کالج NorQuest

فهرست مطالب

کالج NorQuest

کالج فنی و حرفه ای NorQuest که قبلاً با عنوان Alberta Vocational College (AVC) شناخته می شد، در سال 1965 توسط دولت استان Alberta و به منظور افزایش استخدامی و آماده سازی متقاضیان برای ورود به دنیای کار تأسیس شد. در سال 1965 AVC شامل 4 کلاس درس و 60 دانشجوی رشته کسب و کار، یک فروشگاه، یک فروشگاه تجهیزات جوشکاری و تعمیرات و نگهداری و یک مرکز زیبایی بود. کالج NorQuest بخش جداگانه ای نیز در Edmonton دارد که ارائه دهنده رشته های تحصیلی به متقاضیان است. در سال 1970 دولت تصمیم به ساخت مکان جدیدی برای این کالج گرفت. بر این اساس در سال 1972 تعداد متقاضیان کالج NorQuest از 550 نفر در سال 1966 به 2300 نفر رسید. رشته های تحصیلی جدیدی نیز بنا بر نیاز دانشجویان در این کالج ایجاد شد.

 

کالج NorQuest
کالج NorQuest

 

مدیریت

کالج NorQuest در سال 1998 بر اساس تأیید Post-Secondary Learning Act و وزارت فناوری و آموزش عالی تحت نظارت هیئت مدیره درآمد. این نهاد 14 عضو دارد.

 

پردیس ها

کالج  NorQuest دارای 2 پردیس با عنوان Edmonton Campuses (پردیس اصلی در مرکز شهر و Westmount) و 3 پردیس دیگر (در مناطق Drayton Valley، Wetaskiwin و Whitecourt) می باشد. همچنین دو مؤسسه در Edmonton متعلق به کالج NorQuest وجود دارد: Edmonton Remand Centre (که ارائه دهنده دوره های دبیرستانی است) و Fort Saskatchewan (که ارائه دهنده دوره های آموزشی مربوط به مشاغل می باشد). تقریباً 150 دانشجو همزمان در این دوره ها شرکت می کنند.

کالج NorQuest دارای بیش از 200 جامعه در سراسر کانادا می باشد، از British Columbia گرفته تا Nova Scotia.

 

رشته های تحصیلی

کالج NorQuest رشته های تحصیلی در مقطع دیپلم و گواهی پایان دوره به صورت تمام وقت، نیمه وقت و آنلاین ارائه می دهد. این کالج همچنین یکی از بزرگترین و معتبرترین مؤسسات آموزشی در زمینه ارائه دوره پرستاری عملی است. همچنین رشته های فنی و حرفه ای در زمینه خدمات اجتماعی و انسانی و کسب و کار، سوادآموزی بزرگسالان، آموزش بومیان و امکانات آموزشی برای دانشجویان ناتوان در اختیار متقاضیان قرار دارد.

 

کالج NorQuest
نام قبلی Alberta Vocational College
نوع کالج عمومی
تأسیس 1965
رئیس Alan Skoreyko
مدیر دانشگاه Jodi L. Abbott
تعداد دانشجویان 15,850

10,439 Credit

5,012  تمام وقت

آدرس 10215 108 Street NW

Edmonton

Alberta

Canada

T5J 1L6

پردیس Urban/Suburban/remote (downtown, Westmount), Drayton Valley, Westaskiwi, Whitecourt
وابستگی ACCC, CCAA, AACTI, CBIE
وبسایت NorQuest College

 

 

Photo Credit : https://www.norquest.ca

error: Content is protected !!