دانشگاه Brock

فهرست مطالب

دانشگاه Brock يک دانشگاه تحقيقاتی دولتی، در St. Catharines استان انتاريوی کانادا است. Brock تنها دانشگاه در کانادا است که، در UNESCO Biosphere Reserve در مرکز Niagara Peninsula در کانادا، در Niagara Escarpment واقع شده است. اين دانشگاه به افتخار نام Maj_General Sir Issac Brock، که در طول جنگ سال 1812 فرمانده دفاعی ارتش کانادا بود، Brock نام گرفت. دانشگاه Brock رشته‌های فراوانی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهد. در سال 2008، این دانشگاه در ارزیابی که میان دانشگاه‌های کانادا در مقطع کارشناسی و بر اساس تعداد مقالات تحقیقاتی و تأثيرگذاری آنها انجام گرفت، رتبه سوم را بدست آورد. دانشگاه Brock تنها ارائه دهنده‌ی رشته ی MICA (رياضيات مجتمع با محاسبه و برنامه ها) در کانادا و سطح بين‌الملل است. واحد دانش سلامت دانشگاه Brock، تنها دوره‌ در حیطه سلامت عمومی است، که در کانادا ارائه می شود. این دانشگاه همچنین در 49 رشته در سطح تحصیلات تکمیلی که 9 تای آن مربوط به دوره دکتراست، دانشجو می گیرد.

دانشگاه Brock

در سال 2011 دوره‌های کارآموزی دانشگاه Brock رتبه‌ی پنجم کانادا و رتبه‌ی سوم انتاريو را بدست آورد. 97.2 درصد فارغ التحصیلان Brock، جذب بازار کار می شوند، و از این لحاظ، Brock در بالاترین سطح در میان همه دانشگاه های انتاریو قرار دارد.
Brock 12 کرسی پژوهشی و 9 عضو هيات علمی دارد، که موفق به کسب جايزه‌ی 3M Teaching Fellowship Award شدند. این جایزه تنها جايزه‌ي ملي است، معیارش برتری در نحوه تدريس و مدیریت آموزشی است.

تاريخچه Sir Issac Brock
در سال 1963 مجمع مؤسسات دانشگاهی Brock، به سرپرستی Arthur Schmon، از دکتر James A. Gibson برای رياست دانشگاه دعوت به عمل آورد.
دانشگاه Brock با تصويب مجلس قانون‌گذاری انتاريو در سال 1964 تأسيس شد. در سپتامبر سال 1964 که دانشگاه افتتاح شد؛ کلاس های درس به مدت 13 هفته و تا زمانی که بازسازی پردیس Glenridge تکمیل شد، در افتتاحيه دانشگاه در سپتامبر 1964، St. Paul Street United Church در St. Catharine وتقع در مرکز شهر برگزار شد.
پرديس Glenridge Brock بطور رسمی در 19 اکتبر 1964 با ریاست Gibson تأسيس شد. در سال 1996، دانشگاه Brock با نام‌گذاری کتابخانه‌ی دانشگاه به افتخار نام Gibson، از او قدردانی کرد. در سال 1967 Richard L. Hearn بعنوان نائب‌رئيس دانشگاه منصوب شد.
دانشگاه Brock به نام ژنرال Brock Sir Isaac که فرمانده نيروهای کانادايی و انگليسی جنگ های 1812 بود، نامگذاري شده است. با اينکه نيروهای انگليسی و کانادايی در این جنگ پيروز شدند، اما در سال 1812 ژنرال Brock، در جبهه Queenston Height در 20 کيلومتری محل کنونی پرديس دانشگاه کشته شد. آخرين کلماتی که گفته می‌شود Brock به زبان آورده، surgite (معادل لاتين عبارت “ادامه بده”) بوده است. اکنون این لغت به عنوان شعار دانشگاه Brock استفاده می‌شود. در رأی گيری سال 2004 که توسط رسانه سی‌بی‌سی انجام گرفت، ژنرال Brock به علت خدماتش برای کشور کانادا، عنوان بيست و‌هشتمين کانادايی تبار بزرگ دنیا انتخاب شد.
در تاریخ 1 آگوست 2017، Gervan Fearon رياست دانشگاه Brock را به عهده گرفت و Shirley Cheechoo هنرپيشه، نائب رئيس دانشگاه شد.

