تمکن مالی مورد نیاز

فهرست مطالب

تمکن مالی مورد نیاز جهت سابمیت پرونده در برنامه استانی ساسکاچوان 


 

در جدول زیر شما می توانید تمکن مالی مورد نیاز (حداقل موجودی حساب بانکی به دلار کانادا) را به ازای تعداد اعضای خانواده مشاهده فرمایید. این جدول برای هر 2 زیر شاخه EE و OID برنامه استانی ساسکاچوان یکسان است.

متقاضی باید تمکن مالی مورد نیاز متناسب با تعداد اعضای خانواده را در حساب یا حساب های خود از 3 ماه قبل از سابمیت پرونده خود در این برنامه استانی، نگه داشته باشد و در صورتی که حساب های وی کوتاه مدت، جاری و یا قرض الحسنه هستند، علاوه بر نامه تمکن مالی بایستی ریز تراکنش های 3 ماهه قبل را نیز به همراه آن ارسال کند.

 

 

مشخصات نامه تمکن مالی مورد نیاز اداره مهاجرت استان ساسکاچوان به صورت زیر می باشد:

1- نامه تمکن بانکی بایستی روی سربرگ بانک (دارای نام موسسه مالی، آدرس و اطلاعات تماس) و به زبان انگلیسی باشد و دارای مهر و امضا باشد.
2- مبلغ مورد نیاز اداره مهاجرت بایستی حتما از ۳ ماه قبل از اپلای و سابمیت مدارک برای دریافت نامینیشن در حساب مانده باشد.
3- نامه تمکن بانکی حتما بایستی یا به نام خود متقاضی اصلی و یا به نام همسر وی دریافت شود.
4- به همراه نامه تمکن بانکی متقاضی بایستی ریز تراکنش های حداقل ۳ ماهه را نیز دریافت و به همراه نامه تمکن بانکی ارسال کند.

* پیشنهاد می شود متقاضی هر چه سریعتر میزان پول مورد نیاز برای خود و افراد خانواده را به حساب خود و یا همسر خود واریز کند.

متقاضیانی که حساب های بلند مدت داشته و از آن ها نامه تمکن دریافت خواهند کرد طبیعتا نیازی به ارسال ریز تراکنش های ۳ ماهه ندارند ولی ترجیحا بایستی میزان واریز و برداشت ها از حساب بلند مدت در بازه 3 ماهه قبل از سابمیت پرونده (اگرچه صفر باشد) در نامه تمکن بانکی قید شود و این موضوع را در نامه ای جداگانه Cover Letter برای اداره مهاجرت توضیح داده و به همراه مدارک ارسال نمایند. اما نکته اینجاست که تاریخ افتتاح حساب بلند مدت بایستی بالای ۳ ماه باشد.

error: Content is protected !!