تحصیل در کانادا – هزینه‌ تحصیل و شرایط ویزای تحصیلی 2024

فهرست مطالب

تحصیل در کانادا و دریافت ویزای تحصیلی کانادا همواره یکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت به کانادا بوده و هست. در بین ایرانیان، به خصوص جوانان، مهاجرت تحصیلی به کانادا یکی از بزرگترین گزینه‌های مهاجرت به شمار می‌رود؛ چراکه با ادامه تحصیل در کانادا، امکان ورود به مسیر دریافت اقامت دائم کانادا برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه ها به وجود می‌آید.

این مسیر معمولا مسیر کم دردسرتری برای رسیدن به اقامت دائم است. از این رو افراد زیادی خواهان دریافت پذیرش از دانشگاه‌ها و کالج های این کشور و دریافت ویزای تحصیلی کانادا هستند و همه ساله تعداد زیادی مهاجر جدید با ویزای تحصیلی وارد این کشور می‌شوند. ما نیز در پیرسوک در هر ترم تحصیلی، ده‌ها کلاینت متقاضی دریافت ویزای تحصیلی کانادا را داریم که برای بیش از ۸۰ درصد آن‌ها در اولین اقدام پذیرش و ویزا را دریافت می‌کنیم.

در این مقاله نگاهی جامع به شرایط تحصیل در کانادا انداخته‌ایم و موارد مهم و لازم را برایتان شرح داده‌ایم. اگر شما هم قصد تحصیل در کانادا را دارید و نیازمند راهنمایی هستید، می‌توانید با پر کردن فرم ارزیابی رایگان، از مشاوران متخصص ما، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

همین الان فرم ارزیابی رایگان  پیرسوک رو تکمیل کن و در کمترین زمان ممکن به کانادا مهاجرت کن!

شرایط دریافت ویزای تحصیلی کانادا

برای دانستن شرایط تحصیل در کانادا، ابتدا باید هدف نهایی، مقطع تحصیلی و بودجه موجود را مشخص کنید. اگر قصد رسیدن به اقامت دائم کانادا در مدت زمان کوتاه‌تری را دارید، باید در انتخاب رشته مناسب و دانشگاه و کالج دقت زیادی کنید تا هم احتمال دریافت ویزای تحصیلی کانادا خود را افزایش دهید و هم مسیر اقدام برای اقامت دائم را پس از تحصیل برای خود هموار کنید.

اداره مهاجرت در سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ برای ویزاهای تحصیلی کانادا ظرفیت محدودی در نظر گرفته! پس بهتره به هیچ عنوان با آینده خود ریسک نکرده و از همان ابتدا با مشاوره و نظارت وکیل یا مشاوره رسمی مهاجرت کانادا برای انتخاب رشته و موسسه آموزشی مناسب قدم بردارید. ما در پیرسوک خدمات تخصصی جامع برای دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی را ارائه می‌دهیم.

اگر به فکر ساختن آینده‌ای روشن برای فرزندانتان هستید، می‌توانید با ثبت‌نام در مدارس کانادا، شانس داشتن آینده‌ای عالی و تحصیل در یک محیط آموزشی پویا را برای آنان فراهم کنید. همچنین این امکان برای فرزندانتان فراهم می‌شود که بسیار آسان‌تر از دانشگاه‌ها و کالج‌های کانادا و دیگر کشورهای جهان پذیرش بگیرند. با تحصیل در دانشگاه‌های معتبر در سطح جهانی، فرزندانتان می‌توانند در مسیر مهاجرت و آینده زندگی خود گام‌های رو به جلو را آسان‌تر بردارند.

دانشجویان تحصیل در کانادا

تحصیل در کالج ها و دانشگاه‌ های کانادا

مهم‌ترین مسئله برای دریافت پذیرش از دانشگاه‌ها یا کالج‌های کانادا، داشتن دانش و مدرک زبان است. حداقل نمره زبان مورد نیاز برای اکثر دانشگاه‌ها یا کالج‌های کانادا، نمره کل آیلتس آکادمیک 6.5 و در هر مهارت حداقل 6 است. این به این معناست که اگر یک مهارت شما از نمره 6 پایین‌تر باشد، احتمالا حداقل شانس دریافت پذیرش را از برخی دانشگاه ها و کالج های کانادا نخواهید داشت و انتخاب های شما برای رشته تحصیلی محدود خواهد شد.

