کانادایی ها رتبه اول مهاجر پذیرترین مردم را دارند

فهرست مطالب

کانادایی ها رتبه اول مهاجر پذیرترین مردم را دارند

موسسه گالوپ در سال 2019 در رای گیری گسترده از 145 کشور و از هر کشور حدود هزار نفر به صورت حضوری یا تلفنی نظر سنجی کرد.

سه سوال پرسیده شده در این نظر سنجی این بود که آیا افراد زندگی کردن مهاجرین در کشور، همسایه بودن با آن ها و ازدواج با مهاجرین را نکته ای مثبت می دانند یا خیر. افراد مقیم کانادا به ترتیب جواب این سه سوال را به ترتیب تا 94، 95 و 91 درصد مثبت دانستند.

بازه نمره دهی از صفر تا 9 بود. نمره بالا نشان از مهاجر پذیر بودن مردم یک کشور است و نمره پایین نشان می دهد که مردم پذیرای مهاجرین نیستند.

کانادا با نمره ی 8.46 بالاترین رتبه را در بین کشور ها کسب کرد. در حالی که در سال 2017 کانادا رتبه ی چهارم را در بین کشور ها داشت. این افزایش رتبه تاثیر سیاست های مهاجرتی در سال های اخیر را نشان می دهد.

بررسی و تحلیل این نظر سنجی نشان می دهد، میزان مهاجرت پذیری افراد با تمایل سیاسی شان ارتباط دارد. در کانادا افرادی که طرفدار جاستین ترودو هستند، مهاجر پذیری بیشتری از خود نشان می دهند و افرادی که با سیاست های نخست وزیر مخالف هستند، مهاجر پذیری کمتری داشتند.

در کانادا تفاوت چندانی بین گروه های سنی در میزان مهاجرت پذیری آنها نیست. هرچند در آمار منتشر شده، گروه سنی 15 تا 19 سال پایین ترین نمره را کسب کردند اما موسسه گالوپ تاکید می کند که تفاوت چشمگیر نیست و به دلیل جامعه آماری کوچکتر این گروه سنی بوده است.

طبق گفته موسسه گالوپ میزان مهاجر پذیری بیشتری در بین افرادی که در شهر های بزرگ زندگی می کنند و دارای تحصیلات بیشتری هستند وجود دارد.

کانادایی ها رتبه اول مهاجر پذیرترین مردم را دارند

مرجع: CICNEWS

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!