مؤسسه فناوری (New York (NYIT

فهرست مطالب

مؤسسه فناوری (New York (NYIT یک دانشگاه تحقیقاتی و پژوهشی خصوصی، با دو پردیس اصلی در New York و Old Westbury و یک پردیس دیگر در Manhattan می باشد. این دانشگاه همچنین دارای یک مرکز تحقیقاتی، در Port Washington ایالت New York با پردیس هایی در Arkansas، امارات متحده عربی، چین و کانادا می باشد.

این دانشگاه همچنین دارای 5 دانشکده و 2 کالج است، که در زمینه فناوری و علوم تحقیقاتی فعالیت می کنند: دانشکده معماری و طراحی، دانشکده مطالعات علوم تربیتی، دانشکده مهندسی و علوم رایانه، دانشکده بهداشت، دانشکده مدیریت، کالج هنر و علوم و کالج پزشکی Osteopathic.
NYIT طیف وسیعی از رشته ها را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهد؛ و برنامه هایی برای گسترش رشته های دکترا در سال-های پیش رو دارد. این دانشگاه زادگاه خلق فیلم های 3D CGI می باشد.
تا سال 2018، حدود 9930 دانشجوی تمام وقت در پردیس هایش در سراسر دنیا آموزش داده است. رده بندی U.S. News& World Report در سال 2017، به NYIT لقب 32 امین دانشگاه برتر را داد. در 27 آگوست سال 2016، U.S. News& World Report این دانشگاه را جزء دانشگاه های منتخب متقاضیان معرفی کرد.

مؤسسه فناوری New York (NYIT)

پردیس ها (Campus)
Old Westbury
پردیس Old Westbury Campus مؤسسه فناوری New York، 1050 هکتار مساحت دارد. این پردیس در دامنه های جنکلی Old Westbury ایالت New York واقع شده است. قسمتی از منطقه قبلاً متعلق به خانواده Rockefeller بود. این پردیس که در سال 1965 افتتاح شده است، دارای یک مجتمع ورزشی، ساختمان های آموزشی و اداری، یک سالن کنفرانس، چندین سالن غذاخوری، یک فروشگاه کتاب و یک سالن اجتماعات برای برگذاری جشن و رویدادهای دیگر به نام Seversky Mansion و یک بزرگترش در United State می باشد. این پردیس بعداً توسعه یافت و مکان قبلی C. V. Whitney estate را با چندین North Shore گسترش داد. ساختمان های اصلی این پردیس به منظور گسترش فضای آموزشی بازسازی شدند، در حالیکه ظاهر زیبا و سنتی خود را حفظ کردند. به منظور حفظ زیبایی های طبیعی مناظر این منطقه، ساختمان ها با ساختاری مدرن و نزدیک به هم ساخته شده اند و توسط درخت ها و فضای طبیعی گسترده ای احاطه شده اند. ساختمان های شامل کلاس درس و پارکینگ ها از طریق یک مسیر پیاده جنگلی و بکر با هم در ارتباطند. Plaza نیز به کلاس ها راه دارد و به عنوان یک فضای باز در اختیار دانشجویان و اساتید می باشید. کنسرت ها، سخنرانی ها و رویدادهای تفریحی غالباً در خود پردیس برگزار می شوند.

تأسیسات ورزشی در پردیس Old Westbury Campus شامل؛ یک استادیوم 1000 نفره، یک زمین ورزشی، یک سالن تفریحی 500 نفره، استادیوم سافتبال و یک مجتمع تنیس با شش سالن می باشد. اشخاص زیادی چون Patch Adams، در سالن NYITs Riland Auditorium پردیس Old Westburt Campus سخنرانی کرده اند. با اینکه دانشجویان گرینه های فراوانی برای اقامت دارند اما، این پردیس عمدتاً، مسکونی نیز به حساب می آید.