از دیگر شرایط دریافت پذیرش در دانشگاه‌ها یا کالج های کانادا، داشتن سوابق تحصیلی قابل قبول در مقطع تحصیلی قبلی است. برای مثال اگر متقاضی تحصیل فوق لیسانس در کانادا هستید باید نمرات قابل قبولی در دوره کارشناسی کسب کرده باشید. حداقل معدل کل مورد نیاز برای اکثر دانشگاه‌ها یا کالج های کانادایی نمره 14 است. اما این به معنی نداشتن شانس با معدل‌های پایین‌تر نیست. ما در پیرسوک سابقه دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی برای کلاینت‌‌هایی با معدل کارشناسی 12 هم داشته‌ایم. اگر معدل پایینی دارید، سعی کنید که دیگر مهارت‌های خود را بالا ببرید. مثلا تلاش کنید نمره زبان بالاتری از حداقل کسب کنید.

مورد دیگری که باید به آن توجه کنید، هزینه تحصیل در دانشگاه‌ها و کالج‌های کاناداست. معمولا هزینه تحصیل در دانشگاه‌های رده بالا هزینه بالاتری دارد. این هزینه با توجه به رشته، مقطع و نوع دوره نیز متغیر است. برخی از رشته‌ها که با نام Co-op شناخته می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهند که پس از گذراندن تقریبا نصف دوره، مشغول به کار تخصصی تمام وقت شوید و حقوق قابل قبولی دریافت کنید. از این طریق می‌توانید هزینه‌های خود را کمتر کنید.

نکته قابل توجه برای اکثر متقاضیان تحصیل در کانادا این است که با تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به شما این امکان داده می‌شود که برای همسر خود نیز درخواست مجوز کار (work permit) کنید. این امکان برای دانشجویان کالج و دانشجویان بسیاری از دوره‌های کارشناسی وجود ندارد و فقط تحصیل در تعداد محدودی رشته لیسانس این امکان را به متقاضی خواهد داد تا برای مجوز کار همسر اقدام کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از وب سایت Canada.ca اقدام کنید.

همین الان فرم ارزیابی رایگان  پیرسوک رو تکمیل کن و در کمترین زمان ممکن به کانادا مهاجرت کن!

تحصیل در مدارس کانادا

برای تحصیل فرزندانتان در مدارس کانادا  باید سوابق تحصیلی آنان را درنظر بگیرید. اکثر مدارس کانادایی بسیار به سوابق تحصیلی اهمیت می‌دهند و فقط به دانش‌آموزان با سوابق تحصیلی خوب و قابل قبول پذیرش می‎دهند. همچنین اگر فرزند شما دارای سوابق دیگر جدا از تحصیل، مانند افتخارات ورزشی و هنری باشد، شانس بالاتری برای دریافت پذیرش از مدارس کانادا دارد.

برای تحصیل در مدارس کانادا عموما به داشتن مدرک زبان احتیاجی نیست و مدارس در مرحله پیش‌ثبت‌نام، توانایی‌های فرزندان شما را ارزیابی می‌کنند و در صورت قبولی در آن ارزیابی، به آن‌ها پذیرش می‌دهند. اما برخی از مدارس رده بالای کانادا، برای ارائه پذیرش به دانش‌آموزان بین‌المللی در مقطع دوازدهم، و بعضا یازدهم، نیازمند مدرک زبان هستند و نمره مورد نیاز را خودشان تعیین می‌کنند.

در کانادا مدارس مختلفی وجود دارد که فرزندان شما می‌توانند در آن‌ها مشغول به تحصیل شوند. مدارس خصوصی و شبانه‌روزی معمولا هزینه شهریه بالاتری نسبت به مدارس دولتی دارند اما از نظر کیفیت آموزش، با مدارس دولتی در رقابت هستند. اگر مایل باشید که فرزندانتان در زمان تحصیل در کانادا دغدغه‌های مسکن و خورد و خوراک را نداشته باشد می‌توانید آن‌ها را در مدارس شبانه‌روزی ثبت‌نام کنید.

