آغاز ارسال دعوت نامه های برنامه اسپانسرشیپ والدین

فهرست مطالب

آغاز ارسال دعوت نامه های برنامه اسپانسرشیپ والدین

اداره مهاجرت کانادا ارسال دعوت نامه برای درخواست های برنامه اسپانسرشیپ والدین (PGP) را آغاز کرد. IRCC به کسانی که در پاییز سال 2020 فرم های اسپانسرینگ خود را ارسال کرده بودند اعلام می کند تا ایمیل های خود را به طور منظم در طول هفته بررسی کنند.

فرم ابراز تمایل به اسپانسرینگ از تاریخ 13 اکتبر تا 3 نوامبر سال 2020 در وبسایت اداره مهاجرت کانادا در دسترس بود. از آن زمان، برای اطمینان از فرصت شفاف، برابر و عادلانه برای همه متقاضیان، IRCC درخواست های تکراری را حذف کرده است و بطور تصادفی از میان متقاضیان دعوت نامه صادر می کند.

تعداد افرادی که به اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود علاقه مند هستند همیشه از ظرفیت پذیرش اداره مهاجرت بیشتر است. ظرفیت پذیرش این برنامه در سال 2020 حداکثر 10،000 درخواست بود.

کسانی که دعوت نامه دریافت می کنند 60 روز مهلت دارند تا درخواست کامل خود را سابمیت کنند. آخرین مهلت سابمیت به طور واضح در دعوتنامه مشخص شده است. اگر تاخیر در ارائه ی اسناد به دلیل اختلال ناشی از COVID-19 باشد درصورت ارائه شواهد قانع کننده، اداره مهاجرت کانادا مهلت سابمیت مدارک را تا حداکثر 90 روز تمدید می کند.

اگر با موفقیت تمایل نامه خود را ارسال کرده بودید، اما در inbox ایمیل خود دعوتنامه ای دریافت نکرده اید، لطفا قسمت junk mail را نیز بررسی کنید. مطمئن باشید که آدرس ایمیلی را بررسی می کنید که در تمایل نامه خود ارائه دادید. فقط برای متقاضیانی که انتخاب شده باشند از سوی اداره مهاجرت ایمیل ارسال خواهد شد. همچنین می توانید وضعیت درخواست خود را در وبسایت IRCC بررسی کنید که البته این اطلاعات پس از ارسال همه دعوت نامه ها در دسترس خواهد بود.

با توجه به اینکه بسیاری از متقاضیان ممکن است تحت تأثیر شرایط خاص ناشی از COVID-19 قرار بگیرند، IRCC سیاستی عمومی و موقتی برای حداقل درآمد مورد نیاز سال مالیاتی 2020 معرفی کرده است که به جای حداقل درآمد به اضافه 30% آن، تنها به حداقل درآمد نیاز است.

دولت کانادا اهمیت باهم بودن خانواده ها خصوصاً در مواقع بحرانی را تشخیص می دهد. اگر در سال 2020 تمایل نامه خود را برای اسپانسرینگ والدین (PGP) ارسال کردید، اما برای درخواست انتخاب نشده اید، در سال 2021 فرصت دیگری برای ارائه درخواست خود در این برنامه خواهید داشت.

برای ظرفیت 2021 برنامه اسپانسرشیپ والدین، IRCC حداکثر 30،000 پرونده را می پذیرد. اطلاعات و جدول زمانی این برنامه در سال 2021 به محض دسترسی در وبسایت IRCC قرار می گیرد.

علاقه مندان برای آوردن والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ خود به کانادا می توانند Super Visa والدین و مادربزرگ ها را نیز در نظر بگیرند که به آن ها اجازه می دهد تا حداکثر 2 سال در کانادا اقامت داشته باشند.

 

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!