مؤسسه فناوری New York (NYIT)
پردیس Old Westbury همچنین، میزبان کالج پزشکی Osteopathic که تنها کالج پزشکی منطقه Long Island است و قبلاً New york College of Ostropathic Medicine یا به اختصار NYCOM نامیده می شد، می باشد. در سال 2008، NYIT آزمایشگاه موشن کپچر 3 D در پردیس Old Westbury Campus برای دانشجویان رشته هنرهای زیبا تأسیس شد. این سیستم به دانشگاه فرصت به کارگیری فناوری هالییودی، در آموزش نسل بعدی انیماتورهای کامپیوتری را می داد. بین سال های 2009 تا 2013، پردیس Old Westbury Campus در چندین زمینه توسعه یافت که شامل؛ بازسازی مرکز فعالیت های دانشجویی، تأسیس آزمایشگاه تحقیقاتی زیست درمانی علوم زیستس، بازسازی آزمایشگاه مواد و مهندسی، ایجاد آزمایشگاه پرستاری و ایجاد یک مرکز نوآوری در فناوری و کارآموزی می باشد.
در سال 2014 NYIT اعلام کرد که، یک پروژه 93 میلیون دلاری برای تأسیس هفت ساختمان جدید در پردیس Old Westbury Campus، شامل چهار خوابگاه چهارطبقه در دست بهره برداری دارد. در سال 2015 نیز، این دانشگاه اعلام کرد که بودجه ای از طرف ایالت New York برای بازسازی مجموعه 530 مترمربعی در Old Westbury برای تأسیس سه آزمایشگاه جدید دریافت کرده است. بر طبق مجله Bloomberg/ Businessweek سال 2011، شهر Old Westbury دومین شهر ثروتمند ایالت متحده بعد از Palm Beach, Florida می باشد. این مجله قبلاً Old Westbury را ثروتمندترین شهرک نامیده بود.
Manhattan
پردیس Manhattan Campus مابین خیابان های 60th and 62nd در broadway و مجاور به Columbus Circle و در تقاطع Central Park، در حدفاصل پیاده روی Lincoln Centre قرار دارد و در زیمنه هنرهای نمایشی فعالیت می کند. این مجموعه از طریق خط مترو و اتوبوس به سالن های کنسرت، تئاتر، موزه و کتابخانه راه دارد. خط عمومی اتوبوس و متروی A، B، C، D، و 1 به خیابان 59th و ایستگاه Columbus Circle می رسد. قطار پرسرعت هفتگی NYIT به صورت رایگان و در ایستگاه Long Island Railroad (LIRR) در Manhattan و Hicksville فعال و در اختیار کلیه دانشجویان، اساتید و کارمندان NYIT می-باشد. طیف وسیعی از رشته های تحصیلی در این پردیس ارائه می شود، اما دانشجویان عمدتاً در رشته های رسانه، ارتباطات، کسب و کار، علوم کامپیوتری و مهندسی ثبت نام می کنند.
این پردیس شش ساختمان دارد (که شامل خوابگاه نیز می شود):
• مرکز Edward guiliance Global، 1855 Broadway
• ساختمان The new Technology، 16 W. 61 st Street
• 26 W. 61st Street
• ساختمان فعالیت های دانشجویی، 1849 Broadway
• سالن کنفرانس در Broadway، 1871 Broadway
• 33 W. 60th Street
ساختمان فعالیت های دانشجویی، 1849 Broadway شامل؛ یک استراحتگاه، یک محوطه تفریحی، خدمات غذاخوری، یک فروشگاه کتاب و دفتر انجمن اداری دانشجویان و همچنین چندین باشگاه و سازمان دانشجویی می باشد. اداره فعالیت های دانشجویی در طبقه دوم قرار دارد. سالن کنفرانس NYIT در Broadway ظرفیتی برابر با 268 نفر دارد. دفتر مشاوره و خدمات، خدمت رسانی به معلولان، امور خوابگاه ها، خدمات حمل و نقل، استخدام دانشجویی و خدمات خوابگاهی در خیابان 26 west 61st واقع شده است. در سال 2014، NYIT یک مجموعه آموزشی مجهز به اخرین فناوری سخت افزار، نرم افزار و پایگاه داده در طبقه پنجم ساختمان خیابان 26W. 61st افتتاح شد. مرکزCentre Student Solution ( شامل خدمات ثبت نام، بورسیه، کمک هزینه تحصیلی و پذیرش) و همچنین آموزش بین المللی در ساختمان New Technology در خیابان 61st Street واقع شده است.
پردیس Manhattan Campus میزبان باشگاه ها و سازمان های دانشجویی مانند؛ مرکز کار دانشجویی Achieve Greatness، Phi Lota Alpha، سازمان علوم سلامت Allied Health Life Science، باشگاه Bear Hug، انجمن student Nurses، باشگاه رقص، انجمن دانشجویان پزشکی امریکایی، انجمن برنامه-ریزی، جامعه Hosteurs و مؤسسه دانشجویان معماری امریکایی می باشد.
پردیس Manhattan Campus دارای دو خوابگاه می باشد:
Riverside Terrace Residence Hall و Anderson Resident Hall در دانشکده موسیقی Manhattan (که با دانشگاه Columbia، کالج Barnard و چندین مؤسسه علمی دیگر شریک است)، که همگی تمام وقت فعالیت می کنند.
سالن کنفرانس NYIT در Broadway نیز میزبان رویدادهایی شامل؛ جشنواره Lumen Prize و بنیاد Conservation series SAGA_AFTRA می باشد، که هنرمندانی مانند Carey Mulligan، gloria Steinem، Meryl Streep، Mark Ruffalo و Leslee Udwin را دعوت کرده اند. این سالن دارای سیستم مانیتوری 3D می باشد.
نمایندگان شرکت های مهمی چون Google به طور مرتب از این سالن دیدن کرده و کنفرانس هایی برای دانشجویان ترتیب می دهند.