پرديس اصلی (Campus) و خوابگاه
برج Arthur Schmon
اين برج در سال 1968 ساخته شد و دفاتر اداری دانشگاه را در خود جای داد. Schmon مهم ترین عامل تأسیس دانشگاه در شبه‌جزيره‌ی نياگارا و انتخابش به عنوان رياست مجمع مؤسسات دانشگاهی Brock که در سال 1962 تشکيل شد، بود. برج Schmon که توسط مجتمع Thistle دربرگرفته شده است؛ با معماری منحصر به فردش در سبک بروتاليسم، قابل تشخيص است.
برج Schmon میزبان کتابخانه‌ی James A.Gibson که از روی رياست دانشگاه James A.Gibson اين نامگذاری شده است، می باشد. اين کتابخانه تحت عنوان، کتابخانه‌ی علمی برای دانشگاه سرويس‌دهی داشته و يکی از اعضاء انجمن کتابخانه‌های تحقيقاتی کانادا است. طبقه‌ی اول کتابخانه میزبان مرکز آموزش عمومی Matheson است، که شامل: کارگاه‌های کامپيوتری، سالن های مطالعه، کلاس‌های درس چندرسانه‌ای، آرشیو کتابخانه و بخش اطلاعات است.

دانشگاه Brock

Welch Hall
Welch Hall میزبان بخش آموزش Brock، مرکز منابع آموزشی و تئاتر David Howes است. اخيراً بخش جدیدی شامل: سالن کنفرانس و دفاتر اداری، با هزينه ای بيش از 8 ميليون دلار و با طراحی Diamond and Schmitt Architects در دانشگاه Brock ساخته شده، که تأسیسات Welch Hall را ارتقاء بخشيده است.

مجتمع Mackenzie Chown
مجتمع Chown Mackenzie که شامل سالن های کنفرانس، آزمايشگاه‌های علمی است، توسط معمار کانادايی Raymond Moriyama، که بعنوان نائب رئيس دانشگاه Brock نیز به خدمت گرفته شد، طراحي شده است. این مجتمع همچنین، محل برگزاری سمینار Pond Inlet و محل نگهداری اطلاعات، نقشه ها و کتابخانه GIS نیز هست. اين مجتمع به افتخار Mackenzie Chown، شهردار اسبق شهر Catharines که رئيس هيات امنای دانشگاه Brock و رئيس نهاد جمع-آوری کمک‌های مالی برای تأسیس يک ساختمان آزمايشگاهی علمی جديد به مجتمع شد، به اين عنوان نام گذاری شد.

Hall Taro
Hall Taro میزبان دانشکده کسب و کار Goodman است. Tara Hall در سال 1990، توسط معماران Moriyama & Teshima Architects و با همکاری Raymond Moriyama ساخته شد. Tara Hall محل استقرار دفاتر اساتيد، از جمله دفتر معاونت دانشکده کسب‌و‌کار Goodman و همينطور سالن کنفرانس دانشگاه است. Tara Hall دارای شش سالن کنفرانس برای دانشجويان کارشناسی (BBA وBAcc) و سه سالن کنفرانس برای دانشجويان کارشناسی ارشد و دکترا (MBA، MAcc، IMAcc و MSc) و تعدادی استراحتگاه است. این مجموع ههمچنين دارای يک سایت کامپیوتری برای استفاده دانشجويان کارشناسی کسب‌و‌کاراست. در دسامبر 2007، Tara Hall برای ارتقاء تأسیسات خود به طور گسترده ای بازسازی شد.

