آپدیت جدید اداره مهاجرت کانادا در مورد استادی پرمیت و مجوز کار پس از تحصیل

فهرست مطالب

آپدیت جدید اداره مهاجرت کانادا در مورد استادی پرمیت و مجوز کار پس از تحصیل

کانادا استادی پرمیت و اپلیکیشن های PGWP که دارای نقص مدرک می باشند، را می پذیرد. این کشور برای دانشجویان بین المللی که قادر به ارائه تمام مدارک لازم برای صدور استادی پرمیت و اپلیکیشن PGWP نیستند پرونده ها را تا زمان امکان ارائه تمامی مدارک باز نگه می دارد.

به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از مراکز پردازش اپلیکیشن ها، عملیات خود را متوقف یا بسیار محدود کرده اند. بنابراین متقاضیان ادامه تحصیل قادر به تکمیل موارد اساسی زیر نمی باشند:

  • ارائه بایومتریک
  • معاینه های پزشکی
  • ارائه مدارک اصلی سفر خود

با توجه به شرایط موجود، اداره مهاجرت کانادا پرونده های Study Permit که دارای نقص مدرک می باشند را ریجکت نخواهد کرد. بنابراین این اپلیکیشن ها باز نگه داشته می شوند و مدارک اضافی و اقدامات لازم درخواست شده و تا زمانی که مدارک را دریافت کنند یا اقدامات انجام شوند، ادامه خواهد داشت.

دانشجویان بین المللی می توانند قبل از تصویب مجوز PGWP کار کنند

اپلیکیشن های PGWP برای متقاضیانی که قادر به دریافت نامه اتمام تحصیل یا نسخه نهایی از موسسه آموزشی خود نیستند، تمدید خواهد شد.

اگر دانشجویان بین المللی قبل از پایان اعتبار استادی پرمیت خود برای PGWP اقدام کنند، اما به دلیل بسته شدن کالج یا دانشگاه قادر به ارائه درخواست کامل نباشند، تا زمان تصمیم گیری نهایی می توانند کار تمام وقت خود را شروع کنند. با این حال آنها باید نامه ای شامل توضیحات (LOE) تهیه کنند مبنی بر اینکه به دلیل تعطیلی مراکز آموزشی قادر به تکمیل مدارک خود نیستند. پس از اینکه مدارک آنها کامل شد می توانند از طریق وب فرم مدارک را برای اداره مهاجرت کانادا (IRCC) ارسال کنند.

IRCC همچنین به متقاضیان اجازه می دهد وضعیت خود را بدون نامه تکمیلی یا متن نهایی برگردانند. متقاضیانی که وضعیت خود را بازیابی می کنند در هنگام پردازش اپلیکیشن مجاز به کار نیستند.

آپدیت جدید اداره مهاجرت کانادا در مورد استادی پرمیت و مجوز کار پس از تحصیل

مجوز PGWP تحت تأثیر وضعیت تحصیلی پاره وقت قرار نمی گیرد

به دنبال محدودیت های ایجاد شده توسط شیوع ویروس کرونا، مؤسسات آموزشی کانادا ممکن است مجبور به تعطیلی و لغو کلاس ها شوند. دانشجویان بین المللی نیز مجبور خواهند شد تحصیلات خود را به تعویق بیندازند یا به صورت پاره وقت ادامه دهند. اگر وضعیت تحصیل دانشجویان بین المللی به دلیل تغییر در برنامه های موسسات DLI در ترم زمستان و تابستان 2020 از تمام وقت به پاره وقت تغییر کند، باز هم واجد شرایط دریافت PGWP خواهند بود.

PGWP یک مجوز بسیار مهم است زیرا دانشجویان بین المللی را قادر می سازد تجربه کار کانادایی کسب کنند. این تجربه کاری کسب شده به افراد کمک می کند تا برای برنامه های مهاجرتی از طریق سیستم Express Entry و برنامه های استانی PNP اقدام کنند. کانادا اخیراً اصلاحاتی اساسی را برای انعطاف پذیری بیشتر در صدور PGWP برای دانشجویان بین المللی که می خواهند در پاییز 2020 به کانادا سفر کنند اعلام کرد.

 

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!