کار جنرال در کانادا

فهرست مطالب

کار جنرال در کانادا

افراد تازه مهاجری که اقامت دایم کانادا را دارند و یا دانشجویانی که در کانادا اجازه دارند به مدت 20 ساعت در خارج از دانشگاه کار کنند می توانند برای جبران بخشی از هزینه های زندگی خود کار عمومی یا جنرال را انجام دهند. این کارها که در شهرهای بزرگتر مانند تورنتو، ونکوور و مونترال بیشتر یافت می شوند به فرد این امکان را می دهد که در ابتدای ورود خود به کانادا هم درآمد کسب کند و هم با محیط های کار در کانادا آشنا شده و سابقه کار به دست آورد. بسیاری ازین سوابق کاری در آینده برای فرد بسیار مفید واقع شده و می تواند آغازگر زندگی حرفه ای و کاری ایشان در این کشور باشد. 

کار جنرال تقریبا در سراسر کانادا و در حوزه های مختلف از کار در فروشگاه های بزرگ گرفته تا در انبارها، رستوران ها، کارگاه ها و کارخانجات به وفور یافت می شود. حتی اگر فرد تازه مهاجر از مهارتهای زبان انگلیسی بالایی هم برخوردار نباشد در شهرهایی مانند تورنتو، ونکوور و مونترال می تواند برای کارفرماهای ایرانی کار جنرال انجام دهد و کسب درآمد کند. از جمله حوزه های شغلی که ایرانی ها در شهرهایی مانند تورنتو مشغول به کار بوده و بیزنس دارند می توان به نوسازی و بازسازی ساختمان، کارهای فنی ساختمانی مانند نقاشی، بنایی، لوله کشی، نجاری و …..، حوزه های فروش بیمه، فروش خودرو، سالن های زیبایی و آرایشگری، صرافی و سوپرمارکت و بیزنس های ارایه خدمات اشاره کرد. 

حقوق و دریافتی اکثر کارهای جنرال همان حقوق پایه مربوط به استان محل زندگی بوده و معمولا این حقوق بسته به تمایل فرد، به صورت نقدی یا با چک پرداخت خواهد شد. به عنوان مثال از ابتدای سال 2018 و در استان انتاریو حقوق پایه هر فرد ساعتی 14 دلار می باشد. 

همین الان فرم ارزیابی رایگان  پیرسوک رو تکمیل کن و در کمترین زمان ممکن به کانادا مهاجرت کن!

error: Content is protected !!