اقتصاد کانادا تقریباً یک میلیون شغل در ماه ژوئن ایجاد کرده است.

فهرست مطالب

اقتصاد کانادا تقریباً یک میلیون شغل در ماه ژوئن ایجاد کرده است.

نرخ بیکاری همچنان در حال کاهش است زیرا 953 هزار نفر در ماه ژوئن شغل پیدا کردند.

رفع محدودیتهای مربوط به ویروس کرونا در سراسر کشور، باعث رشد بهبود اقتصادی کانادا شده است. بسیاری از شهروندان و افراد مقیم دائم کانادا به کارهای قبلی خود بازگشتند و برخی دیگر شغل های جدیدی را آغاز کردند. براساس گزارش آماری کانادا که در روز جمعه منتشر شد، از ماه فوریه تا آپریل، در مجموع 3 میلیون نفر به دلیل محدودیت های اعمال شده به واسطه ویروس کرونا شغل خود را از دست دادند و 2.5 میلیون نفر دیگر امکان حضور در کار خود را نداشتند.

در ماه می با بازگشت 290 هزار نفر به شغل های خود، بهبود اقتصادی کانادا به آرامی شروع شد و در ماه ژوئن به کاهش نرخ بیکاری در سرتاسر کشور کمک کرد، زیرا اشتغال با ثبت 953 هزار نفر، افزایش یافته است.

اقتصاد کانادا تقریباً یک میلیون شغل در ماه ژوئن ایجاد کرده است.

در دو ماه گذشته بازار کار حدود 40% بهبود یافته است، زیرا بیش از 1.24 میلیون نفر شغل پیدا کرده اند. نرخ بیکاری کلی کانادا از 13.7 درصد در ماه می به 12.3 درصد در ماه ژوئن کاهش یافته است. علاوه بر این، در این گزارش میزان مشارکت نیروی کار طی دو ماه گذشته افزایش قابل توجهی داشته است و به 63.8 درصد در ماه ژوئن رسیده است. در مقایسه، در ماه فوریه قبل از اعمال محدودیت های مربوط به ویروس کرونا 65.5 درصد بود. میزان مشارکت نیروی کار درصد جمعیت 15 سال یا بالاتر است که بخشی از نیروی کار هستند. این نشان می دهد که اکنون بسیاری از افراد نسبت به یافتن شغل خوش بین هستند.

الزامات CESB برای جستجوی فعال در زمینه کار ممکن است عامل دیگری باشد. CESB برای کاهش فشار مالی اعمال شده بر دانشجویان که تحت تأثیر محدودیت های مربوط به ویروس کرونا قرار گرفته اند، معرفی شد. علاوه بر این، تعداد افرادی که کمتر از نیمی از ساعات معمول مشغول به کار هستند نیز در ماه ژوئن از 34.3 درصد به 26.9 درصد کاهش یافته است. اشتغال در انتاریو 378 هزار (یا 5.9٪)، کبک 248 هزار (یا 6.5٪) و بریتیش کلمبیا 118 هزار (یا 5.4٪) افزایش یافته است.

اقتصاد کانادا تقریباً یک میلیون شغل در ماه ژوئن ایجاد کرده است.

بازگشایی اقتصادی کانادا برای کانادایی ها و افراد مقیم دائم مفید بوده است.

اداره مهاجرت کانادا (IRCC) از نظر قرعه کشی اکسپرس اینتری به حالت عادی برگشته است. آخرین قرعه کشی، شامل همه برنامه ها بود. این بدان معناست که برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP) و برنامه مشاغل فنی کانادا (FSTC) نیز در نظر گرفته شدند. از آنجا که محدودیت های سفر برای کاهش شیوع ویروس در نظر گرفته شد، IRCC فقط قرعه کشی را برای برنامه های خاص برگزار می کرد، که شامل برنامه های استانی (PNP) و تجربه کانادایی (CEC) بود.

آخرین آمار شغلی کانادا خبر خوبی برای مهاجران است، زیرا می توانند پس از اخذ اقامت دائم، بازار کار قوی تری داشته باشند.

منبع:  cicnews

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!