بهبود اقتصادی کانادا در ماه آگوست، 246 هزار شغل به بازار کار کانادا اضافه شد

فهرست مطالب

بهبود اقتصادی کانادا در ماه آگوست، 246 هزار شغل به بازار کار کانادا اضافه شد

تعداد بیشتری از کانادایی ها در هنگام شیوع ویروس کرونا به کار خود باز می گردند و بهبود اقتصادی کانادا ادامه دارد. حدود 3 میلیون شغل به دنبال محدودیت های اعمال شده در سراسر کانادا در ماه مارس برای مهار شیوع ویروس کرونا از بین رفت. با این حال، اکنون افراد بیشتری به کار خود بازگشته اند. نتایج نظرسنجی نیروی کار در ماه آگوست که روز جمعه منتشر شد نشان می دهد که کاهش محدودیت های بهداشت عمومی به معنی اشتغال بیشتر کانادایی ها به طور کلی و مهاجران به طور خاص است.

در ماه آگوست، اشتغال برای کانادایی ها 1.4٪ افزایش یافت، در همین حال اشتغال برای مهاجران قبلی 1.6٪ افزایش، در حالی که اشتغال برای مهاجران تازه وارد 2.2٪ افزایش یافته است، این افزایش عمدتاً به دلیل کاهش جمعیت مهاجران اخیر به دلیل ورود کمتر مهاجر است. بیشتر شغل های بازیابی شده در موقعیت های تمام وقت بودند. رشد اشتغال بیشتر در بخش خدمات (1.5٪) در مقایسه با بخش تولید کالا متمرکز شد. رشد بخش خدمات در زمینه های خدمات آموزشی، اسکان و غذایی و همچنین سایر خدمات متمرکز شده است که شامل سالن های زیبایی و آرایشی است.

میزان مشارکت در نیروی کار برای مردان در حال حاضر 0.2٪ نسبت به سطح قبل از شیوع ویروس کرونا است، در حالی که برای زنان 1.3٪ کمتر از سطح قبل است. این نشان می دهد که بسیاری از زنان درگیر فعالیت های غیر شغلی مانند مراقبت از کودکان هستند. نرخ بیکاری برای اقلیت های قابل مشاهده بیشتر است. نرخ بیکاری ملی 11.1٪ در مقایسه با 17.9٪ برای عرب ها ، 17.6٪ برای سیاه پوست ها و 16.6٪ برای جمعیت جنوب شرقی آسیا می باشد.

کارگران و جوانان با دستمزد پایین فقط 86٪ نسبت به سطح فوریه اشتغال دارند، در حالی که سایر کارمندان تقریباً به سطح قبل از شیوع ویروس کرونا بازگشته اند. این امر به طور کلی به دلیل تمرکز اشتغال در صنایع تولید کننده و خدماتی آسیب دیده می باشد. به همین ترتیب، فضای کافی برای پیشرفت باقی مانده است. کانادا هنوز به بازیابی 1.1 میلیون شغل از دست رفته از ابتدای شیوع ویروس کرونا نیاز دارد.

با این حال، این گزارش جدید نشان می دهد که بهبود اقتصادی کانادا در مسیر درست پیش می رود. در ماههای اخیر تقریباً 1.9 میلیون شغل بازیابی شده است. علاوه بر 246 هزار شغل ایجاد شده در ماه آگوست، 419 هزار شغل دیگر در ماه جولای بازیابی شد و 1.2 میلیون شغل نیز در ماه می و ژوئن 2020 بازیابی شدند.

بهبود اقتصادی کانادا در ماه آگوست، 246 هزار شغل به بازار کار کانادا اضافه شد

منبع: CIC NEWS

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!