کالج هنرهای کاربردی و فناوری Fanshawe

فهرست مطالب

کالج هنرهای کاربردی و فناوری “ Fanshawe ” (Fanshawe College of Applied Arts and Technology)، یکی از بزرگترین کالج ­های ملی کاناداست؛ که در جنوب غربی انتاریو واقع شده ­است .این کالج شامل پردیس­هایی در لندن، Simcoe، StThomas و Woodstock و تأسیساتی دیگر در انتاریوست. کالج Fanshawe شامل 43.000 دانشجو می­باشد و بیش از 200 رشته تحصیلی برای ارائه دارد.

 

درباره­ ی Fanshawe

این کالج یک کالج فراگیر با رشته­ های تحصیلی قابل تغییر و موقعیت­ های آموزشی و تجربی پیشرفته، تحت نظر بخش بزرگتر این مجموعه در لندن است؛ و در جهت پاسخ به نیازهای جامعه بازاریان فعالیت می­کند. این کالج یکی از بزرگترین کالج ­های انتاریوست؛ که شامل چهار پردیس در لندن، Simcoe، St. Thomas و Woodstock می­باشد.این کالج با هدف آموزش،استخدام واختیار دادن به بیش از نیم میلیون جمعیت خدمت می­کند. همچنین این کالج؛ بیش از 200 مدرک اعم از دیپلم، گواهی و مدرک کارآموزی به 43000 دانشجوی سالانه ارائه می­دهد؛ و در جهت کشف استعدادها و کسب موفقیت در زمینه­ های گوناگون هنر کاربردی، تجارت، سلامت، خدمات انسانی، دارویی و فناوری-علمی تلاش می­کند.

Fanshawe نقش مهمی در ایجاد و ارتقاء مهارت­های شغلی برای کارآموزان بزرگسال از طریق سازمان­ها، حوزه­های آموزشی و حوزه­های خصوصی کارکنان در زمینه­ی تجارت و تجارت-سلامت و بخش خدمات صنعتی ایفا می­کند.

کالج هنرهای کاربردی و فناوری Fanshawe

شرح هدف

گسترش و توسعه راه­ها و مسیرهای پیشرفت و ترقی؛ تجربه­ آموزشی عالی و یک دیدگاه جهانی برای برطرف کردن نیازهای دانشجویان و کارمندان.

ارزش­ها

تمرکز روی دانشجویان و همکاری انجمن­ها، بهره ­برداری عاقلانه از منابع، پذیرفتن تغییرات،ایجاد اتحاد.

در سال 1962(OVC)  یا مدرسه­ ی فنی حرفه­ای انتاریو در لندن انتاریو افتتاح شد و اولین کلاس­های آن در 28 سپتامبر 1964 برگزار شد. در سال1967 این مرکز به کالج Fanshawe، بخشی از سیستم استانی کالج هنرهای کاربردی و فناوری تغییرکاربری داد. این کالج متعاقباً پردیس ­های Woodstock، St. Thomas و Simcoe را افتتاح کرد. پردیس لندن شامل سه مجموعه است، که با هدف گسترش  فضای آموزشی ساخته شده­ اند. اسم این دانشکده از ترکیب دو اسم قدیمی انگلیسی Fane (ساختمان)و Shawe(جنگل) ساخته شده، که به معنی ساختمانی در جنگل می­باشد.

“James A. Colvin” در سال 1967 به عنوان اولین رئیس این کالج منصوب شد و تا سال 1979 در این پست باقی ماند. و پس از آن با “Harry Rawson”، کسی که تا زمان بازنشستگیش در سال 1987 به عنوان رئیس کالج خدمت کرد، جایگزین شد. “Barry Moore” سومین رئیس کالج ، از سال 1987 تا سال 1996 بود و پس از وی “Howard Rundle” به ریاست کالج رسید؛ کسی که طولانی­ ترین سابقه­ ی ریاست این کالج را به مدت 18 سال تا زمان بازنشستگیش در31 آگوست 2013 برعهده داشت. “Peter Devlin ” سپهبد سابق ارتش کانادا، در 3 سپتامبر 2013 به مقام ریاست این کالج نائل شد. در سال 2018 این کالج پنجمین دانشکده ­ی خود را تحت عنوان دانشکده ­ی هنرهای تصویری دیجیتال افتتاح کرد؛ که سابقاً برنامه­ های آن توسط مدرسه­ ی رسانه­ ی معاصر و مدرسه ­ی طراحی شناخته می­شد. این دانشکده در خیابان 130 Dundas افتتاح شد و میزبان 1.600 دانشجو از حوزه­ های فناوری اطلاعات و گردشگری و بهیاری و مدرسه­ ی آشپزی شد.

