بورسیه تحصیلی کانادا، شرایط کامل دریافت بورسیه 2024

فهرست مطالب

راهنمای بورسیه تحصیلی کانادا – اگر به فکر تحصیل در کانادا و دریافت اقامت دائم کانادا از طریق تحصیل در این کشور هستید، احتمالا تا کنون متوجه شده‌اید که تحصیل در این کشور در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله تحصیل در مدارس کانادا برای همگان مشمول پرداخت هزینه است.

دانشجویان کانادایی و بین‌المللی، همگی باید برای تحصیل در مقاطع دانشگاهی هزینه پرداخت کنند، اما دانشجویان بین‌المللی باید هزینه‌های بیشتری را نسبت به دانشجویان کانادایی بپردازند. در کنار این، دانشجویان بین‌المللی برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا، باید ثابت کنند که تمکن مالی کافی برای زندگی و پرداخت شهریه در دوره تحصیل خود را دارند. این موارد، در کنار ارزش بالای پول کانادا نسبت به پول ایران و مقدار قابل توجه تمکن مالی ویزای تحصیلی کانادا، همگی باعث می‌شود که دانشجویانی که به فکر تحصیل و مهاجرت تحصیلی به کانادا هستند، به فکر دریافت بورسیه تحصیلی کانادا و شرایط دریافت بورسیه این کشور باشند.

اما سوال اصلی که احتمالا ذهن همه متقاضیان تحصیل در کانادا را مشغول می‌کند چگونگی دریافت بورسیه تحصیلی در مقاطع مختلف و شرایط سنی بورسیه تحصیلی کانادا است. این که دولت کانادا و دانشگاه‌های کانادایی چه بورسیه‌هایی ارائه می‌دهند و انواع بورسیه تحصیلی در کانادا به چه صورت هستند و برای دریافت آن‌ها باید چه مدارک و شرایطی ارائه داد. در این مقاله ما به طور کامل شما را در مورد شرایط اخذ و گرفتن بورسیه تحصیلی در کانادا راهنمایی می‌کنیم و تمامی موارد مهمی که باید برای دریافت بورسیه تحصیلی کانادا و شرایط دریافت بورسیه لازم دارید را برای شما بیان می‌کنیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

بورسیه تحصیلی کانادا

انواع بورسیه تحصیلی کانادا

بورسیه‌ تحصیلی در کانادا به طور کلی به سه شکل هستند؛

  • اول از همه بورسیه های دولتی کانادا برای محصلین و دانشجویان است.
  • پس از آن بورسیه های تحصیلی که ارائه دهنده آنان، افراد خیر و سازمان‌های عمومی و علمی و خیریه هستند.
  • و در قسمت سوم بورسیه‌هایی که خود دانشگاه‌ها برای دانشجویان واجد شرایط خود ارائه می‌دهند قرار دارد.
  • البته نوع دیگری از کمک هزینه بورسیه تحصیلی کانادا نیز وجود دارد که در بین عوام به فاند Fund معروف است. توجه کنید که این مورد با بورسیه متفاوت است

“دسته اول” که بورسیه های دولتی کانادا است، باید بدانید که این بورسیه‌ها در تمامی مقاطع به دانشجویان واجد شرایط و با سطح علمی قابل قبول ارائه می‌شود. اما بسیار کم دیده شده که این نوع بورسیه‌ها به دانشجویان بین‌المللی تعلق بگیرد. پذیرش بورسیه تحصیلی دولتی در کانادا معمولا به دانشجویان کانادایی که دارای شهروندی و یا اقامت دائم کانادا هستند تعلق می‌گیرد. پس این مورد را می‌توانید با جدیت کمتری دنبال کنید. مگر اینکه شرایط و پیشینه تحصیلی بسیار ویژه‌ای داشته باشید!

“دسته دوم”، بورسیه‌های ارائه شده از طرف سازمان‌های علمی، عمومی و خیریه هستند. این بورسیه‌های قابلیت ارائه به دانشجویان کانادایی و بین‌المللی را دارند و در بازه‌های قیمتی بسیار متفاوتی ارائه می‌شوند. مبلغ ارائه شده در این نوع بورسیه‌ها هم کاملا بستگی به قدرت سازمان ارائه دهنده آن دارد. اما همانطور که واضح است، هرچه مبلغ بورسیه بالاتر باشد، شرایط دریافت آن نیز سخت‌تر و رقابتی‌تر خواهد بود! پس حتما باید به زمان و شرایط این نوع بورسیه‌ها توجه کنید.

