محدودیت های سفر به کانادا تا آخر اکتبر 2020 تمدید شد

فهرست مطالب

محدودیت های سفر به کانادا تا آخر اکتبر 2020 تمدید شد

کانادا درحالی محدودیت های سفر برای مسافران بین المللی را برای یک ماه دیگر تمدید می کند که همچنان از متقاضیان مهاجرتی جدید برای اقدام برای اقامت دائم دعوت می کند. با افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، کانادا بار دیگر محدودیت های سفر را بر مسافران خارجی اعمال می کند. در دستوری جدید که دولت آن را اعلام کرد محدودیت های سفر ناشی از ویروس کرونا تا روز هالووین در تاریخ 31 اکتبر، تمدید شد. این بدان معناست که تا پایان ماه اکتبر کانادا دو تصمیم مهم خواهد گرفت. اولین مورد این است که آیا محدودیت های سفر را باز هم افزایش دهد یا خیر، و مورد دوم این است که در برنامه جامع مهاجرتی 2021 تا 2023 چه تعداد مهاجر را باید به عنوان هدف تعیین کند.

کانادا در ابتدای شیوع کرونا مرزهای خود را از 18 مارس تا 30 ژوئن بست. پس از آن این محدودیت های سفر ماه به ماه تمدید شد، اما افراد زیر از محدودیت های سفر معاف هستند:

  • شهروندان کانادایی (شامل افراد دو تابعیتی) یا افراد دارنده اقامت دائم
  • برخی متقاضیانی که پرونده اقامت دائم آن ها قبول شده است.
  • برخی از افراد دارای مجوز کار موقت خارجی
  • برخی دانشجویان بین المللی
  • افراد تحت حمایت بشر دوستانه
  • اعضای درجه یک خانواده کانادایی ها
  • و یا هر کس دیگری که مشمول معافیت های ذکر شده در این صفحه شود.
    محدودیت های سفر به کانادا تا آخر اکتبر 2020 تمدید شد

با توجه به افزایش موارد کرونا در کانادا و دیگر کشور ها، تصمیم مبنی بر افزایش محدودیت های سفر به کانادا جای تعجب ندارد.کانادا با موفقیت توانست منحنی ویروس کرونا را از اواخر ماه می تا ماه اگوست کاهش دهد. با این حال، از اواخر ماه آگوست موارد کرونا به طور مداوم در حال افزایش است. بزرگترین استانهای کانادا، یعنی انتاریو و کبک، در روز های اخیر اقدامات سختگیرانه تری را اتخاذ کردند تا تعداد قابل توجه موارد کرونا که در طی یک ماه گذشته تجربه شده بود کاهش یابد. هرچند در زمان کرونا، کانادا همچنان در حال صدور دعوت نامه های جدید برای اقامت دائم است.

 دو رویداد مهمِ ماه اکتبر، برنامه های مهاجرتی دولت کانادا پس از کرونا را مشخص‌تر خواهد کرد. یکی از این رویدادهای مهم، اعلام برنامه بلند مدت مهاجرتی کانادا 2021-2023 است که باید تا روز جمعه 30 اکتبر انجام شود. این اطلاعیه مشخص می‌کند که کانادا در سه سال آینده از چه تعداد مهاجر استقبال خواهد کرد. مجموعه اظهارات وزیر مهاجرت کانادا در طول بیماری همه گیر کرونا حاکی از حیاتی بودن مهاجرت برای بهبود اقتصاد کانادا است.

محدودیت های سفر به کانادا تا آخر اکتبر 2020 تمدید شد

مرجع: CICNEWS

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!