برنامه های سرمایه گذاری و کارآفرینی کانادا

فهرست مطالب

ویزای کار کانادا با راه اندازی یا خرید بیزنس در کانادا:

ویزای کار Owners Operators یکی از محبوب ترین برنامه های دریافت ویزای کار کانادا با راه اندازی یک بیزنس در کانادا یا خرید یک بیزنس موجود می باشد و می تواند در صورت دارا بودن شرایط در نهایت به اقامت دائم متقاضی در کشور کانادا ختم شود. برای واجد شرایط شدن در این برنامه متقاضی نیاز به سابقه ی مدیریت یا سوابق مالکیت کسب و کار و همچنین دارایی کافی برای راه اندازی یا خرید بیزنس در کانادا خواهد داشت.

 

برنامه استارت آپ ویزا کانادا (Startup Visa):

برنامه استارت آپ ویزا کانادا برای جذب کارآفرینان و مدیران یا صاحبان مشاغل به کانادا و راه اندازی شرکت های نوپا یا استارت آپ ها در این کشور توسط اداره مهاجرت این کشور معرفی شده است. متقاضی در این برنامه بایستی توانایی دریافت نامه حمایت از سازمان ها و شرکت هایی مشخص شده (Designated Organizations) از سوی اداره مهاجرت کانادا را داشته باشد. با داشتن سابقه ی مدیریت کسب و کار، متقاضی می تواند در صورت دارا بودن شرایطی مانند نمره زبان معادل CLB5 و همچنین ارایه تمکن مالی لازم برای اقامت دایم خود، همسر و فرزندان خود اقدام کند.

 

برنامه سرمایه گذاری کبک:

برنامه سرمایه گذاری استان کبک یکی از برنامه های سرمایه گذاری استانی در کانادا می باشد که متقاضی برای واجد شرایط شدن در این برنامه به دارایی بالغ بر 2 میلیون دلار کانادا نیاز دارد که مبلغ 1.2 میلیون دلار آن در استان کبک کانادا سرمایه گذاری خواهد شد. این برنامه به سابقه ی مدیریتی 2 سال از 5 سال گذشته نیاز دارد که در نهایت به اقامت دائم کانادا ختم خواهد شد. البته در صورتی که امکان پرداخت مبلغ 1.2 میلیون دلاری برای متقاضی وجود ندارد، وی می تواند با سرمایه گذاری حدودا 330 هزار دلار کانادا برای این برنامه اقدام کنید. این برنامه هم اکنون بسته است و ابتدای سال 2020 مجددا بازگشایی خواهد شد.

 

برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا:

برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا یکی از محبوب ترین برنامه های کارآفرینی و سرمایه گذاری استانی کشور کاناداست که مستقیما به اقامت دایم کانادا منتهی خواهد شد. در این برنامه متقاضی باید اثبات کند که میزان دارایی کل او 600.000 دلار کانادا می باشد که 300.000 دلار آن در دسترس (نقدینگی) است. متقاضی بایستی در این استان به میزان 250.000 دلار سرمایه گذاری کند. در این برنامه دولت این استان 100.000 دلار را به صورت بیعانه از متقاضی دریافت می کند که بعد از راه اندازی یا خرید بیزنس به مبلغ گفته شده (حداقل250 هزار دلار کانادا)، این بیعانه به متقاضی باز خواهد گشت. این برنامه مخصوص افراد  بین 22 تا 55 سال با توانایی دریافت مدرک آیلتس معادل  CLB5 می باشد.

 

برنامه کار آفرینی جزیره پرنس ادوارد کانادا:

برنامه ی کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد یکی دیگر از برنامه های سرمایه گذاری استانی در کانادا می باشد که متقاضی برای واجد شرایط شدن در این برنامه به سرمایه ای بالغ بر 600.000 دلار کانادا نیاز دارد که مبلغ 150.000 دلار آن را در استان پرنس ادوارد کانادا سرمایه گذاری نماید. این برنامه برای افراد در بازه سنی 21 تا 59 سال خلاصه شده که به نمره ی زبان CLB4 و همچنین سابقه مدیریت کسب و کار نیاز دارد. در این برنامه متقاضی ابتدا ویزای کار کانادا را دریافت کرده و پس از سرمایه گذاری در استان می تواند برای اقامت دایم اقدام کند.

 

برنامه کارآفرینی استان انتاریو کانادا:

در برنامه ی سرمایه گذاری استان اونتاریو کانادا، دارایی کل متقاضی برای سرمایه گذاری در شهر تورنتو بایستی 800.000 دلار کانادا باشد که از این میزان وی بایستی 600 هزار دلار آن را برای راه اندازی یا خرید بیزنس سرمایه گذاری کند. همچنین دارایی متقاضی برای سرمایه گذاری در خارج از حومه تورنتو (GTA) بایستی 400 هزار دلار کانادا باشد که از این میزان باید 200 هزار دلار کانادا برای راه اندازی یا خرید بیزنس سرمایه گذاری شود. همچنین متقاضی باید 2 سال از 5 سال گذشته را سابقه مدیریت یا مالکیت بیزنس ارائه دهد. در این برنامه متقاضی ابتدا ویزای کار کانادا را دریافت کرده و پس از سرمایه گذاری در استان می تواند برای اقامت دایم اقدام کند.