Central Islip
در سال 1984، NYIT بیش از 500 هکتار از مرکز Central Islip Psychiatric سابق خریداری و پردیس Suffolk County Campus را افتتاح کرد. کمتر از 10 سال بعد، دانشکده شروع به فروش قسمت هایی از این زمین، با اهداف تبلیغاتی کرد. در سال 2005، NYIT پروژه ای را برای احداث یک پردیس کامل در آن مکان صورت داد. این پردیس شامل خوابگاه، کلاس های درس، کتابخانه، استراحتگاه دانشجویی، سالن غذاخوری و اتوشویی بود. این پردیس همچنین میزبان برنامه های مستقل شغلی بود، که اکنون در پردیس Old Westbury ارائه می شود. دانشکده مورد نظر مرکز درمانی Central Islip Family را با مساحت 700 متر مربع دارد، که نزدیک به پردیس قبلی و جامعه داخلی قرار دارد.

Jonesboro, Arkansas
در مارچ سال 2014، NYIT برنامه ای برای افتتاح یک دانشکده آموزشی پزشکی در Jonesboro, Arkansas، با بازسازی یک ساختمان متعلق به Arkansas State University_Jonesboro و با هزینه 13 میلیون دلار طرح کرد. این ساختمان آجری سه طبقه Wilson Hall در Arkansas State University میزبان؛ کتابخانه دانشگاه Arkansas ، سالن کنفرانس، دفاتر مدیریت، آزمایشگاه ها، آشپزخانه، استودیو، استخر شنا، کلاس های درس و دپارتمان های هنر و علوم بود. در آپریل سال 2015، Commission on Osteopathic College Accreditation مجوز رسمس دانشکده آموزش پزشکی را در Jonesboro Arkansas صادر کرد. شرایط بازسازی در Wilson Hall 8600 متر مربعی برای احداث مجموعه جدید آماده شد. در دسامبر سال 2015، دانشکده آموزش پزشکی NYIT تأییدیه نهایی برای انتقال دانشجویان و بازگشایی لوکیشن دوم برای پردیس دانشگاه Arkansas State را صادر کرد و در آگوست سال 2016، این مرکز رسماً به اولین دانشکده آموزش پزشکی Arkansas تبدیل شد.

