برنامه آزمایشی BC PNP Tech به یک برنامه دائمی تبدیل می شود

فهرست مطالب

برنامه آزمایشی BC PNP Tech به یک برنامه دائمی تبدیل می شود

استان بریتیش کلمبیا در یک به روزرسانی که در تاریخ 28 می صادر شد، اعلام کرد که پس از انقضای برنامه Tech Pilot در30 ژوئن 2021 به جای تمدید یک ساله، این برنامه برای زمان نامحدود تمدید شده و به BC PNP Tech تغییر نام داده است و به عنوان یک روش دائم و سریع مهاجرت برای کارگران خارجی و دانشجویان بین المللی ادامه خواهد یافت.

برنامه Tech Pilot در ماه می 2017 به منظور رونق بخشیدن به بخش فناوری استان بریتیش کلمبیا معرفی شد. این برنامه با پذیرش هفتگی نیروهای ماهر خارجی در 29 مشاغل مورد تقاضا از برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) از میان متقاضیان مهاجرت انجام می گرفت.

باوجود تأثیر COVID-19، تعداد متقاضیان Tech Pilot به طور مداوم افزایش می یابد. در سال 2020، 1855 متقاضی حوزه فناوری در این برنامه شرکت کرده اند که نسبت به سال های 2019 و 2018 افزایش 23 و 63 درصدی را شاهد بوده است. از زمان معرفی این برنامه بیش از 6000 نفر از کارکنان فناوری برای اخذ اقامت دائم در استان بریتیش کلمبیا از طریق این برنامه اقدام کرده اند.

انجمن نوآوران کانادا اعلام کرده است که آنها متعهد به ساخت شرکت هایی در سطح جهانی با به کارگیری بهترین استعدادها هستند و از استراتژی های مهاجرت که به افراد با استعداد از سراسر جهان اجازه می دهد برای کار در شرکت های با رشد سریع به کانادا بیایند، حمایت می کنند. از طرفی با دائمی کردن این برنامه مبتكران می توانند برنامه بلند مدت بهتری داشته باشند و با اطمینان بالاتری در ساخت برنامه های توسعه مشاغل شرکت کنند، زیرا می دانند در صورت نیاز این سرویس مهم در دسترس خواهد بود.

برنامه آزمایشی BC PNP Tech به یک برنامه دائمی تبدیل می شود

برنامه BC PNP Tech

متقاضیان باید در یکی از برنامه های مهاجرت استانی موجود در BC ثبت نام کرده و یک پیشنهاد شغلی معتبر حداقل 12 ماهه در یکی از 29 مشاغل واجد شرایط دریافت کنند.

برخلاف سایر برنامه های BC PNP که به پیشنهاد شغلی دائمی نیاز دارند، پیشنهادات شغلی برنامه Tech باید حداقل برای مدت یک سال باشد و حداقل 120 روز در زمان درخواست برای BC PNP باقی مانده باشد. پیشنهاد کار بایستی تمام وقت و از یک کارفرمای واجد شرایط در استان باشد. پیشنهادات شغلی بیش از یک سال نیز در این برنامه واجد شرایط هستند.

دعوت نامه های این برنامه به صورت هفتگی برای کاندیدهای واجد شرایط با بیشترین امتیاز ارسال می شود.

داوطلبانی که برای ثبت نام در استان دعوت می شوند، 30 روز فرصت دارند درخواست کامل خود را ارائه دهند. اکثر درخواست های این برنامه طی دو تا سه ماه بررسی می شوند.

در صورت پذیرش، متقاضیان تأییده را دریافت می کنند که می تواند برای درخواست اقامت دائم از اداره مهاجرت، تحت کلاس نامزدهای استانی از آن استفاده کنند.

چگونه می توان برای BC PNP Tech اقدام کرد؟

از آنجا که BC PNP Tech یک برنامه جداگانه از BC PNP نیست، افراد متقاضی ابتدا باید از طریق درگاه آنلاین استان، سیستم ثبت نام مهاجرت مهارت ها (SIRS) ، پروفایل بسازند و در یکی از دسته های موجود ثبت نام کنند. SIRS به BC PNP اجازه می دهد اولویت را به نامزدهایی که مهارت لازم را برای کمک به رشد اقتصادی استان دارند، بدهد. متقاضیان مورد ارزیابی قرار می گیرند و نمره ای برای آنها تعیین می شود که مشخص می کند آیا آنها می توانند در این دوره مشخص درخواست خود را ثبت کنند. این نمره براساس فاکتورهایی مانند سطح تحصیلات، تعداد سالهای سابقه کار و داشتن. پیشنهاد کار در استان بریتیش کلمبیا است. واجد شرایط بودن برای این برنامه براساس پیشنهاد شغلی یا شغل فرد متقاضی است.

 

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!