محبوبیت کانادا برای مهاجرت در میان کدام ملیت ها بیشتر است؟

فهرست مطالب

محبوبیت کانادا برای مهاجرت در میان کدام ملیت ها بیشتر است؟

در این روز ها، قرنطینه باعث شده است که مردم پرسش های مختلفی را در گوگل جست و جو کنند. چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟ یکی از این پرسش هاست.

گزارش جدید Remitly نشان می دهد که کانادا محبوب ترین مقصد برای مهاجرت است. این گزارش بر اساس تجزیه و تحلیل عبارت های سرچ شده مربوط به مهاجرت در بیش از 100 کشور نوشته شده است.

کانادا در صدر لیست قرار دارد و مردم 29 کشور دنیا مایل به مهاجرت به این کشور هستند. ژاپن در رتبه بعدی قرار دارد که مردم 13 کشور قصد مهاجرت به آن را دارند. رتبه های بعد به ترتیب مختص به اسپانیا، آلمان، قطر و استرالیا است. ایالات متحده آمریکا در رتبه ی نهم قرار گرفت.

کانادا با بیش از 100 برنامه مهاجرتی، نرخ بیکاری کم و خدمات بهداشتی درمانی رایگان مقصد بسیار محبوبی است بنابراین منطقی است که مردمان سرتاسر جهان کانادا را برای مهاجرت انتخاب کنند. لازم به ذکر است که کانادا با رتبه ی ششم در شاخص صلح جهانی، یکی از صلح آمیز ترین کشورهای جهان محسوب می شود.

اخیرا کانادا در  اپدیت برنامه مهاجرتی 2021 – 2023 از پذیرش تعداد بی سابقه ای از مهاجرین خبر داد تا به بهبود اقتصاد خود بعد از شیوع همه گیری کرونا کمک کند.

مهاجرت به کانادا در میان کدام ملیت ها محبوب تر است؟

  • در آسیا کشورهای آذربایجان، هند، پاکستان و قطر علاقه زیادی به مهاجرت به کانادا دارند. جای تعجب نیست که هند در این لیست قرار گرفته است. مردم هند حدود یک چهارم کل مهاجران به کانادا را تشکیل می دهند.

محبوبیت کانادا برای مهاجرت در میان کدام ملیت ها بیشتر است؟

  • در بین اروپایی ها، محبوب ترین مقصد برای مهاجرت آلمان است و کانادا در رتبه دوم قرار دارد. در اروپا کشور های بلژیک، فرانسه، ایرلند و بریتانیا بیشترین تمایل را به مهاجرت به کانادا داشتند.

 

  • در بین ملل آمریکای مرکزی، هشت کشور بیشترین تمایل را به مهاجرت به کانادا داشتند: آنتیگوا و باربودا، باهاما، باربادوس، بلیز، جمهوری دومینیکن، گرانادا، جاماییکا و مکزیک

 

  • قاره آفریقا بیشترین تمایل را به مهاجرت به کانادا از خود نشان داد. کانادا مقصد مهاجرت مردم 13 کشور آفریقایی است: بوتسوانا، غنا، کنیا، ماداگاسکار، موریس، نامبیا، نیجریه، جمهوری سیشل، آفریقای جنوبی، تانزانیا، تونس، زامبیا، زیمباوه.

 

مرجع: CIC

 

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

 

error: Content is protected !!