در 27 آوریل 2015 خانواده مرحوم “Don Smith” مؤسس EllisDon اعلام کردند؛ که دانشکده­ ی فناوری به افتخار ایشان دوباره با نام دانشکده­ی فناوری Donald J. Smith نامگذاری می­شود. “Don” اولین شخص دریافت کننده­ ی دیپلم افتخاری از این کاج در سال 1992 بود. در سال 2014 Fanshawe اعلام کرد، که مایل است ساختمان­های مرکز خرید “Kingsmills” که اخیراً تعطیل شده ­است را جهت گسترش و ارتقاء پردیس مرکز شهر لندن با درخواست دریافت کمک هزینه 10 میلیون دلاری از شورای شهر بخرد. این درخواست در انتخابات سالیانه شهری موضوعی بحث برانگیز بود، که توسط مجلس با  تساوی آراء در 29 جولای رد شد. اگرچه پس از تشکیل شورای محلی در مرکز شهر لندن، مبلغ 1 میلیون تومان به حمایت از طرح شورای شهر لندن اختصاص داده شد. در دوم آوریل 2014، کالج Fanshawe هویت بصری جدید و برند خویش را بر عموم آشکار ساخت. رئیس این کالج “Peter Devlin” اظهار داشت، که تمرکز این برند و مجموعه­ ی جدید، فقط در جهت کمک و برآورده ساختن نیازهای دانشجویان در جهت کشف استعدادهایشان است. این پروژه­ی راه­اندازی در تابستان 2014 انجام شد و چیزی بیش از 6000  دانشجو، کارمند، فارغ ­التحصیل، مشاورین، سران و مدیران دنیای تجارت و دولتمردان را در خود پذیرفت. این دانشکده­ ی جدید به دلیل هدف راه­ اندازی این مجموعه (کمک به متقاضیان در پیداکردن مسیرشان)، نامش را NorthStar ستاره ­ی شمالی گذاشت؛ زیرا که ستاره شمالی نیز در گذشته به مسافران برای یافتن مسیرشان کمک می­کرده ­است. در طی یک تحقیق آنلاین، این مجموعه بدون شک در بین تمام مفاهیم و در تمام بررسی و نظرسنجی ­ها از پربازدیدترین مفاهیم بوده ­است. در می 2011 این دانشکده مرکز فناوری حمل نقل خویش را با ظرفیت 1.500 دانشجو افتتاح کرد. Fanshawe در سپتامبر 2014 همچنین، دانشکده­ ی امنیت عمومی خود را جهت ارتقاء برنامه امنیت عمومی راه ­اندازی کرد. این مدرسه 31.000 متر مربع محوطه را در سپتامبر 2016 مالک شد. در ژوِئن 2016، Fanshawe مرکز کانادایی معتبرسازی (CCPV)، به مساحت 25000 متر مربع را افتتاح کرد. این دانشکده همچنین، مدرسه­ ی فناوری هوانوردی Norton Wolf را پس از خریداری امکانات هوانوردی در فرودگاه بین الملی لندن در آگوست 2013 افتتاح کرد. دانشکده دندان­پزشکی Fanshawe نیز در سال 1995 افتتاح شد.

کالج هنرهای کاربردی و فناوری Fanshawe

پردیس لندن

پردیس Fanshawe در لندن انتاریوی کانادا، شامل 40 هکتار و 23 ساختمان و چیزی حدود 1200 واحد آپارتمانی خوابگاهی و 400 واحد شهری خوابگاهی است. این پردیس همچنین مرکز فناوری حمل و نقل و مدرسه­ ی فناوری هوانوردی Norton Wolf نیز است. از پردیس لندن به عنوان یکی از بزرگترین ­های انتاریو یاد می­شود.

