اداره ی مهاجرت کانادا هفته آینده قرعه کشی برنامه ی اسپانسرشیپ والدین را اجرا میکند

فهرست مطالب

اداره  مهاجرت کانادا هفته آینده قرعه کشی برنامه ی اسپانسرشیپ والدین را اجرا میکند

اداره مهاجرت کانادا در نظر دارد از هفته ی آینده (20 سپتامبر) به مدت دو هفته برای کاندید های حمایت از والدین و یا پدربزرگ/مادر بزرگ از طریق قرعه کشی تعداد 30 هزار دعوتنامه صادر کند. بعد از صدور دعوتنامه، این افراد 60 روز فرصت خواهند داشت تا اپلیکیشن کامل اسپانسرشیپ خود را به اداره ی مهاجرت ارائه کنند.

تنها کسانی که فرم درخواست اسپانسرشیپ والدین را در فاصله ی ماه های اکتبر و نوامبر 2020 را به اداره ی مهاجرت کانادا ارائه کرده اند، در این قرعه کشی لحاظ می شوند. پائیز سال گذشته، شهروندان و مقیمان واجد شرایط کانادا، فرصت تکمیل فرم آنلاینی را داشتند که اداره ی مهاجرت را از درخواستشان برای حمایت از والدین خود برای ورود به کانادا مطلع می کرد.

کسانی که توسط این برنامه حمایت می شوند، اقامت دائم کانادا را دریافت می کنند و از خدماتی مانند دسترسی به خدمات بهداشت و درمان رایگان برخوردار می شوند. پس از اینکه این والدین واجد شرایط شدند می توانند برای شهروندی کانادا نیز اقدام کنند.

شرایط برنامه Parent and Grandparent Program (PGP) سال 2021

همانطور که اشاره شد، متقاضیان این ویزا میبایست پائیز سال گذشته درخواست خود را برای حمایت از والدین خود به اداره ی مهاجرت ارائه کرده باشند. همچنین، اسپانسرها باید شهروند و یا مقیم کانادا بوده و حداقل 18 سال سن داشته باشند.

اسپانسر ها همچنین باید ثابت کنند که تمکن مالی لازم برای حمایت مالی از کسانی که به کانادا دعوت میکنند را دارند. در این شرط که “حداقل درآمد لازم” (Minimum Necessary Income) نام دارد، اداره ی مهاجرت درآمد سه سال گذشته ی شما را ارزیابی می کند. در استان کبک، اسپانسرها میبایست حداقل درآمد لازم برای 12 ماه گذشته را اثبات کنند.

اسپانسر ها به مدت 20 سال در دولت فدرال و به مدت 10 سال در استان کبک متعهد میشوند که از والدین و یا اجداد خود حمایت مالی کنند، به این معنی که اگر در این مدت این افراد حمایت مالی از دولت دریافت کردند، فرد اسپانسر موظف است این مبلغ را به دولت باز پرداخت کند.

درصورتی که نتوانستید دعوتنامه ی برنامه ی PGP سال 2021 را دریافت کنید

اگر شما جزو 30 هزار مدعوین امسال این برنامه نبودید، می توانید سوپر ویزای والدین را به عنوان راهکار جایگزین در نظر بگیرید. این ویزا که حداکثر 10 سال اعتبار دارد، به افراد این امکان را می دهد که به دیدن فرزندان و نوه های خود که شهروندی و یا اقامت کانادا را دارند بروند و در هر سفر حداکثر دو سال در کانادا اقامت داشته باشند.

 

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!