“دسته سوم”، بورسیه‎های ارائه شده توسط دانشگاه را داریم. این نوع بورسیه‌ها با مبلغ محدودتر و تعداد کمتر ارائه می‌شوند. چراکه بودجه اختصاص یافته دانشگاه‌ها به این بخش محدود است. اما به این معنی نیست که شما نمی‌توانید این نوع بورسیه‌ها را دریافت کنید. اگر واجد شرایط هستید و در بازه زمانی مطمئنی اقدام می‌کنید، حتما برای این نوع بورسیه ها نیز اپلای کنید.

“دسته چهارم” که در دسته بورسیه‌ها قرار نمی‌گیرد و فاند تحصیلی کانادا FUND نام دارد، توسط ارگان خاصی ارائه نمی‌شود و در واقع از طرف اساتید دانشگاه به دانشجویان خودشان ارائه ‌می‌شود. منبع آن نیز، حق پژوهشی  (Grant یا به فارسی پژوهانه) است که از طرف دانشگاه به هر استاد تعلق می‌گیرد و هر یک از اساتید با توجه به سابقه کاری، سابقه پژوهشی و دیگر موارد، مقدار متفاوتی را دریافت می‌کنند. پس همه اساتید یک دانشگاه، امکان ارائه فاند به دانشجویان را ندارند! به این مورد هم توجه کنید که این مورد عموما برای مقاطع کارشناسی‌ارشد و بالاتر از آن قابل دریافت است و در ازای کار و شغلی که استاد از شما می‌خواهد آن را انجام دهید، او به شما پول خواهد داد.

همین الان فرم ارزیابی رایگان  پیرسوک رو تکمیل کن و آگاهانه به کشور کانادا مهاجرت کن!

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی کانادا

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در کشور کانادا بسیار متفاوت است، اما به طور کلی به پیشینه تحصیلی قابل قبول و صلاحیت‌هایی که دانشجو در دوره تحصیلات قبلی و بعضا کاری خود کسب کرده است بسیار بستگی دارد.

با توجه به دسته‌بندی که در بالا انجام دادیم، شرایط دریافت بورسیه کانادا در هر بخش را بیان می‌کنیم:

  • برای دریافت بورسیه‌های دولتی کانادا، شما به معدل‌ عموما بالای 18 و شرایط پژوهشی ویژه‌ای احتیاج دارید. همچنین توجه کنید که داشتن یک پیشینه و رزومه تحصیلی و شغلی قابل توجه، می‌تواند به شانس شما را در دریافت این نوع بورسیه افزایش دهد. همینطور توجه کنید که بورسیه‌هایی که از طرف دولت استانی ارائه می‌شود ممکن است شرایط متفاوتی نسبت به بورسیه استان دیگر داشته باشد.
  • برای دریافت بورسیه‌هایی که از طرف سازمان‌های علمی و خیریه اهدا می‌شوند، مثل همیشه باید شرایط و پیشینه تحصیلی قابل قبولی داشته باشید. اما باید توجه داشته باشید که این نوع بورسیه‌ها عموما با سهولت بیشتری به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌شوند. مهم‌ترین مسئله در مورد این نوع بورسیه‌ها زمان اقدام برای آنهاست که بسیار محدود است. زمان برخی قبل از اتمام زمان اپلای برای دانشگاه تمام می‌شود و برخی تا بعد از ددلاین اپلای دانشگاه‌ها نیز فرصت دارند. همینطور برای برخی از آنان درباره بورسیه تحصیلی کانادا باید از طریق وبسایت خود دانشگاه اقدام کنید و برای برخی جداگانه و در وبسایت مخصوص خودشان! تفاوت دیگر و مهم این نوع بورسیه‌ها در مبلغ ارائه شده به دانشجو است که می‌تواند از کمک هزینه‌ای کوچک برای دوره تحصیل تا کمک هزینه‌های بزرگ که هزینه شهریه کل دوره تحصیلی و حتی هزینه‌های زندگی را هم ارائه می‌دهند متفاوت باشد.
  • برای دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه های کانادا هم باید پیشینه تحصیلی خوبی داشته باشید و به موقع اقدام کنید! این بورسیه‌ها معمولا مقدار کمی دارند و عموما در کم کردن شهریه سالانه دانشگاه موثر هستند. اما داشتن آن‌ها بسیار به هزینه‌های شما کمک می‌کند و بعضا تا 50 درصد شهریه دانشگاه را پوشش می‌دهند. برای اقدام برای این بورسیه‌ها یا در زمان پر کردن اپلیکیشن دانشگاه و یا به صورت جداگانه می‌توانید اقدام کنید. برخی دانشگاه‌های کانادایی هم شرایط تمامی متقاضیان خود را برای دریافت بورسیه تحصیلی کانادا بررسی می‌کنند و به افراد دارای صلاحیت این بورسیه را به صورت خودکار ارائه می‌دهند. پس هرچه زودتر و با نمرات بهتر و سوابق تحصیلی قابل توجه تری اقدام کنید، احتمال موفقیت شما بالاتر خواهد بود.
  • برای دریافت فاند تحصیلی کانادا از اساتید هم باید حتما با آنها مکاتبه ایمیلی داشته باشید و سعی کنید که آن‌ها را قانع کنید که برای تیم آموزشی و پژوهشی او گزینه بسیار مناسبی هستید! این کار به زمان و پشتکار بسیار زیادی احتیاج دارد و همین باعث می‌شود که خیلی از افراد نتوانند به هدف خود که دریافت فاند تحصیلی کانادا است برسند. پس حتما بند کفش‌های آهنی خود را در این مسیر محکم ببندید!

