کانادا اکنون پرونده های تقاضای شهروندی را بصورت آنلاین می پذیرد

فهرست مطالب

کانادا اکنون پرونده های تقاضای شهروندی را بصورت آنلاین می پذیرد

اداره ی مهاجرت کانادا پورتال آنلاین ثبت پرونده های شهروندی را برای افراد دارای اقامت دائم و مجرد بالای 18 سال راه اندازی کرده است. در حال حاضر امکان دسترسی به این پرتال آنلاین برای خانواده ها و وکلایشان و همچنین نیروهای نظامی و دیپلماتیکی که خارج از خاک کانادا مشغول به فعالیت هستند وجود ندارد، اما تا آخر سال 2020 امکان ثبت پرونده از طریق این پرتال آنلاین برای خانواده ها و همچنین کودکان زیر 18 سال فراهم می شود.

از سال 2022، این پرتال برای نیروهای سیاسی و نظامی کانادا که در کشور های دیگر اقامت دارند و همچنین برای وکلای مهاجرتی که می خواهند به نیابت از موکلشان تقاضای شهروندی بدهند باز می شود.

متقاضیانی که پرونده ی کاغذی خود را ثبت نموده اند نمی توانند مجددا بصورت آنلاین تقاضای شهروندی کنند.

این پرتال جدید به متقاضیان این امکان را می دهد تا پرونده ی نیمه کامل را ذخیره کنند و بعد مجددا به آن برگردند. همچنین به متقاضیان اجازه ی بارگذاری مدارک لازم، دریافت رسید پرداخت و پرینت گرفتن از نسخه ی PDF پرونده را می دهد.

این اقدامی در جهت تلاش اداره ی مهاجرت کانادا برای مدرن کردن سیستم مهاجرت کاناداست. پاندمی کرونا اداره ی مهاجرت را وادار به بروز کردن سیستم مهاجرت کرد، تا پروسه های مهاجرت بتواند در شرایط محدودیت های عمومی ادامه پیدا کند. همچنین مراسم اعطای شهروندی و استقبال از مهاجرانی که به تازگی وارد خاک کانادا شده اند بصورت مجازی انجام می شود.

 

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!