کانادا جزو سه کشور برتر سرمایه گذاری و مهاجرت

فهرست مطالب

کانادا برای مهاجرت و سرمایه گذاری جزو سه کشور برتر در بین کشورهای جهان قرار گرفت.

كانادا در فهرست برندهای کشورها (Anholt-Ipsos) در رتبه سوم قرار گرفت.

مردم از سراسر جهان، برند کانادایی را یکی از بهترین برند ها در بین کشورهای جهان قلمداد کرده اند. در سال جاری، کانادا در فهرست پنجاه و پنج کشور جهان در فهرست برندهای (Anholt-Ipsos Nation) در رده سوم قرار دارد در صورتی که در سال 2018 در رتبه پنجم قرار داشت. فقط فرانسه و آلمان با رتبه بهتر از کانادا امتیاز بیشتری را کسب کردند.

این رتبه بندی ها بر اساس 203535 مصاحبه آنلاین انجام شده است که با بزرگسالان بالای 18 سال در 20 کشور انجام شده است. کانادا در سه گروه از شش گروه جداگانه ای که برای رتبه بندی 50 کشور مورد استفاده قرار گرفت، در رده اول قرار گرفت. گروه های مهاجرت و سرمایه گذاری، مردم و گروه دولت. این کشور همچنین تنها کشور در بین پنج کشور برتر بود که جایگاه خود را در فرهنگ و جهانگردی بهبود بخشید.

این دومین سال پیاپی است که کانادا برای مهاجرت و سرمایه گذاری در رتبه نخست قرار گرفته است، که قدرت یک کشور را در جذب افراد به زندگی، کار یا تحصیل و همچنین درک از کیفیت زندگی و محیط کسب و کار را نشان میدهد. نمره مهاجرت و سرمایه گذاری بر اساس پنج ویژگی انجام می شود. کار و زندگی، کیفیت زندگی، مدارک تحصیلی، سرمایه گذاری در تجارت و برابری در جامعه.

شاخص مهاجرت و سرمایه گذاری، قدرت یک کشور را در جذب استعداد و سرمایه ارزیابی می کند. این مسئله نه تنها با توجه به اینکه افراد، تحصیل یا کار یا زندگی در آن کشور را در نظر میگیرند، بلکه با درک اقتصادی از رونق اقتصادی کشور، برابری فرصت ها و درنهایت سنجیدن اینکه آیا این یک مکان با کیفیت عالی تلقی می شود، سنجیده می شود.
منبع : CICNews.com

 

گروه مهاجرتی پیرسوک آماده ی ارائه ی تخصصی ترین خدمات مهاجرت در کشور کانادا می باشد. برای ارتباط با ما

فرم های ارزیابی ما را تکمیل نمایید.

 

بیشتر بخوانید :

برنامه استارت آپ کانادا

معرفی کالج ها و دانشگاه های کانادا

تحصیل در مدارس کانادا

error: Content is protected !!