مؤسسه فناوری New York (NYIT)

دیگر تأسیسات
NYIT قبلاً دارای یک مرکز تحقیقاتی در Florida بود. در سال 2011، دانشکده آموزش پزشکی NYIT، یک مرکز درمانی خانواده در Central Islip در New York و همچنین در سال 2014، یک مرکز درمانی خانواده دیگر در Unindale همان ایالت تأسیس کرد. در سال 2015، NYIT یک مرکز امنیت سایبری نیز، به مساحت 1000 مترمربع در Port Washington ایالت New York تأسیس کرد. NYIT در پروژه احداث سالن تئاتر و موسیقی در ایالت متحده و برای ارائه رشته های آموزشی حیطه تئاتر با Nederland Organization به همکاری پرداخت. دانشکده آموزش پزشکی NYIT با بیمارستان های زیر مراودات پزشکی دارد:

بیمارستان های وابسته

مرکز درمانی آکادمیک NYIT College of Osteopathic
NYIT College of Osteopathic Medicine/Central Islip
مرکز درمانی Bassett
بیمارستان Benedictine
مرکز درمانی بیمارستان Brookdale

مرکز بیمارستان Brooklyn

مرکز درمانی Clara Maass
بیمارستان Coney Island
بیمارستان Danbury
بیمارستان frankford
مرکز درمانی بیمارستان Good Samaritan (West Islip, NY)
بیمارستان Griffin
بیمارستان Holliswood
مرکز درمانی بیمارستان Jamaica
مرکز درمانی Jersey City
مرکز درمانی Long Beach
مرکز درمانی Lutheran
مرکز درمانی Maimonides
مؤسسه درمانی خانواده Mid-Hudson
مرکز درمانی خانواده Mountainside
مرکز درمانی دانشگاه Nassau
مرکز درمانی Newwark Beth Israel
بیمارستان دانشگاه North Shore- پردیس Sandra Atlas Bass Campus
مرکز درمانی و جراحیLong Island Jewish
بیمارستان Forest Hills
بیمارستان Plainview
بیمارستان روانی Zucker Hillside
بیمارستان Northern Dutchess
بیمارستان Overlook
بیمارستان Queen
مرکز درمانی Saint Barnabas NJ
بیمارستان Sisters
بیمارستان St Barnabas
St. Lukes Cornwall
بیمارستان Southampton
بیمارستان St. Clares
St. Vincents Midtown
بیمارستان Union
مرکز درمانی Wilson Memorial regional
مرکز درمانی Wyckoff Heights

 بیمارستان¬های وابسته مرکز درمانی آکادمیک NYIT College of Osteopathic NYIT College of Osteopathic Medicine/Central Islip مرکز درمانی Bassett بیمارستان Benedictine مرکز درمانی بیمارستان Brookdale مرکز بیمارستان Brooklyn مرکز درمانی Clara Maass بیمارستان Coney Island بیمارستان Danbury بیمارستان frankford مرکز درمانی بیمارستان Good Samaritan (West Islip, NY) بیمارستان Griffin بیمارستان Holliswood مرکز درمانی بیمارستان Jamaica مرکز درمانی Jersey City مرکز درمانی Long Beach مرکز درمانی Lutheran مرکز درمانی Maimonides مؤسسه درمانی خانواده Mid-Hudson مرکز درمانی خانواده Mountainside مرکز درمانی دانشگاه Nassau مرکز درمانی Newwark Beth Israel بیمارستان دانشگاه North Shore- پردیس Sandra Atlas Bass Campus مرکز درمانی و جراحیLong Island Jewish بیمارستان Forest Hills بیمارستان Plainview بیمارستان روانی Zucker Hillside بیمارستان Northern Dutchess بیمارستان Overlook بیمارستان Queen مرکز درمانی Saint Barnabas (NJ) بیمارستان Sisters بیمارستان St Barnabas St. Lukes Cornwall بیمارستان Southampton بیمارستان St. Clares St. Vincents Midtown بیمارستان Union مرکز درمانی Wilson Memorial regional مرکز درمانی Wyckoff Heights

سایر پردیس ها در سطح جهان
علاوه بر پردیس هایی که در ایالت متحده هستند، NYIT پردیس هایی نیز در سطح جهان دارد:

امارات متحده عربی
پردیس NYIT-Abu Dhabi Campus در مرکز آموزش و تحقیقات کاربردی (CERT) پارک فناوری قرار دارد و میزبان شرکت هایی چون Intel، Honeywell و Lucent Technologies می باشد. این مجموعه یک دانشگاه مدرن در مجاورت Abu Dhabi Mens College به حساب می آید. کلاس های درس در این مجموعه به فناوری تابلوهای هوشمند، خدمات کترینگ و تأسیسات پارکینگ مجهز است. در NYIT-Abu Dhabi، دانشجویان می توانند در فعالیت-های فوق العاده شرکت کنند. افراد شاخصی در NYIT-Abu Dhabi سخنرانی کرده اند، که از آن جمله می توان به Margaret Spellings وزیر آموزش ایالت متحده اشاره کرد.

