افزایش چند برابری جمعیت نواسکوشیا به دلیل مهاجرت

فهرست مطالب

داده­ های آماری کانادا از افزایش چند برابری جمعیت نواسکوشیا به دلیل مهاجرت خبر می دهد

استان آتلانتیک سریعترین رشد را طی یک دوره 12 ماهه از سال 1972 شاهد بوده است. نواسکوشیا به لطف مهاجران خارجی و مهاجران بین استانی، شاهد رشد چشمگیری در جمعیت خود بوده است.

نتایج آماری کانادا نشان می­دهد که جمعیت استان آتلانتیک از تاریخ 1 اکتبر 2018 تا 1 اکتبر 2019 با رشد 12.339 نفر جمعیت رو به رو بوده است. این رشد جمعیت شامل 7.165 مهاجر است که در طی این مدت 12 ماهه به نواسکوشیا مهاجرت کرده اند. این رشد 1.28 درصدی سریعترین رشد جمعیت استانی در طی یک دوره 12 ماهه از سال 1972 می باشد و نواسکوشیا را از ابتدای اکتبر 2019 به رکورد 976.768 نفر جمعیت رسانده است.

رشد جمعیت بین اول جولای تا اول اکتبر 2019 نیز رکورد جدیدی را برای بازه زمانی سه ماهه ثبت کرد. در سه ماهه سوم سال 2019، جمعیت نواسکوشیا 5.373 نفر رشد جمعیت داشته است که ازاین تعداد، 2.471 نفر را مهاجران تشکیل داده اند. دولت نواسکوشیا اعلام کردکه این رشد جمعیت بالاترین میزان مهاجرت برای یک بازه سه ماهه در سال، بعد از آمارهای مربوط به جنگ جهانی دوم بوده است.

مهاجران بین استانی آمار 1.090 ساکن جدید در نواسکوشیا را به خود اختصاص دادند. وزیر مهاجرت نواسکوشیا، Lena Metlege Diab، در بیانیه خبری اعلام کرد: “این رشد جمعیت تأثیر مثبت مهاجرت در استان ما را نشان می دهد”.”مهاجرت یک اولویت است و برای تأمین نیروهای متخصص مورد نیاز و افزایش جمعیت اهمیت دارد.”

رشد طبیعی جمعیت استان که اختلاف بین زاد و ولد و مرگ و میر در استان را نشان می­دهد، از سال 2016 روند نزولی داشته است. در مقابل، براساس داده های آماری کانادا، مهاجرت از خارج از کشور و مهاجرت بین استانی در همان دوره زمانی رشد کرده اند.

منبع: CICNEWS

 

گروه مهاجرتی پیرسوک آماده ی ارائه ی تخصصی ترین خدمات مهاجرت به کانادا می باشد. برای ارتباط با ما

فرم های ارزیابی ما را تکمیل نمایید.

 


فرم ارزیابی رایگان

 

بیشتر بخوانید :

برنامه استارت آپ کانادا

معرفی کالج ها و دانشگاه های کانادا

آفرهای ویژه تحصیلی پیرسوک (تحصیل ارزان در کانادا)

error: Content is protected !!