مراحل اقدام برای برنامه اکسپرس اینتری فدرال

فهرست مطالب

مراحل کلی اقدام برای برنامه اکسپرس اینتری فدرال


 

1- دوستانی که قصد ایجاد پروفایل در اکسپرس اینتری را دارند می توانند ابتدا از این لینک زیر امتیازات اولیه خود از ۱۰۰ را محاسبه کنند، اگر مجموع امتیازات آن ها به ۶۷ رسید، و همچنین اگر نمره آیلتس جنرال آنها در هر ۴ مهارت هم ۶ به بالا بود، می توانند فقط با ارزیابی مدارک تحصیلی خود بوسیله سازمان WES اقدام به ساخت پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری کنند.

2- بعد از ساخت پروفایل همانگونه که توضیح داده شد، شما در استخر متقاضیان Pool قرار میگیرید و بایستی با توجه به امتیازی که کسب کرده اید ممکن است دعوت نامه فدرال یا همان ITA بگیرید. از طریق این لینک می توانید امتیازات خود را در پروفایل اکسپرس اینتری محاسبه کنید.

نکته مهم اینست که هر انتخاب Draw تقریبا هر ۱۴ روز یکبار انجام شده و بالاترین امتیازات انتخاب می شوند و برای آنها ITA صادر می گردد.
دوستان توجه فرمایند که امتیازاتی که شما براساس فاکتورهای مختلف در پروفایل اکسپرس اینتری کسب می کنید با اون ۶۷ امتیاز اولیه که پیش نیاز ساخت پروفایل بود کاملا متفاوت هست.

در واقع برای اقدام از طریق نیروی متخصص دو مرحله امتیازبندی وجود دارد: 
مرحله اول همان ۶۷ از ۱۰۰ امتیاز هست که واجد شرایط بودن (Eligibility) شما چک خواهد شد.

مرحله دوم امتیازی هست که بعد از ساختن پروفایل اکسپرس اینتری به شما تعلق خواهد گرفت و از ۱۲۰۰ می باشد. در این مرحله اگر امتیاز شما بالا باشد (400 به بالا) شانس دریافت ITA یا همان دعوت نامه از اداره مهاجرت فدرال را خواهید داشت.

error: Content is protected !!