 پردیس مرکزی لندن

این پردیس مرکزی در انتاریو، در سال 2018 افتتاح شده و شامل 3 ساختمان است، که در خیابان­های 431 Richmond Street و 130 Dundas Street (مدرسه ی فناوری اطلاعات، گردشگری، بهداری و هنرهای نمایشی) و !37 Dundas (مدرسه ­ی هنرهای دیجیتال و بصری نمایشی) واقع شده ­اند.

 پردیس St. Thomas، بخش Elgin

این پردیس در جنوبی­ ترین نقطه ­ی St. thomas انتاریو واقع شده ­است و میزبان 350 دانشجوی تمام وقت و 2000 دانشجوی نیمه ­وقت است. این پردیس رشته ­های تحصیلی، گواهی پایان دوره، دیپلم، برنامه­ های ارتقاء دوره، کارآموزی، تحصیلات تکمیلی، تکالیف و برنامه­ های گروهی و خدمات استخدامی ارائه می­دهد.

پردیس Simcoe، بخش Norfolk

این پردیس در بخشی از انتاریو واقع شده ­است، که به خاطر طبیعت دلپذیر و قطب کشاورزی بودن آن منطقه شهرت دارد. این پردیس میزبان تقریبا 200 دانشجوی تمام وقت  و بیش از 100 دانشجوی نیمه وقت است.این پردیس گواهی پایان دوره، دیپلم و گواهی تحصیلی، تحصیلات تکمیلی، ارتقاء رتبه و خدمات استخدام ارائه می­دهد. برنامه­ های تمام وقت منحصر به این پردیس عبارتند از: هیئت­های اعزامی تفریحی، رهبری و هدایت تفسیری، توسعه خدمات (تسریع شده) و آموزش ابتدایی دوران کودکی. این پردیس Fanshawe، اولین پردیسی بود که پیشنهاد برنامه­ی گواهی فارغ التحصیلی کشاورزی-بازرگانی را ارائه داد.

پردیس Woodstock، بخش Oxford

پردیس Woodstock بخش Oxford بر نبش بزرگراه 401 و 403 واقع شده و میزبان 450 دانشجوی تمام وقت و 2000 دانشجوی نیمه وقت است.این پردیس مدارک دیپلم، گواهی پایان دوره، برنامه­ های گروهی و…. ارائه می­دهد. برنامه­ های طولانی مدت مخصوص این پردیس عبارتند از: کارآفرینی و مدیریت در زمینه­ ی تجارت، آرایشگری، بنیاد پلیس، گرمایش و تبرید و دانش هواشناسی.

زمین­ها و بخش­های منطقه­ های Huron و Bruce

Fanshaweاز سال 2007 در منطقه­ ی Huron مرکزی در شمال لندن واقع شده­ است. و برنامه­ های حال حاضر، در مرکز  مهارت­های فناوری و فنی Bruce برگزار می­شود.

کالج هنرهای کاربردی و فناوری Fanshawe

هیئت جامعه­ی دانشجویی

اتحادیه جامعه­ی دانشجویی Fanshawe یا به اختصار (FSU)، یک هیئت نماینده­ ی جامعه­ ی دانشجویی است، که جهت اطلاع رسانی از نیاز­ها و انتظارات جامعه­ ی دانشجویی کالج Fanshawe به وجودآمده ­است. این هیئت، شامل یک روزنامه­ ی دانشجویی از زمان افتتاحش  به نام Fanfare است، که بعدها نامش به Dam در سال 1971 تغییر کرد و در نهایت با نام Interrobang به فعالیت خود ادامه داد. و تنها روزنامه­ ی دانشجویی Fanshawe است، که  به صورت هفته­ نامه از سپتامبر تا آوریل در Fanshawe به صورت رایگان توزیع می­شود. Interrobang، عضوی از اتحادیه انتشارات دانشگاه­های کانادا (CUO) می­باشد.

پذیرش

کالج Fanshawe از 85 کشور جهان دانشجو می­پذیرد.

همه چیز با فرم درخواست پذیرش شما شروع می­شود.  این فرم در آدرس اینترنتی WWW.ontariocolleges.ca وجود دارد.

 

error: Content is protected !!