مرز کانادا برای دانشجویان بین المللی که به موسسات مجهز در برابر ویروس کرونا می روند باز خواهد شد

فهرست مطالب

مرز کانادا برای دانشجویان بین المللی که به موسسات مجهز در برابر ویروس کرونا می روند باز خواهد شد

دانشجویان بین المللی از 20 اکتبر می توانند وارد کانادا شوند به شرطی که موسسه آموزشی آنها برنامه ای تایید شده از سوی مقامات پزشکی استان برای مقابله با ویروس کرونا داشته باشد.

موسسات انتخاب شده (DLIs) باید برای گرفتن تائیدیه اداره مهاجرت کانادا، برنامه ی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را به دولت استانی خود ارائه دهند. این برنامه باید شامل راه های اطلاع رسانی به دانشجویان در خصوص الزامات سلامتی و مسافرتی، فراهم کردن شرایط قرنطینه و ارائه راهنمایی ها و کمک های لازم در خصوص تهیه اقلام حیاتی همچون دارو و غذا در دوران قرنطینه باشد.

لیست موسسات تایید شده در وبسایت اداره مهاجرت آمریکا قرار خواهد گرفت.

به گفته اداره مهاجرت کانادا این اقدامات برای تمامی دانشجویان بین المللی صرف نظر از اینکه چه زمانی اجازه تحصیل دریافت کردند یا از چه کشوری می آیند، صدق می کند. اما توصیه می شود بدون برآورده ساختن تمام الزامات و گرفتن تمامی مجوز های لازم، به کانادا سفر نکنند.

دانشجویان باید برای ورود به کانادا هیچ گونه علائم بیماری نداشته باشند و مدارک لازم برای ورود به کانادا را به همراه داشته باشند و باید محرز باشد که فرد به دلایل ضروری به کانادا وارد می شود و نه با اهداف دیگری همچون اهداف توریستی.

خانواده درجه یک دانشجو شامل همسر و فرزندان وابسته، یا درمورد دانش آموزان زیر 18 سال پدر و مادر و یا قیم قانونی، نیز می‌تواند وارد کانادا شوند به شرط اینکه ورود آن ها به کانادا برای حمایت از برنامه تحصیلی دانشجو ضروری باشد.

مرز کانادا برای دانشجویان بین المللی که به موسسات مجهز در برابر ویروس کرونا می روند باز خواهد شد

تمامی اقدامات سلامت عمومی کانادا از جمله 14 روز قرنطینه اجباری به محض ورود دانشجویان و همراهان آنها به کانادا برایشان اعمال خواهد شد.

اواخر امسال، وزیر مهاجرت کانادا، مارکو مندچینو، با وزیر بهداشت در خصوص بکارگیری اقدامات ایمنی برای استقبال از دانشجویان بین المللی به کانادا آغاز به همکاری کردند.

دانشجویان بین المللی طی درخواست‌های مکرر از دولت فدرال خواستند که برای دانشجویان استثنا قائل شود. از آنجا که بسیاری از دانشجویان، در کشورهایی با دسترسی محدود به اینترنت و اختلاف زمانی زیاد زندگی می‌کنند که عملا آموزش مجازی را برای آنها غیرممکن می‌کرد.

مرجع: CICNEWS

آیا تصمیم دارید ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کرده و پس از فارغ التحصیلی به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی ادامه تحصیل در کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی ادامه تحصیل در کانادا

 

error: Content is protected !!