هزینه ی 3 روز قرنطینه در هتل احتمالا کمتر خواهد شد!

فهرست مطالب

هزینه ی 3 روز قرنطینه در هتل احتمالا کمتر خواهد شد!

دولت کانادا لیست بعضی از هتل هایی که برای قرنطینه اجباری مسافران تایید شده اند را اعلام کرد. از 22 فوریه مسافران هنگام رسیدن به کانادا باید تست کرونا بدهند و در اقامتگاه هایی که از سوی دولت تایید شده است تا 3 روز منتظر نتیجه ی تست خود باشند.

جاستین ترودو اخیرا این اقدام جدید برای جلوگیری از گسترش کرونا را اعلام کرده بود و هزینه ای حدود 2 هزار دلار برای آن تخمین زده بود. با این حال طبق گزارش Canadian Press این هزینه احتمالا خیلی کمتر خواهد بود.

دو هتل در Toronto Pearson International Airport اعلام کرده اند که هزینه ی 3 روز قرنطینه ی اجباری برای هر نفر بین 319 تا 339 دلار است و Calgary Airport Marriott In-Terminal Hotel نیز اعلام کرده که هزینه اقامت سه روزه به همراه غذا 1272 دلار به اضافه ی مالیات خواهد بود.

هتل ها در چهار شهر بزرگ کانادا که در حال حاضر پرواز هوایی به آن ها ممکن است یعنی تورنتو، ونکوور، مونترال و کلگری قرار دارند، البته لیست کامل هتل ها هنوز منتشر نشده و در روز های آتی در وبسایت دولت کانادا آپدیت خواهد شد.

 

لیست اسامی برخی از هتل ها:

Vancouver International Airport

Westin Wall Centre Vancouver Airport

 

Calgary International Airport

Acclaim Hotel

Marriot Calgary Airport

 

Toronto Pearson Airport

Alt Hotel Pearson Airport

Four Points by Sheraton and Element Toronto Airport

Holiday Inn Toronto International Airport

Sheraton Gateway Hotel in Toronto International Airport

 

Montréal Pierre-Elliot Trudeau International Airport

Aloft Montreal Airport

Crowne Plaza Montreal Airport

Holiday Inn Express and Suites Montreal Airport

Montreal Airport Marriott In-Terminal

 

نحوه ی رزرو هتل برای قرنطینه ی اجباری

برای رزرو اقامتتان باید با شماره ی 2992-830-613-1 تماس بگیرید. اگر درخواستی دارید می توانید آن را اطلاع دهید، درباره قوانین مربوط به حیوان خانگی اطلاعات بگیرید و هرگونه نگرانی و سوالی اگر دارید برطرف کنید. تا 4 ساعت پس از رزرو اقامت، دولت کانادا برای شما ایمیل تاییدیه ارسال می کند. مسافران باید برای اثبات رزرو اقامتگاه خود از اپلیکیشن ArriveCan استفاده کنند.

 

شرایط قرنطینه جدید چگونه است؟

مسافران قبل از سوار شدن به هواپیما باید نتیجه منفی آزمایش کرونا ی خود را ارائه دهند و هنگامی که به کانادا رسیدند نیز دوباره از آن ها تست کرونا گرفته می شود. و از 22 فوریه به بعد مسافران باید تا 3 روز در هتل هایی که از سوی دولت تایید شده اند منتظر نتیجه ی تست بمانند. زمانی که نتیجه ی تست به دستشان رسید می توانند ادامه ی قرنطینه ی 14 روزه خود را در خانه هایشان بگذرانند. در روز های آخر قرنطینه نیز باید دوباره تست کرونا بدهند. کیت های تست کرونا و راهنمایی های لازم قبل از اینکه فرودگاه را ترک کنند در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

 

 

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!