نکات مهم در مورد تحصیل در کانادا در کالج یا دانشگاه

فهرست مطالب

نکات مهم در مورد تحصیل در کانادا در کالج یا دانشگاه

 

اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا و در کالج یا دانشگاه را دارید لازم است به نکات زیر توجه کنید:

به Deadline ارسال مدارک و اپلای برای دریافت پذیرش خیلی توجه کنید. تقریبا اکثر دانشگاه ها و کالج های کانادا تنها 2 بار در سال دانشجو می پذیرند. مرحله اول حدودا سپتامبر و مرحله دوم فوریه هر سال (البته برخی از کالج ها و دانشگاه ها تنها در برخی از رشته ها ممکن است در فصل بهار هم دانشجو بپذیرند که البته تعداد رشته ها و دانشجویان پذیرفته شده در ترم بهار بسیار کم است). زمان بندی اقدام برای دریافت پذیرش بسیار مهم است بنابراین این نکته را در نظر بگیرید.

دارا بودن مدرک زبان آکادمیک مانند آیلتس آکادمیک، تافل یا PTE شانس دریافت پذیرش و ویزای شما را بسیار افزایش می دهد. بنابراین به توانایی های خود اطمینان داشته باشید و زمان با ارزش خود را صرف کلاس های طولانی مدت زبان نکنید. بسیاری از افراد برای رسیدن به سطح مورد نیاز زبان فقط نیاز به اعتماد به نفس و مطالعه فشرده برای آزمون دارند. به یاد داشته باشید که رفتن به کلاس های زبان 6 ماهه و 1 ساله، بدون هدف و بدون تلاش خود شما معجزه نمی کند.

به شکست فکر نکنید و از افراد منفی باف دوری کنید. طبیعتا مهاجرت به کشوری دیگر با فرهنگ و زبانی متفاوت آسان نخواهد بود ولی دوستان باید توجه کنید که شما تحصیل در کانادا را انتخاب کردید نه تحصیل در کشوری با مشکلات فراوان اقتصادی و جهان دوم و سوم. بنابراین اطمینان داشته باشید که اگر هدف داشته باشید و تلاش کنید قطعا در این راه موفق خواهید شد و به اهداف خود خواهید رسید. همان گونه که دیگران توانسته اند، شما نیز می توانید.

دوستان همه دانشگاه ها و کالج های کانادا در همه شهرها دارای استانداردهای جهانی هستند. قطعا برخی دانشگاه ها به مراتب از اعتبار بالاتری نسبت به دیگر دانشگاه ها برخورداند ولی این بدان معنی نیست که اگر فردی در کالج و یا دانشگاهی کمتر شناخته شده تحصیل کرد در آینده موفق نخواهد شد. حتی اگر شما پس از ورود به موسسه آموزشی و شروع رشته تحصیلی خود از رشته و کالج یا دانشگاه خود ناراضی بودید قادر خواهید بود رشته، کالج یا دانشگاه خود را تغییر دهید.

برای دریافت پذیرش برای ترم پاییز 2019 و زمستان 2020 از هم اکنون باید اقدام کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

فرم ارزیابی رایگان: https://pirsookgroup.com/forms/

نویسنده: پیام پاک مهر

error: Content is protected !!