دریافت رگیولیشن مشاغل نظام مند

فهرست مطالب

دریافت رگیولیشن مشاغل نظام مند در برنامه استانی نیروی متخصص ساسکاچوان هر 2 زیر شاخه مشاغل مورد نیاز OID و اکسپرس اینتری EE


برخی از مشاغل موجود در این برنامه استانی نظام مند (Regulated) هستند، بدین منظور که متقاضی بایستی قبل یا همزمان با اقدام خود در این برنامه، برای دریافت تاییدیه های کاری از سازمان های مربوط کاری در این استان نیز اقدام کند. در لینک زیر شما می توانید جدول مشاغل نظام مند موجود در برنامه استانی ساسکاچوان هر 2 شاخه EE و OID را مشاهده فرمایید. همچنین در این جدول نوع تاییدیه ای که متقاضی بایستی از سازمان کاری مربوط دریافت کند نیز اشاره شده است. 

جدول مشاغل نظام مند برنامه استانی نیروی متخصص ساسکاچوان

به عنوان مثال یکی از سازمان هایی که متقاضیان مشاغل مهندسی موجود در لیست مشاغل مورد نیاز بایستی از آن تاییده دریافت کنند سازمان نظام مهندسی استان ساسکاچوان یا APEGS می باشد. تاییدیه ای که متقاضیانی که در خارج از کانادا بایستی برای بررسی مدارک خود در اداره مهاجرت استان ساسکاچوان، از سازمان نظام مهندسی این استان دریافت کنند به اختصار EIT  یا Engineer In Training نامیده می شود.

مراحل اقدام برای دریافت رگیولیشن EIT: 

1- تکمیل و ثبت فرم آنلاین اپلیکیشن و پرداخت 210 دلار کانادا با کارت اعتباری

2- ارسال درخواست ارزیابی کورس به کورس (ICAP) مدارک تحصیلی متقاضی به سازمان های ارزیابی کننده در کانادا مانند سازمان WES 

3- ارسال آنلاین یک نسخه از نتیجه ارزیابی کورس به کورس مدارک تحصیلی به سازمان نظام مهندسی (APEGS)

4- پس از اینکه سازمان نظام مهندسی نتیجه ارزیابی مدارک تحصیلی متقاضی را دریافت کرد، پروفایل متقاضی در وبسایت سازمان نظام مهندسی به روز خواهد شد و متقاضی بایستی مرحله دوم پرداخت را انجام دهد. در این مرحله نیز متقاضی بایستی 210 دلار کانادا را از طریق کارت های اعتباری پرداخت کند. 

5- پس از آن متقاضی بایستی مدارک زیر را به به سازمان نظام مهندسی این استان ارسال کند:

  • رزومه کاری شامل تمامی سوابق کاری و تحصیلی
  • فایل تکمیل شده خود ارزیابی مربوط به رشته تحصیلی لیسانس متقاضی (Self-Assessment)
  • تهیه سیلابس کلیه دروس بعلاوه Course Description مربوط به دوره لیسانس (در صورتی که بیش از 10 سال از تاریخ اتمام دوره لیسانس متقاضی گذشته باشد، تهیه این فایل الزامی نیست)
  • تهیه پرینت رنگی پاسپورت 
  • تکمیل فرم Proof of ID 

از میان مدارک بالا، رزومه و فایل WORD خودارزیابی بعلاوه فایل PDF سیلابس دروس (در صورت نیاز) بایستی بوسیله ایمیل برای سازمان نظام مهندسی APEGS ارسال شود. 

پرینت رنگی پاسپورت بعلاوه فرم تکمیل و امضا شده Proof of ID بایستی با پست برای این سازمان ارسال شوند. 

نکته مهم: توجه داشته باشید که دریافت تاییدیه EIT نظام مهندسی و ارسال و آماده سازی مدارک بایستی با جزییات دقیق انجام شود و به هیچ عنوان کار ساده ای نخواهد بود، بنابراین در صورتی که قصد دریافت این تاییده را دارید شرایط خود را برای ما ارسال کرده و یا فرم زیر را تکمیل کنید.

https://goo.gl/yRf7uT

error: Content is protected !!