شهر تورنتو، هر روز پولدارتر می شود!

فهرست مطالب

براساس داده های تازه منتشر شده از سوی شرکت تحلیلی مستقر در تورنتو، متوسط دارایی خانواده کانادایی در سال 2018 تقریباً 678،792 دلار ارزش خالص داشت.

متأسفانه ، این 7،594 دلار کمتر از سال گذشته بود و برخی از دلایل آن آن عبارتست از رشد بدهی ، کاهش حقوق بازنشستگی و “افت شدید نقدینگی”. اما براساس تحلیل پایگاه داده مالیWealthScapes ، متوسط ارزش خالص خانوار در تورنتو بین دسامبر 2017 و دسامبر سال 2018 0.1٪ رشد داشته است. میانگین خالص خانواده GTA در حال حاضر حدود 977،698 دلار است.

تنها یک شهر دیگر در لیست 10 کلان شهر بزرگ سرشماری کانادا (لندن ، انتاریو) در دوره زمانی مورد بررسی افزایش ارزش را مشاهده کرد.بقیه شاهد کاهش 6/3 درصدی بودند. در آخرین گزارش WealthScapes که در تاریخ 18 سپتامبر منتشر شد ، آمده است: “تورنتو همچنان به عنوان دومین شهر با ارزش خالص کانادا در نظر گرفته شده است.”

این رشد به دلیل نرخ بالای پس انداز و همچنین عملکرد کمی بالاتر از میانگینِ املاک و مستغلات در سال 2018 بوده است، مشابه با ونکوور، بخش قابل توجهی از این ثروت در املاک و مستغلات گره خورده است و بازار گران قیمت املاک و مستغلات تورنتو، این خانواده ها را به دومین بدهکار در کانادا، دوباره پس از ونکوور تبدیل کرده است.

بنابراین … بله دقیقا – ممکن است ما مقام نخست از نظر ارزش خالص را به دست بیاوریم ، اما از نظر بدهی هم باز ما مقام نخست را به دست می آوریم!

منبع : blogto.com

 

 

error: Content is protected !!