ساختمان Plaza
اين ساختمان در سال 2007 توسط MacKay_Lyons Sweetapple Architects ساخته شد. این ساختمان شامل: دانشکده‌های علوم اجتماعی و تأسیسات کامپيوتری، سالن های کنفرانس و کتابفروشی جديد پرديس Brock است. کتابفروشی در طبقه‌ی اول Plaza قرار دارد.
در طبقه‌ی سوم، سالن های کنفرانس، آزمايشگاه‌های کامپيوتری و همچنين گروه علوم سياسی و دفاتر آن قرار دارد. در طبقه‌ی چهارم، سالن های کنفرانس و سایت های کامپيوتری فرعی و همچنين دپارتمان اقتصاد و دفاتر آن واقع شده است. طبقه‌ی پنجم و ششم دارای وضعیت دسترسی محدود دارد و تنها، دارندگان کارت امنيتی امکان ورود دارند. اين دو طبقه میزبان Jack & Nora Walker Canadian Centre برای انجام تحقیقات در حیطه روش های افزایش طول عمر می باشد.

دانشگاه Brock

مجتمع Walker
اين مجتمع شامل يک مجموعه کامل ورزشی و دفاتر آموزشی است، که در سال 1973 توسط Moffit, Moffit& Kinoshita Architects ساخته شده است. اين مجتمع در سال 2002 توسط Moriyama & Teshima Architects گسترش یافت. مرکز Eleanor Misener Aquatic ، يک استخر شنا برای مسابقات المپيک دارای کف هيدروليکی با قابلیت تنظيم ميزان عمق (0 تا4 فوت)، مخزن متحرک، برج غواصی 5 متری، دو سکوی پرش 1 متری و دو سکوی پرش 3 متری، دو طناب Tarzan و يک سیستم چرخش آب است. اين مجموعه 470 مترمربعی، بيش ار 60 نوع تجهيزات پيشرفته ی مورد نیاز تمرینات هوازی و قدرتی دارد. باشگاه های تناسب اندام و رقص در طبقه بالای کلاس‌های وجود دارند. طبقه پایین نیز، یک سالن ژیمناستیک Ian D. Beddis مجهز به پرده‌ی کشويی است، که می تواند این سالن خیلی بزرگ را به 4 سالن ورزشی تقسیم کند. هر سالن ورزشی دارای يک زمين بسکتبال، يک زمين واليبال و سه زمين بدمينتون است، که فعاليت های تفريحی و مسابفات ورزشی داخلی را پوشش می دهد. دو بار در سال در این مکان گردهمايی صورت می‌گیرد. اين فضا 2220 مترمربع مساحت و 9.1 متر ارتفاع دارد. سالن ژیمناستیک Beddis، مجهز به مسیر 200 متری پوشش-دار است. سالن ورزشی Bob Davis نیز محلی برای فعالیت تيم های بسکتبال، واليبال و کشتی می باشد. به علاوه، مرکز Leo Leblanc Rowing Centre محل برگزاری تمرين های تيم منتخب غواصی Badger و منتخب قايقرانی Catharines است. با وجود مخزن آب شبیه سازی شده در این مکان، هشت نفر پاروزن می توانند همزمان آموزش ببیند.

مجتمع Cairns
مجتمع تحقيقاتی بهداشت و دانش خانواده کايرن (Cairns (CFHBRC در سال 2012 تکميل شد. این مجتمع توسط معمارانی از؛ Alliance، Toronto و کانادا با سرپرستی Payette Associates of Boston, Massachuset, USA با مساحت 16400 مترمربع ساخته-شد. مجتمع Cairns شامل پيشرفته ترين آزمايشگاه‌ها در دانشگاه Brock است، که به منظور ارتقاء زيرساخت های حوزه علم و فناوری در کانادا و موقعيت Brock بعنوان پیشرو در زمینه بهداشت و دانش زیستی ساخته شده است. محققان CFHBRC که شش کرسی تحقيقاتی را در کانادا صاحب هستند، تحقيقات جهان شمولی در زمينه های مختلفی چون؛ درمان سرطان، درمان بيماری‌های عفونی، فناوری زیستی و شيمی سبز انجام می-دهند.
این تأسیسات میزبان تسهیلات رشد کسب و کارهای نوپای Biolinc است، که لینکی میان تحقیقات و صنعت و محرکی برای گروه اقتصاد در دانش سلامت و زیست تولیدی منطقه Niagara به حساب می آید. این مجتمع همچنین، میزبان پردیس Niagara متعلق به دانشکده داروسازی michael G.Degroote است.
CFHBRC برپایه قوانین پایداری محیط زیست و پیرو Canadian Green Building Councils Leadership در سیستم های (Energy and Environment (LEED ساخته شده است. این مجموعه از دیدگاه دانشگاه در مورد کیفیت هنر با نوآوری در طراحی، متریال با کیفیت و سیستم های پایدار حمایت می کند. ساخت CFHBRC در آگوست 2009 آغاز شد و در سپتامبر 2012 به طور رسمی شروع به کار کرد.

