بررسی آینده مهاجرت کانادا در جلسه مجازی وزیران و مسوولین مهاجرت کانادا

فهرست مطالب

بررسی آینده مهاجرت کانادا در جلسه مجازی وزیران و مسوولین مهاجرت کانادا

وزرای مسئول مهاجرت به صورت مجازی جلسه ای برگزار کردند تا درباره نقش مهاجرت در این شرایط منحصر به فرد در تاریخ کانادا صحبت کنند. مهاجرت قبل از شیوع ویروس کرونا یک مزیت برای کانادا محسوب می شد و اکنون در این شرایط نیز همچنان مهاجران به کانادا کمک می کنند و مهاجرت برای بهبود اقتصادی کانادا بسیار مهم است. وزیران فدرال، استانی و منطقه ای توافق کردند که با ساختن یک سیستم مهاجرتی قوی اعتبار و ارزش خود را ارتقا دهند.

وزرا متعهد شده اند با تصویب طرح کاربردی فدرال- استانی- منطقه ای برای مهاجرت 2020-2023، اولویت های مشترک مهاجرت را بهبود بخشیده و سیاست ها و برنامه های مهاجرت کانادا را تقویت کنند. این طرح چشم انداز مهاجرت را بهبود می بخشد و نشان می دهد که چگونه افراد تازه وارد در پویایی جامعه کانادایی تاثیر داشته و باعث پیشرفت و موفقیت کانادا می شوند.

وزرا مجددا بر اهمیت مهاجران، به ویژه دانشجویان بین المللی در بهبود اقتصاد و جوامع کانادا تأکید کردند. مهاجرت باعث رشد اقتصادی و جمعیتی می شود که برای بهبود اقتصادی کانادا و موفقیت طولانی مدت بسیار مهم است. در حالی که توانایی کانادا در پذیرش و ادغام کوتاه مدت مهاجران تحت تأثیر قرار گرفته است، برنامه های بلند مدت برای افزایش میزان مهاجرت همچنان مورد توجه است. تاکید قانون گذاران و مجریان سیستم مهاجرت کانادا بر نیاز همیشگی و روز افزون به دانشجویان و دانش آموزان بین المللی خبری بسیار خوب برای متقاضیان تحصیل در کانادا در سال های آینده خواهد بود. در حالی که بسیاری از کشورهای مهاجرپذیر دنیا مانند آمریکا و استرالیا بر عدم ورود مهاجرین متخصص و دانشجویان بین المللی در طول پاندمی کرونا و حتی دوران ابتدایی پس از آن تاکید دارند، کانادا همچنان برای جذب مهاجران متخصص و نیروهای جوان و دانشجویان بین المللی یه تازی می کند و تمامی برنامه های کوتاه و بلند مدت خود را بر پایه جذب بیشتر مهاجران متخصص قرار داده است.

وزرا همچنین بر اهمیت جذب مهاجران در شهرها و مناطق سراسر کانادا به غیر از شهرهای بزرگ و مهم تاکید داشتند. آنها معتقدند که باید اهداف و برنامه های مهاجرت اقتصادی منطقه ای را بهبود بخشید و با توجه به موفقیت و سابقه درخشان برنامه های استانی، باعث توزیع مزایای مهاجرت در سراسر کانادا به خصوص در مناطق آتلانتیک و شمالی/ روستایی شد. مهاجرت یک مزیت مشترک محسوب می شود و وزرا با اشاره به توسعه برنامه های استانی، توافق کردند که با همکاری یکدیگر مهاجرت را بهبود بخشیده و به نیاز های جامعه و بازار کار با حمایت از برنامه های استانی پاسخ دهند.

بررسی آینده مهاجرت کانادا در جلسه مجازی وزیران و مسوولین مهاجرت کانادا

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!