مورد دیگری که برای والدین بسیار حائز اهمیت است، همراهی فرزندانشان در زمان تحصیل در کاناداست. اگر فرزندان شما ویزای تحصیلی را برای تحصیل در مدارس کانادا دریافت کند، شما هم می‌توانید در کنار آن‌ها برای ویزای ویزیتور اقدام کنید و ویزا را دریافت کنید. با این ویزا می‌توانید حدود شش ماه در این کشور اقامت داشته باشید و در صورت لزوم، مدت زمان اقامت خود را تمدید کنید.

هزینه تحصیل در کانادا

برای تحصیل در کانادا باید هزینه‌های مختلفی انجام دهید. بیشترین هزینه برای تحصیل در کانادا مربوط به هزینه شهریه دوره تحصیلی است. پس از آن، بیشترین هزینه مربوط به هزینه‌های زندگی از جمله هزینه محل اقامت و هزینه خورد و خوراک است. هزینه‌ شهریه در دانشگاه‌ها، کالج‌ها و مدارس کانادا بسیار متغیر است و به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد.

به طور کلی هزینه شهریه برای تحصیل در مقطع کارشناسی و لیسانس چیزی بین 20 تا 50 هزار دلار کانادا در سال است. این هزینه با توجه به رشته و دانشگاه می‌تواند متغیر باشد. برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کانادا باید شهریه‌ای با مبلغ بین 20 تا 30 هزار دلار کانادا در سال بپردازید.

هزینه شهریه مدارس در کانادا بین 8 تا 16 هزار دلار کانادا در سال برای مدارس دولتی است. تحصیل در مدارس خصوصی هزینه بالاتری دارد و بسته به مدرسه ممکن است تا 60 هزار دلار در سال هم بالا برود. همچنین تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا، هزینه‌هایی بین 20 تا 60 هزار دلار کانادا دارد.

مورد مهم دیگر هزینه زندگی در کاناداست. دولت این کشور حداقل هزینه سالانه یکنفر را حدود 20 هزار دلار کانادا تعیین کرده است. این رقم میانگین است و باید بدانید که برای زندگی در شهرهای بزرگی مانند تورنتو و ونکوور باید هزینه سالانه‌ای بین 25 تا 35 هزار دلار برای یک‌ نفر در نظر بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های تحصیل میتوانید مقاله هزینه تحصیل در کانادا را مطالعه نمایید.

جدول تحصیل در مدارس کانادا

هزینه تحصیل در بهترین دانشگاه کانادا

بهترین دانشگاه کانادا با توجه به سیستم رنکینگ QS، که از معتبرترین سیستم‌های طبقه بندی دانشگاه‌هاست، دانشگاه تورنتو است. شهریه تحصیل در این دانشگاه در مقطع کارشناسی، بین 38 تا 58 هزار دلار کاناداست. این مبلغ با توجه رشته تحصیلی تغییر میکند. هزینه تحصیل در دانشگاه برتر کانادا در مقطع کارشناسی ارشد بین 7 تا 42 هزار دلار کانادا با توجه به رشته متغیر است.

این دانشگاه جدا از آنکه هزینه‌های بالاتری که نسبت به دیگر دانشگاه‌های کانادایی دارد؛ بهترین کیفیت آموزش را ارائه می‌دهد و به علت شناخته شده بودن و معتبر بودن در کانادا و سطح جهان، موقعیت‌های شغلی بی‌نظیری برای فارغ‌التحصیلانش فراهم می‌کند.

ما در پیرسوک کلاینت‌های فراوانی داشتیم که از این دانشگاه برایشان پذیرش گرفتیم. اگر شما هم متقاضی تحصیل در این دانشگاه هستید و مایلید که شرایط شما رو بررسی کنیم، فرم ارزیابی رایگان پیرسوک را تکمیل کنید و منتظر تماس متخصصین ما باشید.

همین الان فرم ارزیابی رایگان  پیرسوک رو تکمیل کن و در کمترین زمان ممکن به کانادا مهاجرت کن!

