امتیاز زبان فرانسه در سیستم اکسپرس اینتری کانادا افزایش یافت

فهرست مطالب

امتیاز زبان فرانسه در سیستم اکسپرس اینتری افزایش یافت

وزیر مهاجرت کانادا، مارکو مندیچینو، در 27 اکتبر اعلام کرد که از این پس متقاضیان فرانسوی زبان امتیاز بیشتری را در سیستم Express Entry دریافت می کنند.

متقاضیان فرانسوی زبان اکنون 25 امتیاز برای مهارت های زبان خود دریافت می کنند که نسبت به گذشته 10 امتیاز بیشتر شده است، و همچنین متقاضیان دو زبانه (انگلیسی و فرانسوی) اکنون 50 امتیاز می گیرند، که نسبت به گذشته 20 امتیاز افزایش یافته است.

در سال 2019 تنها 2.82 درصد مهاجران فرانسوی زبان، در خارج از کبک پذیرفته شدند. کانادا قصد دارد تا سال 2023 نزدیک به 4.4 درصد از مهاجران فرانسوی زبان را در خارج از کبک پذیرش کند. تغییر امتیاز کنونی، به کانادا کمک می کند که بعد از برداشته شدن محدودیت های سفر، سریع تر به اهداف مهاجرتی خود دست یابد.

وزیر مهاجرت کانادا اظهار داشت: حمایت از پیشرفت های جوامع فرانسوی زبانِ خارج از کبک بخشی از برنامه این دولت برای رشد اقتصادی و شکوفایی بلند مدت در سراسر کشور است. این امر در جهت حمایت از فرانسوی زبانان کانادا به درستی انجام شده است و ما برای اطمینان از شکوفایی جوامع اقلیت فرانسوی زبان، به جذب مهاجران فرانسوی زبان ادامه خواهیم داد.

وی همچنین در توییتر نوشت: امروز، ما در حال ایجاد تغییری در سیستم Express Entry هستیم تا ورود فرانسوی زبانان و مهاجران دوزبانه به کانادا را آسان تر کنیم  و با ایجاد مشاغل استانی به شکوفایی جوامع فرانسوی زبان در گوشه و کنار کشورمان کمک کنیم.

بیشتر از 60 هزار مهاجر فرانسوی زبان در سال های 2003 تا 2019 به کانادا آمدند. که این رقم تنها در سال 2019 به 8645 مهاجر فرانسوی زبان رسید. اداره مهاجرت کانادا در 5 سال آینده 40.8 میلیون دلار را برای استحکام بین همبستگی فرانسوی زبانان و پیشرفت در سیاست ها سرمایه گذاری می کند.

امتیاز زبان فرانسه در سیستم اکسپرس اینتری افزایش یافت
مرجع: CICNEWS

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!