بورسیه تحصیلی کانادا برای ایرانیان

در کانادا بورسیه تحصیلی برای ایرانیان به طور خاص موجود نیست و شما باید برای بورسیه هایی اقدام کنید که به دانشجویان بین‌المللی تعلق می‌گیرد. موسسات و دانشگاه‌های بسیاری در کانادا وجود دارد که به دانشجویان بین‌المللی کمک هزینه تحصیلی ارائه می‌دهند.

اما برای واجد شرایط شدن برای این بورسیه‌ها باید دارای پیشینه تحصیلی خوبی باشید و در زمان مناسبی اقدام کنید؛ چراکه این بورسیه‌ها بسیار رقابتی هستند. مسیر دیگری که دانشجویان ایرانی بسیار به دنبال آن می‌روند، دریافت فاند تحصیلی از اساتید کانادا است. با اینکه دریافت این نوع کمک‌ هزینه بسیار دشوار است اما تعداد بسیار زیادی از دانشجویان ایرانی موفق شده‌اند که فاند اساتید را دریافت کنند.

شاید فکر کنید که برای واجد شرایط بودن حتما باید از دانشگاه خاص و بالارده‌ای فارغ‌التحصیل شده باشید؛ اما باید بدانید که اصلا اینطور نیست و دانشجویان بسیار زیادی با مدرک دانشگاه‌های آزاد نیز توانسته‌اند فاند اساتید دانشگاه های کانادا را  دریافت کنند. در این مسیر علاوه بر سوابق تحصیلی و پژوهشی قابل قبول و نمره زبان مناسب شما به ثابت قدم بودن و ناامید نشدن احتیاج دارید و باید تا می‌توانید با اساتید مختلف مکاتبه کنید و نظر آن‌ها را به خود جلب کنید. برخی از اساتید ممکن است از شما درخواست مصاحبه تصویری داشته باشند.

این مصاحبه علاوه بر نمایان کردن سطح واقعی زبان شما برای اساتید، می‌تواند فرصت خوبی باشد تا شما بتوانید استاد را قانع کنید که برای تیم آموزشی و پژوهشی او گزینه بسیار مناسبی هستید. این مسیر ممکن است بیش از یکسال به طول بی‌انجامد، پس در این مسیر ناامید نشوید و رو به جلو ادامه دهید.

همین الان فرم ارزیابی رایگان  پیرسوک رو تکمیل کن و در کمترین زمان ممکن به کانادا مهاجرت کن!