چین
Nanjing
NYIT-Nanjing با مشارکت دانشگاه پست و مخابرات Nanjing تأسیس شد. دانشجویان NYIT-Nanjing، به خوابگاه، سالن های غذاخوری و دیگر تأسیسات دانشگاه پست و مخابرات Nanjing دسترسی دارند. پردیس NYIT-Nanjing مجزا می باشد ولی با پردیس NYIT در ارتباط است. دوره های تحصیلی در این مجموعه به زبان انگلیسی ارائه می شوند و دانشجویان مدرکی معادل مدارک امریکا را دریافت می کنند، بدون اینکه لازم باشد به خارج سفر کنند. فارغ التحصیلان می توانند به انتخاب خود، یکی از مدارک معادل NYIT یا NUPT را دریافت کنند. دانشجویان همچنین می توانند فقط در Nanjing تحصیل کنند و یا بعضی از کلاس های خود را در پردیس های NYIT در New York بگذرانند. ثبت نام در NYIT-Nanjing به 6000 نفر در سال رسیده است.

 بیمارستان¬های وابسته مرکز درمانی آکادمیک NYIT College of Osteopathic NYIT College of Osteopathic Medicine/Central Islip مرکز درمانی Bassett بیمارستان Benedictine مرکز درمانی بیمارستان Brookdale مرکز بیمارستان Brooklyn مرکز درمانی Clara Maass بیمارستان Coney Island بیمارستان Danbury بیمارستان frankford مرکز درمانی بیمارستان Good Samaritan (West Islip, NY) بیمارستان Griffin بیمارستان Holliswood مرکز درمانی بیمارستان Jamaica مرکز درمانی Jersey City مرکز درمانی Long Beach مرکز درمانی Lutheran مرکز درمانی Maimonides مؤسسه درمانی خانواده Mid-Hudson مرکز درمانی خانواده Mountainside مرکز درمانی دانشگاه Nassau مرکز درمانی Newwark Beth Israel بیمارستان دانشگاه North Shore- پردیس Sandra Atlas Bass Campus مرکز درمانی و جراحیLong Island Jewish بیمارستان Forest Hills بیمارستان Plainview بیمارستان روانی Zucker Hillside بیمارستان Northern Dutchess بیمارستان Overlook بیمارستان Queen مرکز درمانی Saint Barnabas (NJ) بیمارستان Sisters بیمارستان St Barnabas St. Lukes Cornwall بیمارستان Southampton بیمارستان St. Clares St. Vincents Midtown بیمارستان Union مرکز درمانی Wilson Memorial regional مرکز درمانی Wyckoff Heights

Beijing
دانشکده بین المللی رسانه ارتباطی دانشگاه چین (ICUC)
این دانشکده یک مرکز فناوری رسانه چین مورد تأیی وزارت آموزش است که، NYIT در سال 2015 و با همکاری دانشگاه ارتباطات چین در Beijing افتتاح کرده است. این اولین مؤسسه چینی_خارجی حیطه رسانه با تأییدیه رسمی وزارت آموزش می باشد. این دانشکده رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد را به صورت دوبل ارائه می دهد.
دانشجویان در ابتدا در دانشگاه ارتباطات چین شروع به تحصیل کرده و سپس، به انتخاب خود در پردیس های NYITs New York دوره خود را تکمیل می کنند. این پردیس مجهز به آزمایشگاه های دیجیتالی و امکانات اموزش مجازی و همچنین کلاس های درسی می باشد که از طریق تماس ویدئویی با پردیس های New York در ارتباط است. دانشجویان NYIT در Beijing، به تجهیزات فوق پیشرفته مرکز نوآوری، تصویرسازی و کشف (HIVE) در New York و ابزارهایی مانند موشن کپچر، 3-D و ابزارهای تصویرسازی دسترسی دارند.
همکاری و ارتباطات تنگاتنگ بین برنامه های New York و Beijing دانشجویان و اساتید را قادر می سازد، که پروژه های خلاقانه ای انجام دهند. رشته های NYIT-CUC متقاضی فراوانی دارد و دانشجویان از سراسر چین خواهان شرکت در دوره های تحصیلی با ستانداردهای بالای NYIT و CUC هستند که به زبان انگلیسی ارائه می شوند. شرایط تحصیل در این دوره ها مطابق با شرایط NYIT در New York می باشد.