تحصیل در ارزان ترین دانشگاه ها

ارزان ترین دانشگاه کانادا برای مقوله تحصیل ارزان در کانادا می‌توان دانشگاه مموریال نیوفاندلند و دانشگاه آلبرتا در نظر گرفت. دانشگاه‌های کم هزینه دیگری هم در کانادا هستند اما این دو در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد، در رشته‌های به خصوص پایین‌ترین شهریه را دارند. هزینه تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاه مموریال نیوفاندلند از 12 هزار دلار کانادا در سال آغاز می‌شود.

هزینه تحصیل در مقطع فوق لیسانس در دانشگاه آلبرتا از 11 هزار دلار کانادا شروع می‌شود. البته این دانشگاه‌ها از دانشگاه‌های بالارده هستند و گرفتن پذیرش از آن‌ها کار ساده‌ای نیست. ما کلاینت‌های متعددی را برای تحصیل در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس به این دانشگاه‌ها فرستاده‌ایم.

تحصیل رایگان در کانادا

به طور کلی هیچکدام از دانشگاه‌های کانادا امکان تحصیل رایگان را ارائه نمی‌دهند و همگی از دانشجویان خود شهریه دریافت می‌کنند. اما این به معنی عدم امکان تحصیل رایگان در کانادا نیست. اگر شما بتوانید بورسیه تحصیلی یا فاند تحصیلی دریافت کنید، با توجه به مبلغ ارائه شده به شما، تحصیل شما رایگان می‌شود و یا به نصف یا کمتر کاهش پیدا می‌کند.

دریافت بورسیه تحصیلی یا فاند اساتید از دانشگاه‌ها یا اساتید دانشگاه کانادایی کار ساده‌ای نیست اما با پشتکار و صرف زمان و دقت به دست می‌آید. سالانه تعداد بسیار زیادی از ایرانیان با بورسیه و فاند تحصیلی مشغول به تحصیل می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بورسیه و فاند تحصیلی به مقاله بورسیه تحصیلی کانادا مراجعه کنید.

دریافت خوابگاه از دانشگاه ها

بسیاری از دانشگاه‌های کانادا به دانشجویان خود خوابگاه ارائه می‌دهند. اما برای این خوابگاه هزینه دریافت می‌کنند. اگر متقاضی استفاده از خوابگاه‌ دانشگاه در حین تحصیل در کانادا هستید، باید در زمان اقدام در برای پذیرش دانشگاه درخواست خود را اعلام کنید. برخی از دانشگاه‌ها هم پس از ارائه پذیرش این امکان را ارائه می‌دهند که دانشجویان برای خوابگاه ثبت نام کنند. هزینه استفاده از خوابگاه دانشگاه‌های کانادا، به طور میانگین ترمی 10 تا 18 هزار دلار کاناداست.

بسیاری از دانشجویان بین‌المللی استفاده از خوابگاه دانشگاه را به صرفه نمی‌بینند و اجاره اتاق یا منزل خارج از دانشگاه را ترجیح می‌دهند. صرفه اقتصادی هزینه خوابگاه در مقایسه با اجاره منزل شخصی به طور کلی قابل مقایسه نیست و باید دید که دانشگاه در کدام شهر است. در شهرهای بزرگ و در برخی دانشگاه‌ها، استفاده از خوابگاه دانشگاه به صرفه‌تر است اما در برخی شهرها و دانشگاه‌های این کشور اینگونه نیست.

همین الان فرم ارزیابی رایگان  پیرسوک رو تکمیل کن و در کمترین زمان ممکن به کانادا مهاجرت کن!

شرایط تحصیل زیر 18 سال

علاوه بر شرایط ذکر شده برای تحصیل افراد زیر 18 سال در کانادا در بخش‌های قبل، دانش‌آموزان برای دریافت ویزا و مجوز تحصیل در کانادا، علاوه بر والدین خود، باید فردی را به عنوان قیم در کانادا داشته باشند. این قیم باید حتما مقیم دائم یا شهروند کانادا باشد. این قیم حتما احتیاج نیست که اقوام دانش‌آموز باشد و هر فردی امکان قیم شدن را دارد. برای اینکه این قیم به به صورت رسمی و قانونی، باید فرم مشخصی که توسط اداره مهاجرت ارائه شده، به امضای قیم و والدین دانش‌آموز برسد و در زمان ثبت‌نام مدرسه و درخواست ویزا ارائه شود.