مدارک لازم دریافت بورسیه تحصیلی کانادا

برای اقدام برای بورسیه تحصیلی کانادا در تمامی بخش‌ها شما به مدارک زیر احتیاج دارید که تقریبا مشابه با مدارک لازم برای اپلای دانشگاه می‌باشد؛ اما توجه کنید که همه بورسیه ها به تمامی مدارک احتیاجی ندارند و ما به طور گردآوری شده تمامی مدارکی که احتمالا احتیاج خواهید داشت را برای شما نوشته‌ایم:

  • مدارک تحصیلی گذشته به همراه ریزنمرات.

    • برای برخی بورسیه های کانادا، ممکن است شما به مدارک و ریزنمرات مقاطع قبل‌تر مانند دبیرستان نیز احتیاج داشته باشید. اگر در این مقاطع هم نمرات خوبی داشته‌اید، شانس دریافت بورسیه شما احتمالا بالاتر خواهد رفت!
  • رزومه دقیق و نوشته شده مطابق برنامه تحصیلی آینده

  • در برخی موارد، انگیزه‌نامه برای تحصیل در مقطع و رشته پیش رو

  • سوابق شغلی مرتبط در صورت وجود

جدا از این مدارک، مهم‌ترین چیزی که در جواب به سوال چگونه بورسیه تحصیلی کانادا بگیریم باید به آن توجه کنید بحث زمانبندی است. برخی بورسیه ها تا پس از زمان اپلای برای دانشگاه و حتی تا پس از شروع تحصیل فرصت دارند، برخی هیچ ددلاینی ندارند و برخی از آن‌ها دارای زمان بسیار کوتاهی قبل از پایان یا حتی شروع زمان اپلای برای دانشگاه هستند.

این اطلاعات را در وبسایت دانشگاه‌ها در بخش Financial Aid یا بخش‌های مشابه یا در وبسایت هر موسسه ارائه دهنده بورسیه می‌توانید پیدا کنید. همچنین یکی از سایت‌هایی که میتوانید از آن برای پیدا کردن بورسیه‌های مختلف کمک بگیرید، وبسایت Studyportals.com هست.

مدارک لازم بورسیه تحصیلی کانادا

بورسیه تحصیلی کانادا در مقطع دبیرستان

بورسیه تحصیلی در مقطع دبیرستان در کانادا و بورسیه تحصیلی زیر 18 سال رایگان کانادا چندان رایج نیست و به سختی بورسیه‌هایی به دانش‌آموزان بین‌المللی تعلق می‌گیرد. اما همچنان موسسات و مدارسی هستند که به دانش‌آموزان با شرایط استثنایی و خاص بورسیه‌هایی ارائه می‌دهند. برای دریافت بورسیه در این مقطع، شما باید شرایط بورسیه تحصیلی کانادا در مقطع دبیرستان را داشته باشید و با نمرات سطح A (بین 18 تا 20) در هر درس دوره را به اتمام رسانده باشید.

همچنین برخی از بورسیه های کانادا برای افرادی است که در بخشی خاص مانند هنر یا ورزش دارای استعداد به خصوصی هستند؛ اما مانند قبل، ارائه این بورسیه ها به دانش‌آموزان بین المللی بسیار نادر است و عموما به دانش‌آموزان کانادایی تعلق می‌گیرد. پیشنهاد ما این است که اگر دارای استعداد خاص و یا پیشینه تحصیلی قابل توجهی هستید، به دنبال این بورسیه‌ها بروید و اگر نه وقت خود را برای پیدا کردن یک بورسیه در مقطع دبیرستان کانادا هدر ندهید!

بورسیه تحصیلی کانادا در مقطع لیسانس و کارشناسی

بورسیه تحصیلی کانادا با مدرک دیپلم و در مقطع کارشناسی و لیسانس کار دشواری است، اما نشدنی نیست! حتی دیده شده که برخی از دانشگاه‌ها با توجه به شرایط خوب و شایستگی‌های متقاضی به صورت خودجوش به آن‌ها کمک هزینه تحصیلی کانادا ارائه داده است. این بورسیه‌ها علاوه بر اینکه توسط دانشگاه ارائه می‌شوند، توسط موسسات دولتی و غیر دولتی دیگر هم ارائه می‌شوند.

