برنامه کشاورزی ساسکاچوان

فهرست مطالب

برنامه کشاورزی استان ساسکاچوان (SINP Farm Owners and Operators)

برنامه کشاورزی ساسکاچوان برنامه ای بسیار محبوب و مناسب مخصوص افرادیست که دارای تحصیلات و سابقه مدیریت در بخش کشاورزی و دامداری هستند و قادر به اثبات این سوابق با مدارک رسمی نیز می باشند. این برنامه از جمله برنامه هایی است که در نهایت به اقامت دایم کانادا برای متقاضی، همسر و فرزندان زیر 22 سال وی ختم خواهد شد.

شرایط لازم جهت اقدام در برنامه کشاورزی ساسکاچوان:

  • متقاضی دارایی معادل حداقل 500 هزار دلار کانادا را داشته باشد و این دارایی با مدارک رسمی قابل اثبات باشد. همچنین این دارایی بایستی از راه های قانونی به دست آمده باشد و این موضوع نیز بایستی با مدارک معتبر قابل اثبات باشد.
  • متقاضی بایستی اثبات کند که دارای تجربه کافی در زمینه مدیریت در بخش کشاورزی است. این تجربه می تواند به وسیله مدارک تحصیلی، سوابق مدیریتی و درآمد سالیان گذشته متقاضی اثبات شود.
  • متقاضی بایستی مبلغ 75 هزار دلار کانادا را به عنوان ودیعه نزد اداره مهاجرت این استان بسپارد. این ودیعه پس از ورود متقاضی به این استان و برآورده کردن شرایطی قابل برگشت خواهد بود.
  • متقاضی همچنین بایستی دارای بیزنس پلن جامع و کامل به منظور خرید و راه اندازی کسب و کاری در زمینه کشاورزی، دامداری و یا مرغداری باشد.
  • همچنین متقاضی برنامه کشاورزی ساسکاچوان بایستی سفری اکتشافی به این استان داشته باشد و یک سری اقدامات اداری اولیه مانند بازدید از مراکز ارایه خدمات حرفه ای به مدیران بخش کشاورزی را انجام دهد. مدت زمان این سفر نباید کمتر از 5 روز کاری بوده باشد. لازم به توضیح است که این سفر با دریافت ویزای ویزیتوری کانادا کاملا امکان پذیر بوده و متقاضی می تواند به این استان سفر کرده و اقدامات لازم را انجام دهد.

برنامه کشاورزی ساسکاچوان

نکات مهم این برنامه:

1- هزینه دولتی بررسی مدارک بوسیله اداره مهاجرت این استان 2500 دلار کانادا در نظر گرفته شده است.

2- برنامه کشاورزی ساسکاچوان نیاز به بیزنس پلن کاملا حرفه ای و کامل داشته و متقاضی بایستی طرح و برنامه مناسبی را ارایه کند.

3- پس از ارسال مدارک بوسیله متقاضی و بررسی آن بوسیله اداره مهاجرت این استان، برای متقاضی، همسر و فرزندان وی نامینیشن استانی صادر خواهد شد که بوسیله این نامینیشن می توان برای دریافت ویزای اقامت دایم اقدام نمود.

4- شرایط بازپرداخت ودیعه 75 هزار دلاری در قراردادی که بین متقاضی و اداره مهاجرت این استان منعقد می شود (Business Performance Agreement) کاملا توضیح داده شده است. درخواست بازپرداخت باید در بازه زمانی 2 سال از تاریخ ورود به این استان داده شود. همچنین متقاضی بایستی اثبات کند که در یک بازه 6 ماهه به صورت مداوم بیزنس کشاورزی مورد نظر خود را اداره کرده و در این بیزنس نیز پیوسته سرمایه گذاری کرده است.

5- در برنامه کشاورزی ساسکاچوان ارایه مدرک زبان الزامی نمی باشد. اگرچه ارایه این مدرک هر چند با نمره های پایینتر نیز تاثیر بسیار مثبتی در پرونده متقاضی خواهد گذاشت. 

https://www.saskatchewan.ca/residents/moving-to-saskatchewan/immigrating-to-saskatchewan/saskatchewan-immigrant-nominee-program/applicants-farm-owners-and-operators#eligibility

 

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

error: Content is protected !!