برخی ویزیتورها برای درخواست ورک پرمیت نیازی به ترک کانادا نخواهند داشت

فهرست مطالب

برخی ویزیتورها برای درخواست ورک پرمیت نیازی به ترک کانادا نخواهند داشت

این تغییرات در نظر گرفته شده به نفع کارفرمایانی است که هنوز در پیدا کردن نیروی کار خود با مشکل روبرو هستند. ویزیتورهایی که هم اکنون در کانادا و دارای پیشنهاد شغلی معتبر هستند، می توانند برای دریافت مجوز کار employer-specific اقدام کنند و در صورت تأیید، به لطف سیاست های جدید اعلام شده توسط وزیر اداره مهاجرت، بدون نیاز به ترک کشور، مجوز را دریافت کنند.

این تغییر سیاست موقت به نفع کارفرمایان در کانادا خواهد بود که همچنان در یافتن نیروی کار مورد نیاز خود دچار مشکل هستند و همچنین به نفع افراد دارای ویزای ویزیتوری می باشد که تمایل دارند از طریق کار و به کار گیری مهارت های خود به بهبود شرایط کانادا در زمان همه گیری ویروس کرونا کمک کنند.

در طول شیوع ویروس کرونا، ساکنان موقت که در کانادا باقی مانده بودند باید برای حفظ وضعیت قانونی معتبر خود در کانادا اقدام می کردند. به دلیل محدودیت سفرهای هوایی در سراسر جهان، برخی از بازدیدكنندگان در کانادا امکان خروج از کشور را نداشتند، در حالی كه برخی از نیروهای کار خارجی مجبور بودند وضعیت خود را به عنوان ویزیتور تغییر دهند زیرا اعتبار اقامت كار آنها به پایان رسیده بود و آنها پیشنهاد شغلی نداشتند كه بتوانند مجوز جدید درخواست كنند. برخی از کارفرمایان از جمله کسانی که کالاها و خدمات مهمی را ارائه می دهند که کانادایی ها به آنها وابسته هستند نیز در طول این مدت با کمبود نیروی کار روبرو بوده اند.

برای واجد شرایط بودن، متقاضی باید:

  • در 24 آگوست 2020 با ویزای ویزیتوری معتبر در کانادا بوده و در کانادا باقی بماند.
  • یک پیشنهاد شغلی داشته باشد.
  • درخواست مجوز کار مخصوص کارفرما به مراه نامه ساپورت LMIA یا پیشنهاد معافیت از LMIA را حداکثر تا 31 مارس 2021 ارائه کند.
  • سایر معیارهای استاندارد پذیرش را رعایت کند.
    برخی ویزیتورها برای درخواست ورک پرمیت نیازی به ترک کانادا نخواهند داشت

این سیاست عمومی موقت همچنین فرصتی را برای متقاضیانی فراهم می کند که این معیارها را داشته و در 12 ماه گذشته مجوز کار معتبر داشته اند تا قبل از تأیید کامل درخواست مجوز کار، کار خود را برای کارفرمای جدید آغاز کنند.

لازم به توضیح است که هر نوع ویزیتور که واجد شرایط باشد می تواند از طریق این سیاست جدید اقدام کند، از جمله دارندگان سوپر ویزا (super visa)، بازدید کنندگان بیزنس (business visitors) و کسانی که از طریق Global Skills Strategy وارد کانادا شده اند.

همچنین این قانون شامل افراد خارجی که پس از 24 آگوست 2020 به عنوان بازدید کننده به کانادا می آیند، نخواهد شد.

 

منبع: CIC NEWS

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!