Rankin Family Pavilion
Rankin Family Pavilion که تا 2019 در حال ساخت است، توسط LINC و خانواده Rankin حمایت مالی می شود. این ساختمان جدید قرار است که آخرین تغییر بزرگ دانشگاه Brock باشد.

دانشگاه Brock

پردیس Hamilton
دانشگاه Brock شامل یک پردیس در شهر Hamilton استان انتاریو است. بخش آموزش، دپارتمان تربیت معلم و مطالعات کارشناسی و مرکز تحصیلات تکمیلی در این پردیس قرار دارند.
پردیس Hamilton در تاریخ 2 نوامبر سال 2000 به طور رسمس افتتاح شد. این پردیس مجهز به آزمایشگاه های کامپیوتری، مرکز منابع آموزشی، کتابخانه، ورزشگاه سرپوشیده، کلاس های درس بزرگ، فضای اداری تمام وقت و نیمه وقت، خدمات تهیه غذا، سالن های کنفرانس، یک سالن عمومی و یک فضای سبز با محوطه چمن کاری شده می باشد.

دانشکده هنرهای زیبا و نمایشی Marilyn I. Walker
ساخت این مجموعه در پاییز سال 2012 و در مرکز شهر St. Catharines آغاز شد. این دانشکده که میزبان کمپانی Canada Hair Cloth با کاربری جدید و ساختمان 5 طبقه ساخته شده از آجر و چوب متعلق به قرن 19 میلادی می باشد، توسط Diamond Schmitt Architects طراحی شده است.
دانشکده Walker با هزینه ساخت 46 میلیون دلار در سال 2015 مرکز جدیدش در منطقه Niagara را به روی فعالیت صنایع هنری و فرهنگی باز کرد. این مجموعه میزبان 50 بخش آموزشی تمام وقت و پاره وقت و بیش از 500 دانشجو و کارمند می باشد. این مجموعه به دانشجویان خدمات مستمری در زمینه مشاغلی چون: بازیگری، کارگردانی تئاتر، هنرپیشگی، موسیقیدانی، نظریه پردازی هنری و آموزگاری مهارت ارائه می دهد. سازنده این مجموعه امیدوار بود که به نوعی، نسل دوم Downtown St. Catharines را ساخته باشد و شاهد حجوم دانشجویان به آن باشد. Brock تصمیم گرفت که خدمات تهیه غذا را در این دانشکده ارائه ندهد، تا زندگی و فعالیت های دانشجویان را به این منطقه گره بزند.
دانشکده Walker در مجاورت مرکز هنرهای زیبا و نمایشی St. Catharines new FirstOntario واقع شده است. ساخت این پروژه 100 میلیون دلاری که توسط Diamond Schmitt طراحی شد، تا پاییز 2015 به طول انجامید. این مرکز در نوامبر همان سال و با توافقنامه ای مبنی بر به کارگیری دو مورد از 4 سالن تئاتر آن برای کنفرانس های روزانه و جشنواره ها و اجراهای بخش موسیقی رسماً آغاز به کار کرد.

مرکز هنری Rodman Hall
دانشکده هنرهای زیبا و نمایشی rodman Hall دارای یک گالری هنری و مرکز آموزشی در مرکز شهر است. این مرکز فضاهای جشنواره ای و خدمات و منابع هنری را در اختیار دانشجویان دانشگاه Brock قرار می دهد.
به طور کلی، این مجموعه از طریق اشاعه هنر معاصر، مدیریت مجموعه-های هنری و ارائه یک باغ و خانه تاریخی در انتاریوی جنوبی موجب گسترش آثار هنری و فرهنگی در سطح ایالت شده است.