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان

به طور کلی، بدون داشتن دانش زبان امکان تحصیل در کانادا وجود ندارد، چراکه تمامی دوره‌ها به زبان انگلیسی یا فرانسوی ارائه می‌شوند. اما برای افراد با شرایط خاص، امکان ادامه تحصیل و دریافت ویزای تحصیلی کانادا بدون داشتن مدرک زبان انگلیسی مانند تافل یا آیلتس وجود دارد.

در این حالت، اگر شما واجد شرایط ویزای ویزیتور باشید و یا از قبل این ویزا را داشته باشید، این امکان فراهم می‌آید که بدون ارائه مدرک زبان، پذیرش دانشگاه و ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید. برای اقدام از طریق این روش شما باید در خاک کانادا حاظر باشید و در زمان مجاز حضور در خاک کانادا با ویزای ویزیتور (180 روز)، در دوره‌های خاصی شرکت کنید و آن‌ها را به پایان برسانید.

با دریافت به پایان رساندن این دوره‌های خاص، امکان دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا برای شما فراهم می‌شود. البته این دوره‌ها و محل ارائه آنان را باید با دقت کامل انتخاب کنید که بتوانید ادامه مسیر به سمت دریافت ویزای تحصیلی این کشور را پیش بروید.

یکی از خدمات تخصصی پیرسوک دریافت پذیرش از دانشگاه و دریافت ویزای تحصیلی از داخل خاک کاناداست. اگر فکر می‌کنید که واجد شرایط اقدام از این طریق هستید، میتوانید فرم ارزیابی پیرسوک را تکمیل کنید و منتظر تماس مشاوران ما باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

دریافت اقامت پس از تحصیل در کانادا

تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا

مهم‌ترین موارد برای دریافت پذیرش در مقطع کارشناسی کانادا، داشتن سوابق تحصیلی خوب در مقطع دبیرستان و پیش‌دانشگاهی و نمره زبان است. برای گرفتن پذیرش در مقطع کارشناسی با داشتن معدل دیپلم بالای 14 به راحتی می‌توان اقدام کرد. البته در بسیاری از دانشگاه‌ها نیز با نمرات پایین‌تر و با شرایط خاص امکان دریافت پذیرش وجود دارد. در این مواقع باید دیگر شرایط، مانند نمره زبان را بهتر کرد.

نمره زبان مورد نیاز برای دریافت پذیرش مقطع کارشناسی از دانشگاه حداقل نمره آیلتس آکادمیک 6.5 با هر مهارت بالای 6 می‌باشد. اگر نمره زبان بالاتری دریافت کنید، شانس دریافت پذیرش خود را  بالا می‌برید و تا حدودی معدل پایین دیپلم خود را جبران می‌کنید. در این بین، اگر افتخارات غیردرسی مانند افتخارات ورزشی و هنری قابل توجهی داشته باشید، می‌توانید برای دریافت پذیرش روی آن‌ها حساب کنید. چرا که بسیاری از دانشگاه ها به این موارد اهمیت بالایی می‌دهند و در برخی موارد به دانشجویان دارای این افتخارات کمک هزینه تحصیلی و بورسیه اعطا می‌کنند.

همین الان فرم ارزیابی رایگان  پیرسوک رو تکمیل کن و در کمترین زمان ممکن به کانادا مهاجرت کن!

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا

برای دریافت پذیرش فوق لیسانس از دانشگاه‌های کانادا، درست مثل حالت قبل، به نمرات قابل قبول مقطع قبلی و نمره زبان احتیاج دارید. شرایط نمره زبان درست مثل حالت نوشته شده در بخش بالاست. در بخش معدل لیسانس هم به حداقل نمره 14 نیاز دارید تا واجد شرایط دریافت پذیرش از دانشگاه‌ شوید.

