انتاریو در گزینش جدید برنامه مهاجرتی کارآفرینی 26 دعوتنامه ارسال کرده است

فهرست مطالب

انتاریو در گزینش جدید برنامه مهاجرتی کارآفرینی 26 دعوتنامه ارسال کرده است

این دعوتنامه ها به افرادی که حداقل امتیاز 132 را در برنامه مهاجرتی کارآفرینی کسب کرده بودند، تعلق گرفت. برنامه کارآفرینی OINP به منظور جذب کارآفرینان و صاحبان مشاغل در خارج از کشور طراحی شده است تا به کانادا بیایند و یک تجارت جدید را شروع کنند یا یک تجارت موجود در انتاریو را خریداری کنند. این دعوت نامه ها برای افراد با امتیاز بین 132 تا 200 صادر شده است. فقط افرادی که پروفایل تمایل نامه (EOI) آن ها بین 22 نوامبر 2019 و 17 آوریل 2020 سابمیت شده بود در این گزینش شرکت داده شدند. همچنین این دومین دور گزینش در این برنامه در سال 2020 است. پس از صدور 66 دعوتنامه در سال 2019، این استان هم اکنون 46 متقاضی را در سال 2020 دعوت کرده است.

این چهارمین قرعه کشی است که حداقل شرایط لازم برای این برنامه تغییر قابل توجهی داشته است.

ارزش خالص دارایی های مورد نیاز برای تجارت پیشنهادی در منطقه تورنتو بزرگ (GTA) از 1.5 میلیون دلار به 800 هزار دلار و خارج از GTA از 800 هزار دلار به 400 هزار دلار کاهش یافت. این در حالی است که حداقل میزان سرمایه گذاری برای تجارت پیشنهادی در GTA از 1 میلیون دلار به 600 هزار دلار و خارج از GTA از 500 هزار دلار به 200 هزار دلار کاهش یافت. تجربه و سابقه تجارت مورد نیاز برای فرد متقاضی به عنوان مالک یا مدیر ارشد نیز تغییر کرده است. اکنون متقاضی باید در طی 60 ماه گذشته 24 ماه سابقه تجارت داشته باشد. پیش از این، 36 ماه تجربه در همان بازه زمانی مورد نیاز بود.

این تغییرات باعث تمایل بیشتر کارآفرینان و صاحبان مشاغل و بیزنس در سراسر جهان برای مهاجرت به کشور کانادا و مخصوصا استان انتاریو شده و این استان به مقصد اصلی مهاجران تبدیل شده است.

 

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

error: Content is protected !!