دانشگاه Brock

سطح علمی

رده­ بندی دانشگاهی
رده­ بندی جهانی
1010 U.S & World Report Global
رده ­بندی در سطح کانادا
30 U.S News& World Report National
13 Macleans Comprehensive

 

رشته های تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه Brock مجموعاً در 7 دانشکده ارائه می شوند.

دانشکده دانش سلامت کاربردی
دانشکده دانش سلامت کاریردی دانشگاه Brock، دارای 5 دپارتمان علمی می باشد: دپارتمان دانش سلامت، دپارتمان علوم مکانیزم، دپارتمان پرستاری، دپارتمان مطالعات تفریح و سرگرمی و دپارتمان مدیریت ورزشی. این دانشکده 11 رشته کارشناسی، 7 رشته کارشناسی ارشد و 3 رشته برای دکترا ارائه می دهد.
دپارتمان دانش سلامت این دانشگاه، تنها دانشکده کانادایی است که مدرک کارشناسی سلامت عمومی را ارائه می دهد. این دپارتمان همچنین؛ ارائه دهنده دو رشته کارشناسی (4 ساله) در زمینه سلامت عمومی است، که هر کدام (طی دوره های دو ساله در دانشگاه های وابسته) گواهینامه تکنسینی داروسازی، بهداشت دهان و دندان و ماساژدرمانی را نیز به متقاضیان ارائه می دهند.
در بهار سال 2011، رشته افتخاری سلامت عمومی به استاندارد جدیدی در دانش سلامت دست یافت. طی این برنامه، دوره سه ساله کلاس های آمار به عنوان بخشی از دوره کارشناسی ارشد به این دوره در سال 2015 اضافه شد.

دانشکده کسب و کار Goodman
دانشکده کسب وکار Goodman جزء 5 درصد از دانشکده های کسب و کار کل جهان است، که اعتبار AACSB را بدست آورده است. این دانشکده همچنین دارای بخش Beta Gamma Sigma نیز می باشد. این مجموعه به دوطریق دارای اعتبارنامه رسمی از (Chartered Professional Accountants Ontario (CPA Ontario می باشد: کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار و حسابداری (CPA/MBA) و تلفیق کارشناسی حسابداری و کارشناسی ارشد حسابداری (Macc).
15 درصد از دانشجویان دانشگاه Brock، مشغول به تحصیل در رشته حسابداری و کسب و کار با مدرک های گزینشی Coop و Duo دانشکده کسب و کار Goodman هستند.

دانشکده تربیت معلم
این دانشکده رشته های زیر را ارائه می دهد:
 رشته های بر اساس مدرک
• تربیت معلم ناپیوسته
• تربیت معلم پیوسته
• تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد
• کارشناسی آموزش بزرگسالان با مدرک کارشناسی و دوره های تخصصی

 رشته های کارشناسی ارشد
• کارشناسی ارشد آموزش دانشجویان بین المللی

 دوره های حین خدمت
• دپارتمان دوره های مازاد تربیت معلم پیوسته برای معلمان
دانشکده تربیت معلم Brock در سال 1965 به عنوان کالج St. Catharines Teachers تأسیس شد. در اسل 1971 این کالج تبدیل به کالج تربیت، به بخشی از مجموعه دانشگاه Brock تبدیل شد. در سال 1990، این کالج به دانشکده تربیت معلم تغییر کاربری داد تا بتواند، ارتباط اکادمیکی با دانشگاه برقرار کند.
امروزه دانشکده تربیت معلم Brock، از برجسته ترین دانشکده ها در زمینه آموزش است. این دانشکده یکی از مهمترین مراکز آموزشی و آماده ساز معلمان در انتاریوست؛ که البته شرایط سختی برای پذیرش دارد (تنها 10 درصد از متقاضیان پذیرفته می شوند).

