آزمون شهروندی کانادا به صورت آنلاین

فهرست مطالب

آزمون شهروندی کانادا به صورت آنلاین

در 26 نوامبر اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد که به دلیل چالش های ایجاد شده بر اثر همه گیری کرونا آزمون شهروندی کانادا (Citizenship Test) به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. آزمون آنلاین ابتدا برای چند ماه به صورت آزمایشی خواهد بود، در این زمان از تعداد محدودی از متقاضیان، کسانی که در لیست انتظار هستند یا آزمون آن ها به دلیل همه گیری کرونا معوق شده است برای شرکت در آزمون آنلاین دعوت می شود.

اداره مهاجرت کانادا به متقاضیان و درصورتی که از طریق وکیل اقدام کرده اند به وکیل آن ها از طریق ایمیل اطلاع می دهد و لزومی به ثبت درخواست از طرف متقاضی نیست. متقاضی می تواند در صورت عدم تمایل به آزمون آنلاین، تا از سر گرفته شدن آزمون های حضوری (که تاریخ آن هنوز مشخص نیست) صبر کند. اگر بعد از یک دوره آزمایشی، این آزمون به تایید اداره مهاجرت کانادا برسد از متقاضیان بیشتری دعوت خواهد شد.

با اینکه از زمان آغاز همه گیری کرونا، برای برخی پرونده های اضطراری آزمون شهروندی برگزار شد اما اکثر آزمون ها از 14 مارچ 2020 تاکنون کنسل شده است.

قبل از بیماری Covid-19 اداره مهاجرت کانادا برای بهبود سرویس دهی به مشتریان تغییرات جدیدی در برنامه داشت که آزمون آنلاین را نیز شامل می شد. مزیت آزمون آنلاین این است که متقاضی می تواند در بازه زمانی 21 روزه هر زمانی که برایش مناسب است در آزمون شرکت کند و اکنون با محدود شدن تعاملات حضوری از شیوع بیماری Covid-19 نیز جلوگیری می شود.

تمام متقاضیان 18 تا 54 ساله برای اخذ شهروندی کانادا باید آزمون شهروندی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

 

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

 

error: Content is protected !!