راه های مهاجرت مهندس نرم افزار به کانادا

فهرست مطالب

راه های مهاجرت مهندس نرم افزار به کانادا

مهاجرت مهندس نرم افزار به کانادا – اقتصاد کانادا همواره به متخصصین تکنولوژی نیاز دارد. به همین دلیل  کارفرمایان کانادایی ، مهندسان نرم افزار واجد شرایط، را به سرعت استخدام میکنند.

وقتی در کانادا مجوز کار موقت خود را دریافت کردیدبه سرعت می توانید درخواست اقامت دائم دهید. با ارائه پیشنهاد شغلی و رزومه ، این روند می تواند سریعاً از طریق سیستم Express Entry انجام شود.

مهندسان نرم افزار نیز در استانهای کانادا تقاضا دارند. این رشته تحت عنوان یکی از 29 شغل هدف قرار دارد.

در همین حال ، استان انتاریو برنامه ی مهاجرتی جدیدی بر پایه Express Entry آغاز کرد که مهندسین نرم افزار را نیز به عنوان یکی از 6 مشاغل هدف مورد هدف قرار می داد.

اکنون طیف گسترده ای از صنایع به عملکرد نرم افزار متکی هستند ، به این معنی که دیگر تنها شرکت های فناوری نیستند که برنامه های جدیدی تولید می کنند بلکه مهندسین نرم افزار می توانند شغل خود را از بین طیف وسیعی از بیزنس ها در کانادا انتخاب نمایند.

میانگین حقوق مهندس نرم افزار در کانادا در سال 2019 چقدر است؟

 

 

 

 

مهندس نرم افزار چه کاری انجام می دهد؟

اگر شخصی یا شرکتی بخواهد نرم افزاری توید کند یا رویه ای را مهندسی کند مهندس نرم افزار نقش اصلی است. آنها مسئول نوشتن ، آزمایش و ویرایش برنامه ها و نرم افزارها هستند. متخصصین تکنولوژی در لایه های مختلف صنایع در کانادا مشغول به کار هستند.  فارغ التحصیلان رشته مهندسی نرم افزار نیز باید در شغل خود واقعا متخصص باشند و علم خود را مداوم به روز نگه دارند.

چه صلاحیتی به مهندس نرم افزار نیاز دارد؟

به طور معمول مهندسان نرم افزار در رشته های علوم کامپیوتر یا برنامه نویسی کامپیوتر فارغ التحصیل شده اند. اکثر کالج ها و دانشگاه ها رشته های تخصصی مهندسی نرم افزار را ارائه می دهند.  مهندسان نرم افزار نیاز به دانش عمیق در مورد زبان های برنامه نویسی مانند جاوا ، پایتون و سی ++ دارند. آنها همچنین باید HTML5 ، CSS3 و سیستم های مدیریت محتوا را کاملا بلد باشند.

شرایط ویژه کانادا برای مهندسین نرم افزار چیست؟

کانادا هیچ مدرکی از خارج از کشور را به رسمیت نمیشناسد به همین دلیل نامزدهای دارای مدرک تحصیلی از خارج از کشور به احتمال زیاد به عنوان بخشی از فرایند درخواست، نیاز به ارزیابی مدرک تحصیلی توسط کانادا دارند. کانادا هم اکنون در حال استخدام متخصصان تکنولوژی است و مهندسین نرم افزار را به عنوان یکی از بهترین کارمندان در اینجا جستجو می کند.

 

 

منبع: immigration.ca

error: Content is protected !!