دانشکده علوم انسانی
دانشکده علوم انسانی دانشگاه Brock از 9 دپارتمان و 6 مرکز آموزشی تشکیل شده است. این مجموعه دومین دانشکده بزرگ دانشگاه Brock است و 20 درصد از دانشجویان این دانشگاه را شامل می شود. مجموع این 9 دپارتمان و 6 مرکز روی هم، 47 رشته کارشناسی ، گواهینامه دوره های تخصصی و گزینه ای اختیاری Coop را ارائه می دهند. این دانشکده سه رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکترای پژوهش های علوم انسانی نیز در اختیار دانشجویانش قرار می دهد.

دانشکده ریاضیات و علوم
دانشکده ریاضیات و علوم دانشگاه Brock در حوزه های زیر فعالیت دارد:
• زیست شیمی
• دانش زیستی
• زیست فیزیک
• فناوری زیستی
• شیمی
• دانش کامپیوتر
• زمین شناسی
• ریاضیات
• عصب شناسی
• فیزیک
مکان این دانشکده در Niagara Peninsula قرار دارد، دانشگاه Brock را به مرکز تحقیقاتی تاکستان و شراب کشانده است. این دانشگاه تنها دانشگاه کانادایی است، که مدرک افتاخری کارشناسی علوم در رشته انگورشناسی و شراب سازی ارائه می دهد. دانشگاه Brock همچنین تنها مؤسسه کانادایی ارائه دهنده رشته MICA (ریاضیات مجتمع با محاسبه و کاربرد) می باشد.

دانشکده علوم اجتماعی
دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه Brock بزرگترین دانشکده این دانشگاه است، و 26 درصد از دانشجویان این دانشگاه را پوشش می دهد. این دانشکده در مجموع 26 رشته کارشناسی ارائه می دهد، که شامل Coop اختیاری در اقتصاد، علوم سیاسی و روانشناسی می باشد. این دانشکده همچنین 10 رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکترای روانشمناسی با سه دوره تخصصی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
دانشجویانی که در یکی از رشته های این دانشکده ثبت نام می کنندف می-توانند همزمان در یکی از کالج ها به منظور دریافت گواهینامه دوره های خاص نیز شرکت کنند. 11 رشته همزمان در حیطه علوم اجتماعی وجود دارد، که دانشجویان می توانند هر کدام را انتخاب کنند: علوم رفتاری، کودکان و نوجوانان کار، مطالعات کارگز معاصر، مدیریت شرایط اورژانسی، مطالعات فیلم، زمین شناسی، روزنامه نگاری، قانون یاری، نیروی پلیس و قضاوت جنایی، تحقیقات عمومی و کالج Yukon.
پذیرش در این رشته ها یک سال پس از شروع تحصیل در دانشگاه و با کسب حداقل 70 درصد نمره پایانی امکان پذیر است. برای مثال، دانشجویان رشته جامعه و رسانه می توانند در سال سوم تدریس خود در رشته روابط عمومی کالج Mohawk نیز ثبت نام کنند؛ و این رویکرد به دانشجویان اجازه می دهد که، در طی 4 (به جای اینکه به طور مجزا و در طی 5 سال این مدارک را کسب کنند) سال موفق به کسب مدرک کارشناسی هنر و گواهینامه پایان-دوره روابط عمومی شوند. دانشجویانی که کوفق به تکمیل این دوره ها شوندف می توانند، در مؤسسات دولتی، آژانس های خصوصی، شرکت های خصوصی و یا مؤسسات وقف عام مشغول به کار شوند.

دانشکده مطالعات کارشناسی
این دانشکده 49 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد و 9 رشته دکترا ارائه می دهد.
به علاوه، مؤسسه Concordia Lutherna Theological Seminary (که یک مؤسسه وابسته به کلیسای لوتران در کاناداست)، یک دوره 4 ساله کارشناسی ارشد الهیات ارائه می دهد.