شعبه ها
NYIT شعبه هایی در Nanchang، Shanghai و Shenzhen دارد.

کانادا
NYIT-Vancouver در مرکز شهر Vancouver و در قلب مرکز تجاری و نزدیک به خیلی از مراکز فرهنگی این شهر، واقع شده است.

 بیمارستان¬های وابسته مرکز درمانی آکادمیک NYIT College of Osteopathic NYIT College of Osteopathic Medicine/Central Islip مرکز درمانی Bassett بیمارستان Benedictine مرکز درمانی بیمارستان Brookdale مرکز بیمارستان Brooklyn مرکز درمانی Clara Maass بیمارستان Coney Island بیمارستان Danbury بیمارستان frankford مرکز درمانی بیمارستان Good Samaritan (West Islip, NY) بیمارستان Griffin بیمارستان Holliswood مرکز درمانی بیمارستان Jamaica مرکز درمانی Jersey City مرکز درمانی Long Beach مرکز درمانی Lutheran مرکز درمانی Maimonides مؤسسه درمانی خانواده Mid-Hudson مرکز درمانی خانواده Mountainside مرکز درمانی دانشگاه Nassau مرکز درمانی Newwark Beth Israel بیمارستان دانشگاه North Shore- پردیس Sandra Atlas Bass Campus مرکز درمانی و جراحیLong Island Jewish بیمارستان Forest Hills بیمارستان Plainview بیمارستان روانی Zucker Hillside بیمارستان Northern Dutchess بیمارستان Overlook بیمارستان Queen مرکز درمانی Saint Barnabas (NJ) بیمارستان Sisters بیمارستان St Barnabas St. Lukes Cornwall بیمارستان Southampton بیمارستان St. Clares St. Vincents Midtown بیمارستان Union مرکز درمانی Wilson Memorial regional مرکز درمانی Wyckoff Heights

بحرین (تعطیل شده است)
NYIT-Manama تا سال 2014 رشته هایی نظیر: کسب و کار، گرافیک کامپیوتری، مهندسی و طراحی داخلی؛ در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می داد.

Jordan (تعطیل شده است)
NYIT-Amman تا سال 2013 رشته های چون؛ کسب کار، گرافیک کامپیوتری، مهندسی و فناوری اطلاعات را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می داد.

سازمان ها و مدیریت
رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد NYIT به هفت دانشکده تقسیم می-شوند. همکاری و مشارکت در این دانشکده ها بسیار رایج است، و چندین مدرک میان رشته ای و مرکز تحقیقاتی نیز بین آنها مشترک می باشد.

 بیمارستان¬های وابسته مرکز درمانی آکادمیک NYIT College of Osteopathic NYIT College of Osteopathic Medicine/Central Islip مرکز درمانی Bassett بیمارستان Benedictine مرکز درمانی بیمارستان Brookdale مرکز بیمارستان Brooklyn مرکز درمانی Clara Maass بیمارستان Coney Island بیمارستان Danbury بیمارستان frankford مرکز درمانی بیمارستان Good Samaritan (West Islip, NY) بیمارستان Griffin بیمارستان Holliswood مرکز درمانی بیمارستان Jamaica مرکز درمانی Jersey City مرکز درمانی Long Beach مرکز درمانی Lutheran مرکز درمانی Maimonides مؤسسه درمانی خانواده Mid-Hudson مرکز درمانی خانواده Mountainside مرکز درمانی دانشگاه Nassau مرکز درمانی Newwark Beth Israel بیمارستان دانشگاه North Shore- پردیس Sandra Atlas Bass Campus مرکز درمانی و جراحیLong Island Jewish بیمارستان Forest Hills بیمارستان Plainview بیمارستان روانی Zucker Hillside بیمارستان Northern Dutchess بیمارستان Overlook بیمارستان Queen مرکز درمانی Saint Barnabas (NJ) بیمارستان Sisters بیمارستان St Barnabas St. Lukes Cornwall بیمارستان Southampton بیمارستان St. Clares St. Vincents Midtown بیمارستان Union مرکز درمانی Wilson Memorial regional مرکز درمانی Wyckoff Heights

