کانادا در نظر دارد از اوایل جولای قرنطینه اجباری را برای مسافران دارای معافیت لغو کند

فهرست مطالب

کانادا در نظر دارد از اوایل جولای قرنطینه اجباری را برای مسافران دارای معافیت لغو کند

وزیر بهداشت به عنوان اولین گام در کاهش محدودیت های سفر به کانادا قصد دارد که قوانین قرنطینه برای مسافران دارای معافیت را آسان تر کند.

شهروندان کانادا و افراد دارای معافیت که کاملا در مقابل کرونا واکسینه شده اند، به زودی می توانند بدون نیاز به قرنطینه وارد خاک کانادا شوند. بنا بر سخنان وزیر بهداشت، این افراد چنانچه که درکمتر از 14 روز قبل از ورود به کانادا دوز دوم واکسن را دریافت کرده باشند نیازی به 14 روزقرنطینه ندارند.

وزیر بهداشت تاریخ دقیقی را برای زمان اجرای این اقدامات اعلام نکرد، اما اگرروند کاهشی موارد ابتلا ادامه یابد اوایل جولای را به عنوان زمان اجرای این اقدامات عنوان کرد. اگرچه دولت فدرال هنوز در حال رایزنی با دولت های استانی و همچنین بخش های ایمنی عمومی و مهاجرت است. به این منظورتنها واکسن هایی که کانادا تایید کرده است مورد قبول است. درحال حاضر، چهار واکسن کرونای فایزر، مدرنا، آسترازنکا و جانسون اند جانسون تایید شده است و درآینده سایر واکسن ها نیز مورد بررسی قرار می گیرند.

اگرچه مسافران هم چنان پس از ورود به کانادا بایستی جواب منفی آزمایش کرونا و برنامه قرنطینه مورد تایید خود را برای زمانی که منتظر جواب هستند را ارائه دهند. اگر نتیجه آزمایش منفی باشد، این قرنطینه در کمتر از یک روز تمام می شود.

محدودیت های سفر و قرنطینه اجباری از مارس 2020 و قرنطینه سه روز اقامت در هتل از فوریه گذشته درکانادا اجرا شده است.

خواستار پایان دادن به قرنطینه در هتل برای تمامی مسافران شد. COVID-19 ماه گذشته ،هیئت مشاوره آزمایش و غربالگری از آنجا که تاثیر این روش مشخص نیست.

مقامات دولتی اشاره کرده اند که محدودیت های مرزی می تواند در اواخر ژوئن یا جولای کاهش یابد. اگرچه كانادا هيچ عجله اي براي بازگشايي مرز ندارد و تاریخ رسمی برای این کار منتشر نکرده است. با این حال كانادا در حال بررسی روشی مرحله ای برای اجازه دادن سفرهای مرزی است.

کانادا در نظر دارد از اوایل جولای قرنطینه اجباری را برای مسافران دارای معافیت لغو کند

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!