مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استارت آپ کانادا

فهرست مطالب

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استارت آپ کانادا (Canada Startup Visa Program)

اگر شما در حوزه کاری خود سابقه کار تخصصی دارید و یا یک کسب و کار را مدیریت می کنید برنامه استارتاپ کانادا ممکن است بهترین و سریع ترین برنامه مهاجرت شما به کانادا باشد!

ویزای استارتاپ کانادا به منظور جذب افراد متخصص با سابقه کار برای راه اندازی شرکت های نوپا یا استارت آپ ها در کانادا توسط اداره مهاجرت این کشور معرفی شده است. متقاضی در این برنامه یا به عنوان یکی از اعضای اصلی و موثر، به یک طرح و پروژه استارت آپ از قبل تعریف شده ملحق خواهد شد و به همراه دیگر اعضای پروژه، یک گروه استارت اپ را تشکیل خواهد داد، و یا با ارایه ایده ای مبتکرانه و جدید، قصد و هدف خود را برای راه اندازی یک شرکت نوپا (استارت آپ) در کانادا اعلام می کند. متقاضی یا گروه متقاضیان در این برنامه بایستی توانایی دریافت نامه حمایت (Letter of Support) از سازمان ها و شرکت هایی مشخص شده از سوی اداره مهاجرت کانادا را داشته باشند. برای دریافت نامه حمایت، متقاضی یا گروه متقاضیان می توانند از خدمات مشاوران و توسعه دهندگان بیزنس (Business Consultants) استفاده کنند. در واقع با داشتن نامه حمایت از این سازمان ها، متقاضی می تواند در صورت دارا بودن شرایط دیگر مانند نمره زبان معادل CLB5 و همچنین تمکن مالی نه چندان زیاد برای اثبات به اداره مهاجرت کانادا، برای دریافت اقامت دایم خود، همسر و فرزندان زیر 22 سال اقدام کند.

برنامه استارت آپ کانادا

و اما روال اقدام در برنامه استارتاپ کانادا چگونه است؟

اقدام در برنامه استارت آپ کانادا –  همانگونه که پیش تر نیز اشاره شد، متقاضی در برنامه استارت اپ کانادا (Canada Startup Visa Program)  ابتدا به یک پروژه استارت آپ موجود و یا ایده ای خلاقانه و نو برای تاسیس استارت آپ خود در کانادا نیاز دارد. در واقع متقاضی یا بایستی خود ایده ای مبتکرانه برای ایجاد استارت آپ در خاک کانادا داشته باشد و یا با کمک شرکت های حامی استارت آپ کانادا و یا مشاوران بیزنس به ایده و پروژه ای جدید و خلاقانه برای ایجاد استارتاپ در کانادا دست یابد. چیزی که مهم است آنست که متقاضی بایستی دانش و تجربه مدیریتی لازم برای گسترش ایده و تبدیل ایده خود به یک استارت آپ را داشته باشد.

ما به شما کمک خواهیم کرد تا به ایده یا طرحی نوین و واجد شرایط برنامه استارت آپ کانادا دست یابید. 

پس از اینکه طرح و پروژه استارت آپ مشخص شد، متقاضی بایستی بتواند از یکی از سازمان های مشخص شده و مورد تایید اداره مهاجرت کانادا نامه حمایت دریافت کند. برای دریافت نامه حمایت، متقاضی بایستی به سراغ یکی از سازمان های  Venture Capital یا Angel Investor و یا Incubator برود. سازمان های فوق مورد تایید اداره مهاجرت کانادا بوده و از تاسیس و توسعه شرکت های نوپا و استارت آپ ها در کانادا حمایت مالی و آموزشی می کنند. پیرسوک با همکاری مستقیم با شرکت های Angel Investors و Incubators خدمات متفاوتی را به متقاضیان برنامه استارت آپ ویزا از تهیه پروپوزال طرح و ایده استارتاپ تا دریافت نامه حمایت (Letter of Support) از شرکت های فوق و اقدام برای اقامت دایم کانادا برای متقاضی و خانواده وی ارایه خواهد داد. 

برای اینکه متقاضی یا گروه استارتاپی شامل چند متقاضی (تا حداکثر 5 متقاضی) بتواند از Angel Investor ها یا Incubator ها نامه حمایت دریافت کند بایستی ابتدا پرونده کامل و پروژه استارت اپ به همراه بیزنس پلن اولیه طرح برای بررسی به این این سازمان ها ارسال شود. سپس این سازمان ها طرح و پروژه استارت آپ متقاضی یا گروه را بررسی خواهند کرد و در صورت موافقت، برای آن نامه حمایت صادر خواهد شد. پس از دریافت نامه حمایت، متقاضی یا گروه متقاضیان می توانند برای اقامت دایم کانادا به همراه همسر و کلیه فرزندان زیر 22 سال خود اقدام کنند و به اقامت دایم کانادا دست یابند.

شرکت پیرسوک با همکاری نزدیک با شرکت های انجل (Angel Investors) و انکوباتورها (Incubators) کلیه خدمات لازم برای دریافت نامه حمایت از این سازمان های مورد تایید اداره مهاجرت در برنامه استارتاپ ویزا از ابتدا تا اقدام برای دریافت اقامت دایم کانادا را با شرایطی ایده آل به علاقه مندان واجد شرایط اقدام در این برنامه ارایه خواهد کرد.

شرایط اقدام متقاضی

  • توانایی سرمایه گذاری به مبلغ 100 تا 115 هزار دلار کانادا (متقاضیانی که دارای ایده و اختراع مبتکرانه هستند از تخفیف قابل ملاحظه ای بهره مند خواهند شد)
  • دارا بودن سابقه کار تخصصی در حوزه کاری خود (و یا سوابق مدیریت یا مالکیت یک کسب و کار)
  • توانایی دریافت نمره آیلتس جنرال معادل ۴ در ریدینگ و ۵ در مهارت های دیگر

مزایای برنامه استارت اپ ویزای کانادا

  • رسیدگی سریعتر به پرونده متقاضی نسبت به دیگر برنامه های سرمایه گذاری
  • عدم نیاز به نمره زبان بالا
  • هزینه های سرمایه گذاری کمتر نسبت به دیگر برنامه های سرمایه گذاری
  • امکان توسعه پروژه استارت آپ و جذب سرمایه گذار و دریافت وام بانکی برای توسعه طرح
  • ورود به کانادا با اقامت دایم این کشور در مدت زمان بین 1.5 تا 2 سال
  • دریافت مجوز کار در مدت زمان بسیار کوتاه (حدود 1 سال) در صورت درخواست متقاضی
  • بدون محدودیت مکانی برای اقامت در کانادا (متقاضی می تواند در هر جای کانادا زندگی کند)

فرم های ارزیابی رایگان تماس با ما

در صورتی که دارای سابقه کار تخصصی در فیلد کاری خود هستید و قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید، برای اقدام در برنامه استارت اپ از راه های زیر با ما تماس بگیرید
ارسال پیام برای واتس اپ یا تلگرام دفتر کانادا از طریق شماره زیر
+1 (647) 871-7401

error: Content is protected !!