دارندگان ویزای اقامت دائم کانادا می توانند وارد کشور شوند

فهرست مطالب

دارندگان ویزای اقامت دائم کانادا می توانند وارد کشور شوند

افرادی که ویزای اقامت دائم معتبر دارند از ۲۱ ژوئن می‌توانند وارد کانادا شوند. همچنین در زمان ورود به کانادا تاییدیه اقامت دائم (COPR) این افراد باید معتبر باشد.

سازمان مهاجرت با افرادی‌که اعتبار مدرک COPR آنها منقضی شده، برای صدور مجدد مدرک همکاری خواهد کرد. این دسته از افراد نیازی به انجام مجدد کل فرایندهای مهاجرت ندارند.

دارندگان COPR افرادی هستند که برای اقامت دائم کانادا تائید شده‌ اند و تمامی معیارهای IRCC را برآورده‌کرده، وپرداخت هزینه‌ها، آزمایشات پزشکی و بررسی های امنیتی و سوءپیشینه را انجام داده اند. با داشتن COPR افراد می توانند به کانادا وارد شوند.

از زمان اعمال محدودیت های سفر ناشی از کرونا در مارس 2020، حدود 23000 نفر ویزای اقامت دائمشان صادر شده است که اجازه ورود به کانادا را نداشتند. البته به جز آن دسته از افرادی که مشمول معافیت‌های سفر به کانادا بوده‌اند.

به‌زودی اطلاعات بیشتر درمورد زمان و نحوه‌ی دریافت COPR جدید، روی وبسایت اداره‌ی مهاجرت کانادا قرار خواهد گرفت. در این اطلاعیه تأکید شده است که دارندگان COPR منقضی شده، نباید پرواز خود را رزرو کنند و یا تلاش کنند تا به کانادا سفر کنند تا زمانی که IRCC برای آنها COPR جدید صادر کند.

مدرک CORP حداکثر تا یک سال اعتبار دارد و به پاسپورت و معاینه پزشکی متقاضی متصل است. دارندگان COPR به استثناء افرادی که کاملا واکسینه شده‌اند، در هنگام ورود به کانادا مشمول محدودیت های کرونا از جمله امکان قرنطینه 14 روزه هستند.

دارندگان ویزای اقامت دائم کانادا می توانند وارد کشور شوند

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!