بازگشایی مرزهای کانادا در ماه سپتامبر به روی تمام مسافران واکسینه شده مرحله دوم

فهرست مطالب

بازگشایی مرزهای کانادا در ماه سپتامبر به روی تمام مسافران واکسینه شده مرحله دوم

 

بر اساس اخبار منتشر شده از سوی دفتر نخست وزیر کانادا، جاستین ترودو، مرز کانادا می تواند تا اواسط آگوست برای تمام آمریکایی هایی که بطور کامل واکسن دریافت نموده اند و در اوایل سپتامبر برای تمام کشورها بازگشایی گردد.

در 15 جولای، جاستین ترودو با استانداران پیرامون مسائل گوناگونی به بحث و تبادل نظر پرداختند، که در این بین به نرخ واکسیناسیون در کانادا و مرزهای این کشور اشاره نمود.

نخست وزیر کانادا خاطر نشان کرد که اگر روند واکسیناسیون و شرایط سلامت عمومی در کانادا به همین منوال پیش برود، دولت این کشور از اوایل ماه سپتامبر پذیرای مسافران کامل واکسینه شده از تمام کشورهاست.

وی تاکید کرد که شهروندان آمریکایی و افراد دارای اقامت دائم که واکسینه شده اند، می توانند از اواسط آگوست به این کشور سفر نمایند. اگرچه هنوز گفتگو ها با ایالات متحده آمریکا بر سر بازگشایی مرز آمریکا و کانادا که در ماه مارچ 2020 بسته شد، ادامه دارد.

در واقع تاکنون حدود 80 درصد از کانادایی ها اولین دوز واکسن Covid-19 را تزریق نموده اند و بیش از 50 درصد بطور کامل واکسینه شده اند.

پیش از این دولت ترودو اعلام نموده بود که بایستی 75 درصد از ساکنین کانادا واکسن دریافت نمایند تا اقدامات پیشگیرانه کاهش یابد. بر همین اساس بازگشایی تدریجی مرز کانادا از تاریخ 5 ژوئن آغاز گردید، که برای مسافران واکسینه شده کامل و مسافران معاف از محدودیت ها نظیر شهروندان کانادایی، افراد دارای اقامت دائم و اعضای خانواده آنها، مهاجران جدید، کارگران و دانش آموزان بین المللی، قرنطینه 14 روزه اجباری لغو گردید.

با این وجود، مرزهای کانادا هنوز برای سفرهای غیر ضروری بسته است. به همین دلیل مدیران مشاغل در بخش های آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا مانند بخش جهانگردی، دولت را تحت فشار قرار داده اند تا برنامه ای برای بازگشایی امن مرزها ارائه دهد.

جزئیات بیشتری در خصوص بازگشایی مرز کانادا اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد. محدودیت های مرزی کنونی در کانادا تا چهرشنبه 21 جولای اعمال می گردد و دولت کانادا تا آن زمان بایستی در مورد اقدامات جدید تصمیم گیری نماید.

 

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!