 

برنامه کارآفرینی استانی بریتیش کلمبیا کانادا:

برنامه های کارآفرینی استانی بریتیش کلمبیا به دو قسمت تقسیم می شود.

برنامه کارآفرینی اصلی استان بریتیش کلمبیا کانادا: کارآفرینی در محدوده ی شهر ونکوور هست که متقاضی به 600.000 دلار کانادا دارایی کل نیاز دارد که باید 200.000 دلار آن را در این استان سرمایه گذاری نماید. در این مورد متقاضی نیاز به 3 تا 4 سال سابقه ی مالکیت یا مدیریت بیزنس خواهید داشت.

برنامه کارآفرینی مناطق کم جمعیت: متقاضی باید کسب و کاری را در خارج از محدوده ی ونکوور و شهرهای بزرگ استان تاسیس کند و نیاز به دارایی معادل حداقل 300.000 دلار کانادا خواهد داشت که باید 100.000 دلار آن را سرمایه گذاری کند. در این برنامه همچنین باید به منطقه ی مورد نظر سفر کنید و شرایط تاسیس بیزنس در آن منطقه را بررسی نماید. هر منطقه حوزه های بیزنس مورد نیاز را مشخص کرده است و بایستی با توجه به نیاز مناطق حوزه بیزنس خود را مشخص نماید.

در هر دوی برنامه های کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا نیز متقاضی ابتدا ویزای کار کانادا را دریافت کرده و پس از سرمایه گذاری در استان می تواند برای اقامت دایم اقدام کند.

 

برنامه کار آفرینی ساسکاچوان کانادا:

در برنامه کارآفرینی استان ساسکاچوان کانادا متقاضی برای سرمایه گذاری نیاز به 500.000 دلار کانادا دارایی کل خواهد داشت که برای سرمایه گذاری در شهرهای ساسکاتون و رجاینا به عنوان شهرهای بزرگ این استان باید مبلغ 300.000 دلار آن را سرمایه گذاری نماید و در شهرهای دیگر و کوچکتر به حداقل 200.000 دلار کانادا  سرمایه گذاری نیاز است. همچنین متقاضی باید 3 سال از 10 سال گذشته سابقه ی مدیریت بیزنس داشته باشد. در این برنامه متقاضی ابتدا ویزای کار کانادا را دریافت کرده و پس از سرمایه گذاری در استان می تواند برای اقامت دایم اقدام کند.

 

برنامه کارآفرینی استان مانیتوبا کانادا:

در برنامه کارآفرینی استان مانیتوبا کانادا متقاضی نیاز به اثبات دارایی 500.000 دلار کانادایی دارد. به این صورت که اگر متقاضی تمایل داشته باشد بیزنس خود را در محدوده ی شهر وینیپگ (بزرگترین شهر این استان) راه اندازی یا خریداری کند باید 250.000 دلار کانادا را سرمایه گذاری نماید و در غیر این صورت 150.000 دلار سرمایه گذاری کافی خواهد بود. همچنین متقاضی باید دارای 3 سال سابقه مدیریت یا مالکیت بیزنس در 5 سال گذشته بوده و همچنین مدرک CLB5 زبان داشته باشد. در این برنامه متقاضی ابتدا ویزای کار کانادا را دریافت کرده و پس از سرمایه گذاری در استان می تواند برای اقامت دایم اقدام کند.

 

برنامه کارآفرینی استان نوااسکوشیا کانادا:

در برنامه ی کارآفرینی استان نوااسکوشیا کانادا متقاضی باید حداقل به میزان 600.000 دلار کانادا دارایی داشته باشد و همچنین باید به میزان 150.000 دلار کانادا را در استان نوااسکوشیا کانادا سرمایه گذاری نماید. حداقل 21 سال داشته باشد و مدرک CLB5 زبان داشته باشد. همچنین باید حداقل 3 سال سابقه ی مالکیت و مدیریت بیزنس خود و یا 5 سال سابقه مدیریت بیزنس دیگران را داشته باشد. در این برنامه متقاضی ابتدا ویزای کار کانادا را دریافت کرده و پس از سرمایه گذاری در استان می تواند برای اقامت دایم اقدام کند.

گروه مهاجرتی پیرسوک آماده ی ارائه ی تخصصی ترین خدمات مهاجرت در کشور کانادا می باشد. برای ارتباط با ما

فرم های ارزیابی ما را تکمیل نمایید.

 

بیشتر بخوانید :

برنامه استارت آپ کانادا

معرفی کالج ها و دانشگاه های کانادا

تحصیل در مدارس کانادا

error: Content is protected !!