تحصیل در کانادا، مقصدی امن و با ثبات برای دانشجویان بین المللی

فهرست مطالب

تحصیل در کانادا، مقصدی امن و با ثبات برای دانشجویان بین المللی

طبق نظرسنجی که توسط موسسه Navitas Insights صورت گرفته کانادا یکی از محبوب ترین مقصد ها برای تحصیل است.

کانادا جزو کشورهایی است که برای دانشجویان بین المللی “امن و با ثبات” محسوب می شود و به دلیل مدیریتی که این کشور در بحران همه گیری COVID-19 داشته است حتی محبوبیت بیشتری نیز پیدا کرده است. این مطالعه همچنین نشان می دهد که کشورهایی که امنیت و ثبات بالایی دارند لزوما پذیرش و استقبال بالایی از دانشجویان بین المللی ندارند. اما کانادا یکی از کشورهای برتر در این نظرسنجی است که هر دوی این فاکتور ها را دارد. کانادا برای دادن مجوز سفر به دانشجویان بین المللی اقداماتی را در نظر گرفته است. فرقی نمی کند که دانشجو از چه کشوری سفر می کند، همه دانشجویانی که مایل به سفر به کانادا هستند باید در کالج یا دانشگاهی پذیرش گرفته باشند که برنامه مقابله با COVID-19 آن از طرف دولت استان مورد نظر تایید شده باشد.

اولین نظرسنجی این موسسه در ماه می سال 2020 انجام شد. یافته های حاصل از این نظرسنجی نشان داد که کانادا یکی از کشورهایی است که با نیوزلند و استرالیا رقابت می کند. Navitas این تحقیق را در سپتامبر سال 2020 دوباره تکرار کرد و مشخص شد که کانادا وضعیت کلی خود را نسبت به ماه می بهبود بخشیده است و اکنون برای کسب رتبه برتر با انگلستان رقابت دارد.

تحصیل در کانادا، مقصدی امن و با ثبات برای دانشجویان بین المللی

روند تحصیل در کانادا در بحران Covid-19

برای تحصیل در کانادا باید از یکی از موسسات آموزشی معتبر (DLI) پذیرش بگیرید که برنامه مقابله با COVID-19 آن توسط مراجع استانی تایید شده باشد. می توانید از طریق این لینک وضعیت موسسه مورد نظر خود را بررسی کنید.

در صورتی که متاهل هستید می توانید اعضای خانواده خود را نیز به هنگام تحصیل به عنوان همراه به کانادا بیاورید، همسر شما مجوز کار بدون محدودیت بدست خواهد آورد و می تواند برای هر نوع کارفرمایی در کانادا کار کند.

 

 

آیا تصمیم دارید ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کرده و سپس به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی ادامه تحصیل در کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی ادامه تحصیل در کانادا

 

 

error: Content is protected !!