شرایط بسیار مناسب دانشجویان بین المللی در کانادا

فهرست مطالب

دانشجویان بین المللی در کانادا شرایط بسیار مناسبی برای پیشرفت کاری و رسیدن به اقامت دائم این کشور را پیش رو دارند.

تصمیمی که قبلاً برای تحصیل در کانادا گرفته اید، آینده شما را تضمین خواهد کرد!

 

کار کردن همزمان با تحصیل:

مجوز تحصیل در کانادا به این صورت نیست که فقط حق حضور در دانشگاه یا کالج را به شما بدهد، بلکه به شما این امکان را می دهد که حداکثر 20 ساعت در هفته در خارج از دانشگاه برای کارفرماهای مختلف کار کنید. شما همچنین در تعطیلات مختلف مانند تعطیلات بین ترم می توانید به صورت تمام وقت کار کنید.

این قانون این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید بخش زیادی از هزینه های لازم برای تأمین بودجه زندگی در کانادا را کسب کنید. همچنین کار کردن در زمان دانشجویی ارتباطات بسیار مناسبی برای شما فراهم خواهد کرد که این ارتباطات و کانکشن های حرفه ای می توانند به محض فارغ التحصیلی، زمینه ساز شغلی بسیار خوب برای شما باشند.

 

اعضای خانواده خود را به کانادا بیاورید!

دولت کانادا فارغ از دانشگاه یا کالجی که می روید، می خواهد شما هنگام تحصیل در کانادا خوشحال باشید و کمبود خاصی نداشته باشید. در نتیجه، شما می توانید همسر و همچنین فرزندان زیر 22 سال خود را به کانادا بیاورید. همسر شما می تواند برای اجازه کار فول تایم و بدون محدودیت درخواست کند و دولت کانادا به او اجازه می دهد در کانادا برای هر کارفرمایی کار کند. همچنین فرزندان شما نیز اگر در سن دبستان یا دبیرستان هستند می توانند در مدارس دولتی کانادا که معتبرترین مدارس این کشور هستند به صورت رایگان تحصیل کنند. علاوه بر این، اعضای دیگر خانواده از جمله والدین و خواهر و برادران نیز می توانند با درخواست ویزای ویزیتوری و با دعوتنامه شما به کانادا آمده و در کنار شما باشند.

 

بعد از فارغ التحصیلی، مجوز کار بدون محدودیت بگیرید!
طبق قوانین مهاجرتی کانادا، بسته به مدت زمان برنامه تحصیل شما در دانشگاه یا کالج، می توانید مجوز کار معتبر تا سقف سه سال دریافت کنید. برای دریافت این مجوز کاری:
– هیچ پیشنهاد شغلی لازم نیست!
– می توانید با هر کارفرمایی در سراسر کانادا کار کنید و در صورت تمایل شغل خود را تغییر دهید.
– هنگامی که برای درخواست اقامت دائم درخواست دادید از این تجربه ی کاری کانادایی استفاده کنید و امتیازات بیشتری در برنامه های مهاجرتی بگیرید.
بسیاری از فارغ التحصیلان بین المللی از PGWP (مجوز کار بعد از تحصیل) به عنوان یک مسیر مطمئن به سمت اقامت دائم کانادا استفاده می کنند.

 

تجربه کاری ارزشمند کانادایی را بدست آورید!
بسیاری از برنامه های مهاجرتی کانادا بر تجربه کاری متقاضیان در کانادا تأکید زیادی دارند. به عنوان یک فارغ التحصیل که قبلاً وارد بازار کار کانادا شده و سابقه کار کانادایی دارد، شما یکی از دارایی های ارزشمند این کشور هستید. کارفرمایان به شما اعتماد بیشتری می کنند، پیشنهاد های شغلی زیادتری دریافت خواهید کرد و بنابراین کانادا می خواهد شما به صورت دایم در این کشور بمانید و به هیچ عنوان دوست ندارد شما را به عنوان یک نیروی متخصص از دست بدهد. در حالی که در کانادا کار می کنید، می توانید ارتباطاتی بسازید که در طول کار به شما کمک می کند.

 

برای اقامت دائم خود اقدام کنید!

پس از تحصیل در کانادا، بیشتر از آنچه فکر می کنید مسیرهای اقامت دائم کانادا برای شما وجود دارد. آیا می دانید بعضی از استانها به برخی فارغ التحصیلان کالج ها یا دانشگاه های استان های دیگر اجازه می دهند در برنامه های اقامت دایم استانی خود (PNP) اقدام کنند؟ همچنین برخی استان های کانادا پس از تحصیل در این استان این امکان را داده تا مستقیما برای اقامت دایم کانادا اقدام کنند. به عنوان مثال استان انتاریو برای فارغ التحصیلان دوره های ارشد و دکتری برنامه های بسیار خوبی برای اقدام و دریافت اقامت دایم کانادا را در نظر گرفته است.

و آیا می دانید که دولت فدرال نیز برای فارغ التحصیلان، چندین برنامه جذاب مهاجرتی برای دریافت اقامت دائم ایجاد کرده است؟

 

امنیت اقدام برای اقامت دائم و در نهایت شهروندی کانادا

اقامت دائم و شهروندی کانادا هدف نهایی بیشتر دانشجویان و فارغ التحصیلان بین المللی در کانادا است. وضعیت اقامت دائم حقوق اجتماعی بسیاری را به شما اعطا می کند، از جمله حق آزادانه زندگی، کار و حتی تحصیل ارزان در هر کجای کانادا بدون نیاز به هیچگونه مجوز خاص و همچنین این یک قدم در مسیر رسیدن به شهروندی کانادا است.

کانادا به دنبال دانشجویان و فارغ التحصیلان بین المللی است تا در این کشور تحصیل کنند، با جامعه کانادایی آشنا شوند، زبان انگلیسی بیاموزند، آماده بازار کار شوند و تخصص کسب کنند و در نهایت به اقامت دایم این کشور دست یابند. شما زبان انگلیسی را آموخته اید، تجربه و آموزش را به دست آورده اید و ثابت کرده اید که شایسته عضویت در جامعه کانادایی هستید.

نویسنده: پیام پاک مهر

 

قصد دارید در کانادا تحصیل کنید و پس از آن برای اقامت دایم این کشور اقدام نمایید؟

فرم ارزیابی ادامه تحصیل در کانادا را تکمیل و ثبت کنید تا وضعیت شما بررسی و بهترین شرایط تحصیل در کانادا به شما پیشنهاد شود.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

بیشتر بخوانید :

معرفی کالج ها و دانشگاه های کانادا

پادکست ویزای ویزیتوری کانادا

برنامه استارت آپ کانادا

error: Content is protected !!