مجوز کار بعد از تحصیل در کانادا حتی برای کسانی که آنلاین دوره خود را گذراندند

فهرست مطالب

مجوز کار بعد از تحصیل در کانادا حتی برای کسانی که آنلاین دوره خود را گذراندند

کانادا: پیام ما روشن است، نمی خواهیم فقط در کانادا تحصیل کنید، می خواهیم در کانادا بمانید!

اداره مهاجرت کانادا در ادامه تسهیل کردن شرایط برای دانشجویان و فارغ التحصیلان اعلام کرد که از این پس به کسانی که نمی توانند دوره تحصیل خود را به صورت حضوری بگذرانند نیز مجوز کار بعد از تحصیل (PGWP) داده می شود.

مجوز کار بعد از تحصیل در گذشته شامل تحصیل آنلاین نمی شد و فقط افرادی که به صورت حضوری در دانشگاه ها و کالج های DLI تحصیل می کردند واجد شرایط بودند.

با این حال، اگر استادی پرمیت معتبر داشته باشید ولی به دلیل محدودیت های ناشی از کرونا حتی 100 درصد دوره تحصیل خود را به صورت آنلاین بگذرانید می توانید همچنان مجوز کار بعد از تحصیل در کانادا را دریافت کنید.

اخیرا نیز اداره مهاجرت کانادا به افرادی که مجوز کار بعد از تحصیل آن ها منقضی شده یا در حال انقضاست اعلام کرده بود که می توانند تا 27 جولای 2021 برای مجوز کار بدون محدودیت (Open Work Permit) درخواست بدهند که تا 18 ماه اعتبار خواهد داشت.

مندچینو وزیر مهاجرت کانادا گفت: “این قانون جدید به این معناست که دانشجویانی که امیدوارند بعد از تحصیل خود در کانادا کار کنند این فرصت را از دست نخواهند داد و اقتصاد و جامعه ی ما نیز از ظرفیت های مثبتی که دانشجویان به همراه خود می آورند استفاده خواهد کرد. پیام ما به دانشجویان بین المللی روشن است، نمی خواهیم فقط در کانادا تحصیل کنید، می خواهیم اینجا بمانید.”

این قانون جدید برای دانشجویان بین المللی صدق می کند که در وهله اول موسسه آموزشی آنها یکی از موسسات DLI باشد و واجد شرایط عمومی PGWP باشند، همچنین شرایط زیر را داشته باشند:

  • در دوره ای ثبت نام کرده باشید که در مارس 2020 برگزار شده است،
  • دوره تحصیلی شما بین بهار 2020 و پاییز 2021 شروع شده باشد یا شروع شود.
  • مجوز تحصیل (Study Permit) شما تایید شده باشد یا برای مجوز تحصیل درخواست داده باشید که نهایتا تایید شود.

مجوز کار بعد از تحصیل در کانادا حتی برای کسانی که آنلاین دوره خود را گذراندند

آیا تصمیم دارید ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کرده و سپس به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی ادامه تحصیل در کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی ادامه تحصیل در کانادا

 

 

error: Content is protected !!