دانشکده ها و کالج ها
NYIT میزبان دانشکده ها و کالج های زیر می باشد:
• دانشکده مطالعات میان رشته ای و آموزش
• دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتری
• دانشکده بهداشت
• کالج مدیریت
• کالج هنر و علوم
• کالج آموزش پزشکی
Ellis College در NYIT به عنوان یک شعبه آنلاین از NYIT، و به منظور آموزش شغل گرا و دسترسی به فرصت های شغلی تأسیس شد. در پاییز سال 2008، NYIT به کار این کالج پایان داد.

علمی
در سال 2015، NYIT بر اساس میزان حقوق اساتیدش رتبه 14 را در New York کسب کرد. 95 درصد از اساتید این دانشگاه دارای مدرک دکترا یا دیگر مدارج بالا هستند. NYIT در بیش از 50 مجموعه آموزشی بالاترین جایگاه را از این نظر دارد. کمتر از 100 کالج و دانشگاه در سطح کشور هستند، که این جایگاه را دارند. کالج علوم و هنرهای لیبرال NYIT نه تنها دانشجویان این کالج را خدمات رسانی می کند، بلکه کلیه دانشجویان وابسته به CAS را در زمینه توسعه مهارت های علمی بنیادی و تکمیل مراحل آموزشی خود پوشش می دهد. تا سال 2015، کالج علوم و هنرهای لیبرال در NYIT با ارائه 28 رشته کارشناسی و 5 رشته کارشناسی ارشد شامل: علوم رفتاری، هنرهای ارتباطی، هنرهای زیبا، مطالعات میان رشته ای، انگلیسی و تکلم، ریاضیات، فیزیک، علوم اجتماعی، مدیریت شهری و علوم زیستی فعالیت می کرد. این کالج میزبان رشته های اصلی NYIT می باشد.
در سال 2016 آژانس امنیت ملی و دپارتمان امنیت داخلی، NYIT را به عنوان یک مرکز ملی آموزش عالی شاخص در آموزش دفاع سایبری معرفی کرد.

 بیمارستان¬های وابسته مرکز درمانی آکادمیک NYIT College of Osteopathic NYIT College of Osteopathic Medicine/Central Islip مرکز درمانی Bassett بیمارستان Benedictine مرکز درمانی بیمارستان Brookdale مرکز بیمارستان Brooklyn مرکز درمانی Clara Maass بیمارستان Coney Island بیمارستان Danbury بیمارستان frankford مرکز درمانی بیمارستان Good Samaritan (West Islip, NY) بیمارستان Griffin بیمارستان Holliswood مرکز درمانی بیمارستان Jamaica مرکز درمانی Jersey City مرکز درمانی Long Beach مرکز درمانی Lutheran مرکز درمانی Maimonides مؤسسه درمانی خانواده Mid-Hudson مرکز درمانی خانواده Mountainside مرکز درمانی دانشگاه Nassau مرکز درمانی Newwark Beth Israel بیمارستان دانشگاه North Shore- پردیس Sandra Atlas Bass Campus مرکز درمانی و جراحیLong Island Jewish بیمارستان Forest Hills بیمارستان Plainview بیمارستان روانی Zucker Hillside بیمارستان Northern Dutchess بیمارستان Overlook بیمارستان Queen مرکز درمانی Saint Barnabas (NJ) بیمارستان Sisters بیمارستان St Barnabas St. Lukes Cornwall بیمارستان Southampton بیمارستان St. Clares St. Vincents Midtown بیمارستان Union مرکز درمانی Wilson Memorial regional مرکز درمانی Wyckoff Heights

دروس اصلی
از پاییز سال 2010، همه رشته های مقطع کارشناسی در NYIT، نیازمند تکمیل دوره دروس اصلی هستند. دروس اصلی برای دانشجویان کارشناسی با یک آموزش هدفمند و به منظور آماده سازی آنها طبق نیروی کار امروزه در نظر گرفته شده است.

