استاندارد زندگی کانادا و آمریکا، طبقه متوسط کانادا بالاتر از آمریکا!

فهرست مطالب

استاندارد زندگی کانادا – طبق گزارش ها ، شرایط زندگی طبقه متوسط کانادا از آمریکایی ها بهتر است.

استاندارد زندگی کانادا – اگر شما تصمیم به مهاجرت دارید پیام این مقاله برای شما واضح است! براساس گزارش جدید، استاندارد زندگی و شرایط زندگی مردم طبقه متوسط کانادا بهتر از همتایان آمریکایی خود است. گزارش مرکز مطالعات استاندارد زندگی کانادا، این باور دیرینه که آمریکایی ها بیشتر از کانادایی ها درآمد دارند را بررسی کرده است. این گزارش نشان می دهد که این مورد برای قشر ثروتمند با درآمد بالا درست است، اما نتیجه می گیرد که درآمد قشر متوسط مردم کانادا از درآمد قشر متوسط خانوار ایالات متحده، با 59.438 دلار نسبت به 58.849 دلار بیشتر است.

در این گزارش، کانادا همچنین توزیع درآمد را بهتری نسبت به آمریکا دارد. این بدان معناست که به طور متوسط، 56 درصد خانوارهای کانادایی که درآمد پایین تری دارند از 56 درصد خانواده های آمریکایی هم رده ی خود، استاندارد زندگی بالاتری دارند. این گزارش با توجه به آمار کانادا، از پارامترهای قدرت خرید (PPPs)  برای تبدیل درآمد کانادا به دلار آمریکا استفاده می کند. در این گزارش آمده است: “این نتیجه نشان می دهد که چگونه مقایسه میانگین درآمدها بین کانادا و ایالات متحده با استفاده از تولید ناخالص داخلی یا درآمد متوسط خانوار ، بخش مهمی از داستان را پنهان می کند. در واقع ، جامعه آمریکا نابرابری درآمدی بیشتری دارد”.

البته این گزارش به محدودیت های خاص خود در گزارش گیری نیز اشاره میکند، از جمله اینکه تجزیه و تحلیل یک درآمد، معمولا قبل از کسر مالیات است. با این حال ، در حالی که مالیات بر درآمد در کانادا بالاتر است، دسترسی به خدمات عمومی نیز بهتر است، مهمترین آنها را میتوان سیستم بهداشت و درمان سراسری دانست. شاید عجیب ترین یافته این گزارش این باشد که فقیرترین کانادایی ها از آمریکایی هایی با شرایط برابر خود چقدر بهتر هستند. نابرابری درآمد در ایالات متحده در مقایسه با کانادا گسترده است.

آمریکایی ها تصمیم دارند به کانادا مهاجرت کنند!

در همین حال، یک نظرسنجی که در ژانویه سال 2019 منتشر شد، نشان داد بیش از یک چهارم آمریکایی ها که به دنبال ترک ایالات متحده هستند، می خواهند به کانادا مهاجرت کنند. نظرسنجی گالوپ می گوید، 26 درصد آمریکایی هایی که مایل به ترک آمریکا هستند، کانادا را به عنوان مقصد مورد علاقه خود معرفی می کنند. این رقم در سال 2016 ، 12 درصد بوده است.

منبع : immigration.ca

 

error: Content is protected !!