کالج Vanguard

فهرست مطالب

کالج Vanguard

کالج آموزشی مسیحی Vanguard که قبلاً با عنوان Northwest Bible College و یا Canadian Northwest Bible Institute شناخته می شد، در شهر Edmonton استان Alberta کانادا واقع شده است.

 

تاریخچه

کالج Vanguard در سال 1946 توسط D.N. Buntain و به عنوان Northwest Bible Institute (CNBI) تأسیس شد. اولین کلاس های درس در این کالج که در واقع یک دوره 3 ساله دیپلم بود و در ساختمان Central Pentecostal Tabernacle در شهر Edmonton برگزار می شد، 40 دانشجو و 6 کارمند پاره وقت داشت. مؤسسه Canadian Northwest Bible Institute در سال 1964 به Northwest Bible College (NBC) تغییر نام داد. در نهایت در سال 2004 این مؤسسه نام Vanguard College را به خود گرفت.

 

کالج Vanguard
کالج Vanguard

 

رشته های تحصیلی

رشته های متنوعی در کالج Vanguard ارائه می شود. متقاضیان تحصیل در این کالج می توانند لیسانس هنر (BA) و لیسانس فناوری (BTh) با شاخه های مختلف شامل؛ کودکان و خانواده، مطالعات ساختاری، جوانی و وزارت جوانان را انتخاب کنند. کالج Vanguard همچنین ارائه دهنده دوره های یک ساله با صدور گواهی پایان دوره در این زمینه ها می باشد. دانشجویان این کالج ملزم به گذراندن دوره های آموزش میدانی یا عملی در هر سال تحصیلی می باشند. دوره های آموزش از راه دور دانشگاه Vanguard در دپارتمان  International Biblical Online Leadership Training (IBOLT) برگزار می شود.

 

پردیس

پردیس کالج Vanguard که در سال 1913 ساخته شده است، در شمال Downtown  منطقه Westwood و در شهر Edmonton واقع شده است. این ساختمان قبلاً به عنوان یک مدرسه دولتی استفاده می شد و از سال 2004 به کالج Vanguard تعلق گرفت. چنانچه محل جدید کالج Vanguard را ندیده اید، پیشنهاد می کنیم که حتما دوری در آن بزنید و معجزات خداوند را مشاهده کنید.

 

کلاس های درس

کلاس های درس در کالج Vanguard طوری طراحی شده اند که از 15 تا 80 نفر را پوشش می دهند و یک محیط آموزشی با ظرفیت قابل قبولی را فراهم کرده اند. بیشتر کلاس های درس مجهز به پروژکتور هستند تا در امر آموزش به مدرسین کمک کنند.

 

سایت کامپیوتر

سایت کامپیوتر کالج Vanguard در طبقه دوم کتابخانه قرار دارد. همچنین شبکه Wi-fi در اختیار دانشجویان قرار دارد تا لب تاب هایشان را در هر کجای پردیس به آن وصل کنند.

 

کافه تریا

کافه تریای Shepherd Care Vanguard هفته ای یکبار در اختیار فعالیت های دانشجویی است. هر سه شنبه دانشجویان یه وعده نهار خوشمزه دریافت می کنند. این زمان خوبی است که نه تنها غذا بخورند بلکه از وقت گذراندن با دوستانشان لذت ببرند. ژتون غذا را می توان در طول هفته خریداری کرد.

 

کلیسا

یک کلیسای کوچک در کالج Vanguard قرار دارد که دوبار در هفته در روزهای سه شنبه و پنجشنبه به عنوان انجمن دانشجویی عمل می کند. دانشجویان در این زمان ها به دعا و مناجات می پردازند. این بهترین زمان برای تأمل و عبادت است. این کلیسا در طبقه سوم ساختمان کالج قرار دارد.

 

عبادتگاه

اگر به دنبال مشاهده یک نمای زیبا از شهر می گردید به عبادتگاه کالج Vanguard بروید. این بخش که در طبقه سوم قرار دارد نمای زیبایی از شهر ارائه می دهد. چه مکانی بهتر از این برای دعا کردن.

 

استراحتگاه دانشجویی

این بخش اهمیت ویژه ای برای کالج Vanguard دارد. این مکان مجهز به نشیمن های راحت برای دانشجویان است، تا بتوانند در آن با دوستانشان وقت بگذرانند. همچنین وسایل پینگ پنگ و بیلیارد در این بخش در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

 

کتابخانه

کتابخانه کالج Vanguard میزبان منابع فوق العاده ای برای دانشجویان و فارغ التحصیلان می باشد.  بیش از 55000 نسخه کتاب شامل مراجع، منابع کتاب های مقدس، رمان، کلاسیک های مذهبی و موارد دیگری در این کتابخانه قرار دارد.

 

مشارکت

کالج Vanguard با Pentecostal Assemblies of Canada مشارکت داشته و مورد تأیید انجمن Association for Biblical Higher Education قرار دارد.

 

خوابگاه

اگرچه کالج Vanguard دارای پردیس بدون خوابگاه است ولی به دانشجویان سال اولی اسکان می دهد. این مسکن های دانشجویی در واقع آپارتمان های مبله ای هستند که در نزدیکی کالج قرار دارند و در طول سال تحصیلی دانشجویان را پوشش می دهند. به علاوه بنیاد Second Home Initiative  به دانشجویان کمک می کند تا آپارتمان ها و هم اتاقی ها ی مناسب خود را پیدا کنند.
 

 

Photo Credit : https://www.vanguardcollege.com/

error: Content is protected !!