برای دریافت این بورسیه های تحصیلی در کانادا به طور کلی شما میتوانید همزمان با اپلای دانشگاه و بعضا در زمان دیگری اقدام کنید. بورسیه ها در مقطع لیسانس در کانادا عموما کمک هزینه های کوچکی هستند که فقط به کاهش شهریه سالانه دانشگاه کمک می‌کنند و نمی‌توان روی آن برای هزینه‌های زندگی حساب کرد. اما قطعا داشتن یک کمک هزینه، از نداشتن آن بهتر است! مهم‌ترین چیزی که برای دریافت این بورسیه‌ها باید درنظر بگیرید و در بالا هم به آن اشاره کردیم، زمان است.

بورسیه در مقطع کارشناسی کانادا به علت وجود متقاضی فراوان بسیار رقابتی است و هرچه زودتر و با مدارک کامل‌تری برای آن‌ها اقدام کنید، شانس دریافت بورسیه شما بالاتر خواهد بود. همیچنین توجه کنید که در این مقطع امکان دریافت فاند تحصیلی از اساتید وجود ندارد چرا که یک دانشجوی مقطع کارشناسی، هنوز از مهارت‌های لازم آموزشی و پژوهشی برخوردار نیست که یک استاد بتواند روی آن حساب کند و به دانشجو حقوقی در قالب فاند تحصیلی ارائه کند.

اما برخی از دوره های کارشناسی که با نام Co-op در کانادا شناخته می‌شوند، به دانشجویان این امکان را می‌دهد که پس از اتمام سال دوم تحصیل خود و با شروع سال سوم تحصیلی، برای شرکت‌هایی که توسط دانشگاه تایید شده است و در حیطه کاری رشته تحصیلی است کار کند و حقوق دریافت کند. این مورد نیز از مواردی است که دانشجویان بین‌المللی و ایرانی برای مدیریت هزینه‌های خود و داشتن یک کمک هزینه خوب در کانادا بسیار روی آن حساب می‌کنند.

همین الان فرم ارزیابی رایگان  پیرسوک رو تکمیل کن و آگاهانه به کشور کانادا مهاجرت کن!

بورسیه تحصیلی کانادا در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و فوق دکترا

بورسیه تحصیلی کانادا در مقطع کارشناسی ارشد کاملا مشابه با مقاطع قبلی است، با این تفاوت که بورسیه‌ها در این مقاطع مبلغ بالاتری را ارائه می‌دهند و با توجه به تعداد متقاضیان کمتر، شانس دریافت این بورسیه‌ها بالاتر از مقاطع پایین‌تر است. اما چیز دیگری که توجه متقاضیان تحصیل در این مقطع را به خود جلب می‌کند، امکان دریافت فاند تحصیلی از اساتید دانشگاه‌های کانادایی است.

بورسیه تحصیلی فوق لیسانس کانادا به این علت که دانشجویان سابقه تحصیل دانشگاهی دارند و با اصول اولیه آموزش و پژوهش آشنایی پیدا کرده‌اند، این امکان را به اساتید می‌دهد که از بین دانشجویان کارشناسی‌ارشد، دکترا و فوق دکترا برای تیم پژوهشی خود افرادی را انتخاب کنند که به آن‌ها در امر آموزش و تحقیق در قالب Teaching Assistant و Research Assistant کمک کنند.

اساتید از طرف قوانین دانشگاه آزادند که به دانشجویانی که در این امر به آنان کمک می‌کنند پول پرداخت کنند که در بین دانشجویان بین‌المللی، این مبلغ به فاند تحصیلی کانادا معروف است. فاند در واقع حقوقی است که استاد در قبال کاری که برای وی انجام می‌دهید به شما پرداخت می‌کند و میزان آن میتواند متغیر باشد. برخی از فاندها که به فول فاند معروف هستند، مبلغ بالایی دارند به طوریکه علاوه بر اینکه هزینه شهریه دانشگاه را به طور کلی پرداخت می‌کنند، مبلغی را هم برای گذران زندگی ماهانه به دانشجو اختصاص می‌دهد.

مبالغ فاندها در مقاطع بالاتر به مراتب بالا می‌رود، به این معنی که اساتید به دانشجویان دکتری و فوق دکتری حقوق بیشتری نسبت به دانشجویان کارشناسی ارشد ارائه می‌دهند. به طور کلی برای دریافت فاند تحصیلی از اساتید باید به صورت مداوم پیگیری کنید با آن‌ها مکاتبه کنید و آن‌ها را قانع کنید که شما برای تیم‌ آن‌ها شایسته هستید. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، این کار می‌تواند بسیار زمانبر باشد و بیش از یکسال به طول بی‌انجامد، اما بسیار بوده‌اند دانشجویانی که در این مسیر موفق شده‌اند.