برخی از دانشگاه‌های بالارده کانادا این حداقل معدل را 16 تعیین کرده‌اند. در برخی دیگر از دانشگاه‌ها و کالج‌ها با معدل 12 هم امکان دریافت پذیرش وجود دارد. اگر در دوره کارشناسی در زمینه تحقیقات و دستیار اساتید فعالیت داشته‌اید، این تجربیات در زمان دریافت پذیرش به کمک شما می‌آید و احتمالا واجد شرایط دریافت پذیرش و فاند اساتید هم بشوید.

می‌توانید از اساتید دوره کارشناسی خود بخواهید که این تجربیات شما را در نامه‌ای بنویسد و در زمان درخواست پذیرش به دانشگاه مورد نظر خود ارائه دهید.

دریافت اقامت دائم کانادا پس از تحصیل

با فارغ‌التحصیلی از دانشگاه‌های کانادا، واجد شرایط دریافت مجوز کار 3 ساله خواهید شد. با حداقل یک سال کارکردن می‌توانید واجد شرایط اقدام برای اقامت دائم کانادا شوید. البته این مسیر به آسانی که اینجا نوشته شده نیست و باید با برنامه‌‌ریزی درست و بلند مدت، هدف خود را انتخاب کنید.

این هدف روی انتخاب رشته، دانشگاه و استان محل تحصیل شما تاثیرگذار خواهد بود. پس بدون مشاوره دقیق و تخصصی وارد این مسیر نشوید، چراکه یک انتخاب اشتباه، روی کل مسیر مهاجرت شما تا دریافت اقامت دائم تاثیر می‌گذارد.

شرایط سنی دریافت ویزای تحصیلی

یکی از خوبی‌های موجود برای متقاضیان ادامه تحصیل در کانادا عدم وجود محدودیت سنی برای دریافت پذیرش دانشگاه و ویزای تحصیلیست. به طبع با بالا رفتن سن، شانس دریافت ویزای تحصیلی پایین‌تر می‌آید؛ اما با ارائه مدارک مناسب، دلیل تحصیل درست منطقی و تکمیل پرونده صحیح امکان دریافت ویزای تحصیلی وجود دارد. ما در پیرسوک برای متقاضیانی تا سن 55 سال هم موفق به دریافت ویزای تحصیلی کانادا در اولین اقدام شده‌ایم.

همین الان فرم ارزیابی رایگان  پیرسوک رو تکمیل کن و در کمترین زمان ممکن به کانادا مهاجرت کن!

سوالات متداول دریافت ویزای تحصیلی

آیا امکان تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان وجود دارد؟

برای تحصیل در این کشور به دانش زبان احتیاج دارید اما تحت شرایطی خاص و با داشتن ویزای ویزیتور، می‌توانید از طریقی برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنید که نیاز به ارائه مدرک آیلتس آکادمیک یا تافل نباشید.

بله، والدین دانش‌آموز میتوانند به صورت همزمان با درخواست ویزای تحصیلی دانش‌آموز، درخواست ویزای ویزتور دهند و با دانش‌آموز وارد این کشور شوند.

بله، اگر برنامه تحصیلی خود را درست انتخاب کنید؛ با تحصیل در این کشور می‌توانید به اقامت دائم برسید.

بله، اکثر دانشگاه‌های این کشور این امکان را برای دانشجویان خود فراهم می‌کنند. اما استفاده از خوابگاه ملزم به پرداخت هزینه به صورت ترمی است.

 اگر دانشجوی دوره فوق لیسانس یا دکتری در دانشگاه کانادایی باشید، همسر شما واجد شرایط دریافت مجوز کار تمام وقت است. اگر دانشجوی دوره دیگری باشید، همسر شما فقط واجد شرایط دریافت ویزای ویزیتور خواهد بود.

 بله، فرزندان دانشجویان بین‌المللی در کانادا، اجازه تحصیل تمام‌وقت و رایگان را خواهند داشت.

ویزای تحصیلی کانادا به صورت چندبار ورود صادر می‌شود و شما در حین تحصیل می‌توانید به کشور خود بازگردید و برای ادامه دوره تحصیلی دوباره وارد این کشور شوید.

error: Content is protected !!