زندگی دانشجویی

جمعیت شناسی دانشجویان (2015-2016)
کارشناسی کارشناسی ارشد
مرد 44.4% 34.2%
زن 55.6% 65.8%
دانشجویان کانادایی 93.6% 66.1%
دانشجویان بین­ المللی 6.4% 33.9%

دانشگاه Brock

شغل
خدمات شغلی Brock به صورت انلاین و افلاین از طریق مرکز کاریابی در برنامه های مختلف جذب نیرو می کند. یکی از برنامه های شغلی این سرویس، مشاوره به دانشجویان توسط دانشجویان سال آخر در زمینه رشته تحصیلی و مشاغل مرتبط با آن است. گروه توسعه شغلی، با دانشجویان همه رشته های تحصیلی در تماس است و از طریق سمینارهای سالانه، مصاحبه ها، کارگاه های آموزشی و مناسبات تخصصی؛ تجربیات شغلی مورد نظر را در اختیار آنها بگذارد.
این سرویس مستقیماً توسط برنامه Mentorship plus و با همکاری Mentorship Plus co_Ordinator صورت می گیرد.
همچنین Career zone یک منبع انلاین کاریابی و استخدامی دانشجویی است، که دانشجویان را به کارفرمایان وصل می کند. امور شغلی، رویدادهای بازار کار، و کارگاه های آموزشی از دیگر خدمات Career Zone هستند. تأسیسات و دپارتمان های دیگری نیز خدماتی در زمینه انترنی، کاریابی، کارآموزی و فرصت های شغلی به متقاضیان ارائه می دهند.

فعالیت ها
انجمن های غیرعلمی این دانشگاه به طور گسترده ای در برنامه های داوطلبانه که به طور میانگین در هر سال 65000 ساعت است، شرکت می-کنند. هر دانشجوی این دانشگاه می تواند یک انجمن راه بیندازد. انجمن های این دانشگاه به سه دسته تقسیم می شوند: (A) فرهنگی، مذهبی& انجمن های بین المللی؛ (B)، اجتماعی، تفریحی& باشگاه فعالان اجتماعی و سیاسی؛ (C)، انجمن دانشکده ها و دپارتمان ها. رویدادهای غیردرسی دیگری نیز در این دانشگاه انجام می گیرد، مثل: رژه و مبارزه با سرطان.
تیم های درون دانشگاهی Brock در طول سال فعالیت های ورزشی خود را در زمینه های والیبال، فوتبال، بیسبال آهسته، فوتبال آبی، هاکی با توپ، فوتبال امریکایی و تنیس دارند؛ و در مسابقات coed Quidditich، Coed Wallyball، Coed Ultimate، Coed Football and Basketball شرکت می کنند.
مرکزی مانند Zone Fitness، میدان دو، استودیو ورزشی، استخر با دوش و تجهیزات، سونا، اسکواش و تنیس فضای باز برای کلیه دانشجویان رایگان است. تعدادی از دانشجویان این دانشگاه بلاگرهای خوبی در زمینه فعالیت های دانشگاهی هستند و تعدادی نیز در وبسایت Brock فعالیت می کنند.

رویدادهای اجتماعی
Skybar Lounge در دانشگاه Brock که توسط انجمن دانشجویی در مرکز فارغ التحصیلان Brock اداره می شود، میزبان جشن ها، رویدادهای اجتماعی و کلیه موقعیت های خاص می باشد. چند مورد از رویدادهای سالانه مهم جشن آغاز سال تحصیلی، جشن ورود سال اولی ها، جشن O_Week و جشن Presidents Ball است.

دانشگاه Brock

کمک هزینه و بورسیه
دولت کانادا از طریق برنامه Aboriginal Bursaries Search Tool حامی مالی لیستی از 680 نوع بورسیه، کمک هزینه تحصیلی و دیگر برنامه های دولتی، دانشگاهی و صنعتی مشارکتی در حیطه آموزش عالی است.
بورسیه این دانشگاه برای دانشجویان بومی، کانادایی و دورگه، بیش از 150 بورسیه منطقه ای با هزینه دانشگاه که بیش از 500000 دلار است می باشد.
این دانشگاه همچنین فرصت و حمایت مالی لازم جهت شرکت در برنامه های بین المللی در زمینه تحقیقات، زبان و مبادلات دانشجویی را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد.

نویسنده: پیام پاک مهر


فرم های ارزیابی رایگان

error: Content is protected !!