جمعیت شناسی
دانشجویان NYIT شامل؛ 12000 دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد (پاییز 2013) و حدود 1000 عضو هیئت علمی (پاییز 2013) می باشد. 60 درصد دانشجویان این دانشگاه مرد و 40 درصد آنها زن می باشند.

مدیریت
مجله U.S. News& World Report، مدیریت مؤسسه فناوری New York را “انتخابی” توصیف کرد.
NYIT تعداد 10010 درخواست پذیرش، برای دوره های سال 2020 دریافت کرده است. دانشجویان NYIT از 50 ایالت از ایالت متحده و 112 کشور جهان می باشند. در پاییز سال 2012 دانشگاه NYIT از میان 6769 درخواست 1005 مورد را پذیرفت و این دانشجویان به پردیس های New York وارد شدند. کلاس های دارای دانشجویان انتقالی نیز در سال 2012 از میان 1625 متقاضی، 497 مورد را پذیرفتند. میانگین پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی در پاییز سال 2012، 1230 مورد بوده است. میانگین پذیرفته شدگان دانشکده GPA در پاییز 2012 نیز، میزان 3.47 به نسبت 4.0 متقاضی بوده است. در پاییز 2012، میزان پذیرش متقاضیان در NYIT حدود 65 درصد بوده است. در پاییز سال 2014 از میان 8394 متقاضی مقطع کارشناسی NYIT حدود 64 درصد از آنها پذیرش شده اند. و کلاس دانشجویان انتقالی در همین سال، 57 درصد پذیرش داشته است.
هشتصد و هشتاد و سه نفر در پاییز سال 2012 در رشته پزشکی این دانشگاه ثبت نام کرده اند. تا سال 2015، نرخ پذیرش این رشته در کالج آموزش پزشکی مؤسسه فناوری New York معادل 7 درصد، دانشکده بهداشت آن معادل 11 درصد، دانشکده معماری و طراحی 32 درصد، کالج علوم و هنر 41 درصد، دانشکده مهندسی 49 درصد، دانشکده مدیریت 65 درصدو بلاخره دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتری معادل 66 درصد می باشد.
در سال تحصیلی 2012-2013، NYIT بر اساس تعداد پذیرش دانشجویان بین المللی موفق به کسب رتبه 13 در میان دانشگاه های ایالت متحده شد.

اعتبار
اعتبار همه جانبه و امتیازات
• عضویت در انجمن Middle State کالج ها و دانشگاه های آموزش عالی (همه پردیس ها)
• مؤسسه فناوری New York مورد تأیید هیئت رئیسه دانشگاه های ایالت New York می باشد.

اعتبار رشته های علمی
NYIT توسط انجمن Middle State کالج ها و دانشگاه های آموزش عالی و موارد زیر تأیید شده است:
• هیئت اعتباربخشی مهندسی و فناوری
• انجمن بین المللی آموزش کودکان
• انجمن فناوری و ارتباطات آموزشی
• انجمن اعتباربخشی در آموزش فیزیوتراپی
• انجمن آموزش پرستاری
• شورای اعتباربخشی طراحی داخلی
• هیئت ملی اعتبار بخشی معماری
• شورای ملی اعتباربخشی تربیت معلم
• شورای اعتباربخشی آموزش شغل درمانی انجمن شغل درمانی امریکا
• اعتباربخشی برنامه تحصیلی ACPHA/CHRIE
• انجمن دانشکده ها و کالج های کسب وکار (همه پردیس ها)
• هیئت شورای ایالت New York، دپارتمان آموزش ایالت، اداره متخصصان (آموزش پرستاری)
• آکادمی مواد و برنامه غذایی، با تأییدیه رسمی از شورای اعتباربخشی آموزش حیطه مواد و برنامه غذایی

نویسنده: پیام پاک مهر


فرم های ارزیابی رایگان

error: Content is protected !!