شاید هنوز هم برای شما جای سوال باشد که فاند با بورسیه چه تفاوتی دارد؟  اول از همه بورسیه توسط یک سازمان مانند دانشگاه، سازمان علمی و یا خیریه ارائه می‌شود و فاند توسط استاد و از منبع پژوهانه سالانه وی تامین می‌شود. تفاوت بعدی در میزان مبلغ ارائه شده است که مبالغ فاندها می‌تواند بسیار بالاتر از اکثر بورسیه‌ها باشد، هرچند که همیشه اینطور نیست!

تفاوت دیگر این است که فاند تحصیلی کانادا در مقاطع بالاتر از کارشناسی ارشد ارائه می‌شود و مقاطع پایین‌تر می‌توانند فقط برای بورسیه‌ها اقدام کنند. اما آخرین و مهم ترین تفاوت فاند و بورسیه این است که شما در قبال پولی که از منبع فاند اساتید دریافت می‌کنید مسئولیت‌هایی را دارید که باید به آن‌ها بپردازید؛ مانند کمک به استاد در برگزاری کلاس‌ها و یا کمک به او در روند تحقیق و کار در آزمایشگاه. اما بورسیه بدون اینکه در طول تحصیل از شما تعهدی بخواهد به شما تعلق می‌گیرد. برخی از بورسیه های تحصیلی کانادا پس از اتمام تحصیل از شما می‌خواهند که کار مشخصی را انجام دهید و یا برای مدت مشخصی به سازمان آن‌ها خدمت کنید و حقوق ماهیانه دریافت کنید. اما برخی از بورسیه‌ها هیچ تعهدی از شما نمی‌خواهند که به طبع مبلغ این نوع بورسیه‌ها بسیار پایین‌تر است.

بورسیه تحصیلی فوق لیسانس کارشناسی ارشد کانادا

شانس اخذ بورسیه تحصیلی در کانادا برای کدام مقطع بیشتر است

اگر بخواهیم به طور کلی به این سوال پاسخ دهیم، باید بگوییم که هر چه مقطع تحصیلی بالاتر برود شانس دریافت بورسیه تحصیلی کانادا بالاتر می‌رود. دلیل این مورد هم کمتر شدن متقاضیان تحصیل در این مقاطع و بیشتر شدن منابع موجود برای تخصیص بورسیه تحصیلی کانادا است. همچنین شانس دریافت بورسیه برای افرادی با سوابق تحصیلی درخشان و شایستگی‌های بالا و مهارت‌های تحقیق خوب (که با داشتن مقالات در ژورنال‌های علمی معتبر بین‌المللی می‌توان آن را اثبات کرد) بالاتر خواهد بود.

همچنین اگر تا اینجای متن به دقت مطالب را دنبال کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که در مقاطع بالاتر از کارشناسی ارشد، امکان دریافت فاند از اساتید نیز وجود دارد که می‌توان اینطور تلقی کرد که شانس دریافت کمک هزینه‌ تحصیلی چه به صورت بورسیه تحصیلی و چه به صورت فاند تحصیلی از اساتید در مقاطع بالاتر از فوق‌لیسانس، به خصوص مقاطع دکتری و فوق دکتری بسیار بسیار بالاتر است.

خدمات پیرسوک برای دریافت بورسیه تحصیلی کانادا

موسسه مهاجرتی پیرسوک با مدیریت پیام پاکمهر مشاور رسمی مهاجرت کانادا آماده ی ارائه ی انواع خدمات دریافت ویزای تحصیلی و تحصیل در مدارس و دانشگاه های کانادا در تمامی مقاطع تحصیلی است. فقط کافی است تا روی لینک زیر کلیک کرده و فرم ارزیابی ما را تمکیل نموده تا مشاورین ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

همین الان فرم ارزیابی رایگان  پیرسوک رو تکمیل کن و آگاهانه به کشور کانادا مهاجرت کن!

error: Content is protected !!