صدور دعوتنامه برای تمامی افراد واجد شرایط CEC در گزینش اخیر

فهرست مطالب

صدور دعوتنامه برای تمامی افراد واجد شرایط CEC در گزینش اخیر

اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد که تمامی افرادی که در جدول رده بندی اکسپرس انتری قرار داشتند و واجد شرایط برنامه تجربه کانادایی (CEC) بودند در Draw روز 13 فوریه برای اقامت دائم دعوتنامه (ITA) دریافت کردند.

در آخرین گزینش اکسپرس انتری در روز شنبه اداره مهاجرت کانادا برای 27332 متقاضی برنامه تجربه کانادایی دعوتنامه صادر کرد که تقریبا 6 برابر رکورد قبلی با 5000 دعوتنامه بود. حداقل امتیاز CRS موردنیاز 75 بود که خود رکورد دیگری بود با این حال میانگین امتیازات به گفته اداره مهاجرت کانادا 415 بوده است.

خیلی زود است که بگوییم آیا این خبر، به ویژه برای افرادی که در کانادا هستند و ممکن است واجد شرایط CEC باشند، باعث افزایش تعداد پروفایل های جدید اکسپرس انتری شده است یا نه. با این حال‌، می‌دانیم که کانادا به دلیل اهداف مهاجرتی بالای خود و محدودیت های سفر، متقاضیانی را که در کانادا هستند در اولویت قرار می‌دهد.

علاوه بر این، دولت كانادا هنوز هم برای كمك به رشد جمعیت خود به مهاجران نیاز دارد. قبل از همه گیری کرونا، کاملا روشن شده بود که کانادا برای حفظ رشد جمعیت باید تسهیلاتی را برای مهاجران در نظر بگیرد و بتواند نیروی کار مورد نیاز بازار را تامین و این خلا که توسط بازنشستگان به وجود آمده را پر کند. از آنجا که محدودیت های سفر برای محافظت از سلامتی و ایمنی کانادایی‌ها همچنان برقرار است، IRCC در حال بررسی روش‌های جدید برای اقامت دائمی مهاجرانی است که در کانادا به سر می‌برند.

شرایط اقدام در برنامه تجربه کانادا (CEC)

برای این که بتوانید برای اقامت دائم کانادا از طریق تجربه کانادایی اقدام کنید ابتدا باید پروفایلی در سیستم اکسپرس انتری بسازید، سپس بر اساس تحصیلات‌، سابقه کار‌، دانش زبان انگلیسی یا فرانسه‌، سن و سایر فاکتور ها امتیاز CRS دریافت خواهید کرد. از پیش‌شرط ‌های لازم برای دریافت امتیاز کافی، داشتن 1560 ساعت تجربه کار با حقوق در کانادا در مشاغل تخصصی است. این میزان برابر است با حدود یک سال کار تمام وقت یا دو سال کار نیمه وقت. داشتن حداقل نمره 7 CLB برای مشاغل مدیریتی یا حرفه‌ای (NOC A) و نمره 5 برای مشاغل فنی و تخصصی (NOC B) از دیگر شرایط است. همچنین شما باید در خارج از استان کبک که سیستم مهاجرت مختص به خود را دارد زندگی کنید. در صورت داشتن شرایط بالا اداره مهاجرت کانادا برای شما دعوتنامه ارسال خواهد کرد و 90 روز فرصت دارید که پرونده خود را کامل و جهت دریافت اقامت دائم کانادا درخواست خود را تکمیل کنید.

 

 

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!