برنامه کارآفرینی ساسکاچوان

فهرست مطالب

برنامه کارآفرینی ساسکاچوان (Saskatchewan Entrepreneurs)

برنامه کارآفرینی ساسکاچوان جهت جذب کارآفرینان باتجربه به این استان معرفی شده است. در این برنامه کارآفرینانی مورد قبول هستند که با توجه به معیارهای سنجش این برنامه کاملا” یا به صورت شراکتی بیزنسی را راه اندازی کرده و یا خریداری می کنند و بیزنس خود در ساسکاچوان را به صورت فعال مدیریت کنند و در این استان سکونت داشته باشند.

شرایطی که متقاضیان بایستی برای واجد شرایط شدن برنامه کارآفرینی ساسکاچوان دارا باشند:

1) متقاضیان باید حداقل معیارهای لازم را داشته باشد:

  • داشتن حداقل دارایی قانونی خالص به میزان 500،000 دلار (این دارایی شامل دارایی شخصی و بیزنسی متقاضی هست)
  • متقاضیان باید بتوانند به صورت قانونی ارزش خالص ادعا شده را نشان دهند
  • داشتن حداقل سه سال تجربه مدیریت کارآفرینی یا مرتبط با آن در دوره 10 ساله قبل از ارسال EOI
  • سرمایه گذاری به مبلغ حداقل 300،000 دلار در شهرهای رجاینا و یا ساسکاتون و یا مبلغ حداقل 200،000 دلار در مابقی شهر های استان ساسکاچوان

2) متقاضیان باید دانش و آگاهی و درک عمیق و کافی راجع به بیزنس پلنی که ارائه میدهند داشته باشند

3) متقاضیان باید به همراه افراد وابسته خانواده خود در ساسکاچوان زندگی و سکونت کنند.

4) متقاضیان باید حداقل مالکیت یک سوم (33 درصد) حقوق صاحبان کسب و کار را داشته باشند و مدیریت به روز و شرکت فعال و مشارکتی داشته باشند. اگر یک متقاضی مالک کمتر از 33% باشد، باید حداقل 1 میلیون دلار کانادا سرمایه گذاری کند و مشارکت فعال و در حال انجام در مدیریت روزانه را داشته باشد.

5) متقاضیان ایجاد بیزنس در ساسکاتون یا رجینا باید حداقل دو شغل برای دو فرد کانادایی یا دارای اقامت دائم کانادا در ساسکاچوان ایجاد یا حفظ کنند( کارمندان از افراد غیر فامیل باید باشند) اگر متقاضیان یک بیزنس موجود در ساسکاتون و یا رجاینا را خریداری کنند باید تمامی کارکنان موجود ( افراد کانادایی یا دارای اقامت دایم کانادا) در آن بیزنس که در هنگام خرید بیزنس در آن محل کار میکردند را حفظ نمایند.

6) متقاضیان باید یک توافقنامه عملکرد بیزنس را با دولت ساسکاچوان امضا کنند، که این توافق نامه پس از تأیید اپلیکیشن ارسالی متقاضی توسط SINP ارائه خواهد شد.

 

مراحل اقدام در این برنامه:

1) ایجاد و سابمیت پروفایل ابراز تمایل (EOI) در برنامه کارآفرینی ساسکاچوان :
متقاضیان این برنامه با ارایه اطلاعات مورد نیاز مانند ارایه تجربه کافی در راه اندازی بیزنس، میزان دارایی ها و بیزنس پلن و… میزان علاقه مندی خود برای راه اندازی بیزنس و همچنین سکونت در این استان را مشخص می نمایند.

متقاضیانی که واجد شرایط این برنامه هستند می توانند پروفایل EOI خود را سابمیت کرده و به استخر متقاضیان وارد شوند و پس از ثبت اطلاعات آن ها، امتیازات آن ها محاسبه خواهد شد. معمولا سالی چندین بار اداره مهاجرت این استان پروفایل های دارای امتیازات بالا را انتخاب کرده و برای آن ها دعوتنامه صادر می کند.

2) دعوت نامه جهت اپلای:
متقاضیانی که دعوتنامه را از اداره مهاجرت این استان دریافت نموده اند بایستی کلیه مدارک خود را با دقت تهیه کرده و اپلیکیشن نهایی خود را سابمیت کنند.
متقاضیانی که مرحله بررسی مدارک را با موفقیت پشت سر می گذارند موفق به دریافت نامه موافقت اداره مهاجرت این استان می شوند. سپس با داشتن این نامه، متقاضی می تواند برای ویزای کار موقت دو ساله از اداره مهاجرت فدرال کانادا اقدام کرده و مدارک خود را ارسال کند. پس از دریافت ویزای کار، متقاضی بایستی به این استان رفته و در آن جا بیزنس خود را راه اندازی کند.

3) نامینیشن:
هنگامی که متقاضی بیزنس مورد نظر را راه اندازی کرده و کلیه شرایط مورد نظر اداره مهاجرت کانادا (که در قراردادی بین این اداره و متقاضی به امضا رسیده است) را داشته باشد می تواند برای دریافت نامینیشن استانی و در نهایت دریافت اقامت دایم کانادا اقدام نماید.

 

بیزنس های غیر مجاز:

بیزنس های زیر در برنامه مهاجرتی کارآفرینی ساسکاچوان نامعتبر می باشند:

1) اجاره املاک، سرمایه گذاری و فعالیتهایی در زمینه اجاره
2) بنگاه های املاک، توسعه و ساخت و ساز املاک و مستغلات، کارگذاری بیمه و کارگذاری کسب و کار
3) خدمات حرفه ای و یا بیزنس های شخصی که نیاز به لایسنس و صدور مجوز دارند
4) بیزنس هایی مانند صرافی
5) موسسات اعتباری
6) بیزنس های خانگی مانند bed & breakfast و خانه های مسکونی
7) تعاونی ها

توجه فرمایید که این برنامه دارای جزییات ریز و تخصصی بسیاریست و متقاضی در هر مرحله بایستی با دقت کامل خواسته های اداره مهاجرت را برآورده نموده و مدارک و ملزومات مورد نیاز را تهیه کند. زمان بندی ارسال مدارک نیز از جمله موارد بسیار مهم در اقدام از طریق این برنامه می باشد. اطلاعات بیشتر در لینک زیر:

https://www.saskatchewan.ca/residents/moving-to-saskatchewan/immigrating-to-saskatchewan/saskatchewan-immigrant-nominee-program/applicants-entrepreneurs

شرکت پیرسوک دارای لایسنس و مجوز رسمی مهاجرت از استان ساسکاچوان کانادا با شماره 000620 بوده و تمامی خدمات تخصصی و قابل ارایه در برنامه کارآفرینی این استان تحت نظارت اداره مهاجرت این استان انجام خواهد گرفت. 

 

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

بیشتر بخوانید :

ویزای کار کانادا

پادکست ویزای ویزیتوری کانادا

برنامه استارت آپ کانادا

error: Content is protected !!