کانادا در اقدامی بی سابقه برای هزاران متقاضی مهاجرت به کانادا دعوتنامه صادر کرد!!

فهرست مطالب

کانادا در اقدامی بی سابقه برای هزاران متقاضی مهاجرت به کانادا دعوتنامه صادر کرد!!

کانادا در روز گذشته در آخرین گزینش اکسپرس انتری شاخه ی تجربه کانادایی برای 27،332 متقاضی اقامت دائم دعوت نامه صادر کرد. پایین ترین امتیاز CRS در این گزینش 75 بوده است!

بزرگترین گزینش اکسپرس انتری و پایین ترین امتیاز CRS تاکنون!

قبل از این، بیشترین تعداد گزینش در سیستم اکسپرس انتری با صدور 5000 دعوتنامه مربوط به نوامبر و دسامبر سال 2020 بود اما در گزینش دیروز 13 فوریه تقریبا 6 برابر آن دعوتنامه صادر شد. پایین ترین امتیاز CRS ثبت شده نیز 199 امتیاز بود که مربوط به برنامه نیروی متخصص فدرال در تاریخ 16 می 2017 می شود که از آن زمان تاکنون اولین بار است که شاهد امتیاز پایین تر هستیم. لازم به ذکر است که سیستم اکسپرس انتری در سال 2015 راه اندازی شد.

چهارشنبه هفته گذشته نیز، برای 654 متقاضی برنامه نامینیشن استانی (PNP) دعوتنامه صادر شد که با احتساب آن تعداد دعوتنامه های صادر شده در این هفته به 27,986 می رسد.

اداره مهاجرت کانادا قانونی با نام Tie-Break Rule را اجرایی کرد که طبق آن افراد با امتیاز 75 فقط در صورتی دعوتنامه دریافت می کنند که پروفایل اکسپرس انتری خود را قبل از 12 سپتامبر 2020 در ساعت 15:31 به وقت ساعت هماهنگ جهانی (UTC) سابمیت کرده باشند.

گزینش دیروز نشان می دهد که اداره مهاجرت کانادا بسیار مصمم است تا تعهد خود را مبنی بر پذیرش 401000 مهاجر جدید در سال 2021 عملی کند که با توجه به طرح سطح مهاجرتی 2021-2023 از این تعداد مهاجر 108500 آن از طریق برنامه های تحت سیستم اکسپرس انتری پذیرفته خواهند شد. سال 2022 این تعداد به 110500 و سال 2023 به 113750 خواهد رسید.

بیشترین سهم از تعداد مهاجران جدید در سه سال آینده به برنامه ی نیروی متخصص فدرال تحت سیستم اکسپرس انتری اختصاص یافته است. به این معنا که اکسپرس انتری همچنان اصلی ترین منبع ورود مهاجران به کانادا خواهد بود.

وزیر مهاجرت کانادا، مارکو مندچینو اخیرا اعلام کرده بود که اداره مهاجرت کانادا قصد دارد در دوره همه گیری کرونا از تعداد بیشتری از مقیمان موقت برای اقامت دائم دعوت کند و گزینش بی سابقه ی اخیر نشان می دهد که اداره مهاجرت کانادا قصد دارد تا آنجایی که می تواند در ماه های اول سال تعداد بالایی دعوتنامه صادر کند تا بتواند تا پایان سال 2021 شاهد ورود متقاضیانی باشد که موفق به دریافت اقامت دائم شدند. این امر به اداره مهاجرت کانادا فرصت بهتری می دهد تا به هدف مهاجرتی خود حتی با وجود بی نظمی های جهانی ناشی از کرونا دست یابد. در همین حین اداره مهاجرت کانادا و مارکو مندچینو تاکید می کنند که به دنبال استعداد های جهانی خارج از کانادا هستند تا از بهبود کانادا در شرایط بعد از همه گیری کرونا حمایت شود.

چطور وارد اکسپرس انتری بشیم؟

Express Entry به خودی خود یک برنامه مهاجرتی نیست، بلکه سیستمی است برای مدیریت سه برنامه فدرالی زیر: نیروی متخصص فدرال، برنامه مشاغل فنی کانادا و تجربه کانادایی.

برای ورود به جدول رده بندی متقاضیان Express Entry باید واجد شرایط یکی از این برنامه ها باشید، در این صورت، بر اساس فاکتور هایی چون سن، تحصیلات، سابقه کار، تسلط به زبان انگلیسی و یا فرانسوی و همچنین تجربه کانادایی امتیاز CRS کسب می کنند.

 

تعداد دعوت نامه ها در 10 گزینش اخیر اکسپرس انتری:

تعداد دعوت نامه ها در 10 گزینش اخیر اکسپرس انتری:

 

 

پایین ترین امتیازات CRS در 10 گزینش اخیر اکسپرس انتری:

 

مقایسه ی تعداد گزینش های این برهه زمانی در سال های گذشته:

 

 

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!