کانادا در راستای اهداف مهاجرتی خود پیش می رود!

فهرست مطالب

کانادا در راستای اهداف مهاجرتی خود پیش می رود!

به گفته ی وزیر مهاجرت، مارکو مندیچینو، کانادا در مسیر دستیابی به اهداف بلند پروازانه مهاجرتی خود برای سال 2021 قرار دارد. مارکو مندیچینو در مصاحبه ویدیویی با خبرگزاری بلومبرگ خبر داد که 26600 مقیم دائمی جدید در ژانویه پذیرفته شدند. این رقم تقریباً 10 درصد نسبت به ژانویه 2020 افزایش داشته است یعنی درست زمانی که کانادا قرنطینه را آغاز کرده بود.

مندیچینو گفت که با پذیرش های جدید در ماه فوریه، دولت برای تحقق اهداف مهاجرتی 2021 برای 401000 نفر مقیم دائم جدید تقریباً 40 درصد سریع تر و جلوتر است.

در 13 فوریه، دولت فدرال برای 27332 متقاضی مهاجرت تحت سیستم اکسپرس انتری دعوتنامه اقامت دائم صادر کرد. تعدادی بی سابقه که از آخرین رکورد بیشترین صدور دعوتنامه 5 برابر بیشتر بود. برای تک تک متقاضیان واجد شرایط برنامه تجربه کانادایی که در این گزینش بودند دعوتنامه صادر شد. تخمین زده می شود که 90 درصد این متقاضیان در زمان قرعه کشی در کانادا حضور داشته اند.

مرزهای کانادا همچنان برای سفرهای غیر ضروری بسته است. پس از اعمال محدودیت های سفر در مارس 2020، تعداد مقیمان دائمی جدید حدود 50 درصد کاهش یافت. سال 2020 در حالی به پایان رسید که کانادا فقط 184370 مقیم دائم جدید پذیرفت در حالی که در سال 2019 همین رقم 341175 نفر بود.

تعداد کم مهاجران جدید یعنی کاهش رشد جمعیت کانادا. در یک سال به طور میانگین​​، مهاجران حدود 80 درصد رشد جمعیت کانادا را تشکیل می دهند.

در تلاش برای جبران تعداد کم مهاجران جدید، کانادا طی سه سال آینده اهداف مهاجرتی خود را افزایش داد و از 401،000 در سال جاری به 421000 در سال 2023 رساند.

کانادا در حال حاضر متقاضیانی را در اولویت قرار می دهد که در داخل کشور هستند. محدودیت های سفر نیز هنوز برقرار است.

دولت فدرال هیچ جزئیاتی درباره زمان یا چگونگی رفع محدودیت های سفر منتشر نکرده است. در حال حاضر، شهروندان کانادایی، مقیمان دائم و خانواده هایشان، نیروی کار ضروری و دانشجویان بین المللی از جمله گروه های اصلی معاف از محدودیت های سفر هستند.

 

 

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!