اولین دعوتنامه ی سیستم اکسپرس اینتری در سال 2020

فهرست مطالب

استان انتاریو اولین دعوتنامه­های تحت سیستم اکسپرس اینتری در سال 2020 را صادر کرد

242 متقاضی سیستم اکسپرس اینتری از طریق برنامه نیروی متخصص فرانسوی زبان دعوت شدند.

استان انتاریو دعوتنامه های مرتبط با سیستم اکسپرس اینتری در سال جدید را روز جمعه منتشر کرد، از 242 متقاضی دعوت شد تا از طریق برنامه نیروی متخصص فرانسوی زبان برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. این برنامه یکی از سه برنامه مهاجرتی استان انتاریو می باشد که زیر شاخه سیستم اکسپرس اینتری است و منبع اصلی جذب نیروهای متخصص خارجی کانادا می باشد.

سیستم اکسپرس اینتری کانادا ۳ برنامه مهم مهاجرتی این کشور را اداره می کند:

  • The Federal Skilled Worker Class
  • Federal Skilled Trades Class
  • Canadian Experience Class

متقاضیان استخر اکسپرس اینتری از طریق سیستم جامع رتبه بندی و یا

Comprehensive Ranking System (CRS)

امتیازی دریافت می کنند که عواملی همانند سن، تحصیلات، تجربه کاری و مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی را مدنظر قرار می دهند. دولت کانادا از طریقDraw  های منظم از استخر اکسپرس اینتری تعدادی از کاندیداهای دارای بالاترین امتیاز را برای اپلای جهت اقامت دائم کانادا دعوت می کند.

داشتن نامزدی یا Nomination استانی باعث افزودن 600 امتیاز اضافی در سیستم CRS می شود، امتیاز فرد متقاضی را بالاتر از حد مجاز امتیاز ورودی اکسپرس اینتری قرار می دهد و دعوت برای اقامت دائم کانادا را تضمین می کند.

معرفی برنامه نیروی متخصص انتاریو برای متقاضیان دارای زبان فرانسوی خوب

برنامه نیروی متخصص فرانسوی زبان انتاریو به سیستم مهاجرتی استانی انتاریو OINP اجازه می دهد تا استخر متقاضیان اکسپرس اینتری را جستجو کرده و کاندید های واجد شرایط را انتخاب کند.

علاوه بر سایر الزامات این برنامه مهاجرتی، متقاضیان باید دارای CLB 7 یا بالاتر در زبان فرانسه باشند (توانایی درک، خواندن، نوشتن و صحبت کردن در زبان فرانسه). همچنین CLB 6 یا بالاتر در زبان انگلیسی نیز از الزامات این برنامه می باشد.

OINP همچنین اعلام کرده است که 242 متقاضی سیستم اکسپرس اینتری که در گزینش (Draw) روز 9 ژانویه برای آنها دعوتنامه NOI ارسال شد در سیستم جامع رتبه بندی CRS دارای امتیاز 433 تا 472 بودند. این رنج امتیازی یک امتیاز پایین تر از حداقل امتیاز 473 در آخرین Draw اکسپرس اینتری در 8 ژانویه است.

با وجود Nomination استانی، امتیاز متقاضی با 600 امتیاز اضافی افزایش می یابد و در Draw بعدی سیستم اکسپرس اینتری، برای اقامت دائم کانادا دعوتنامه دریافت خواهند کرد. برای دریافت Nomination از طریق برنامه نیروی متخصص فرانسوی زبان، اولین قدم بررسی واجد شرایط بودن برای وورد به استخر متقاضی اکسپرس اینتری می باشد.

 

قصد دارید برای مهاجرت و اقامت دائم کانادا اقدام نمایید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل و ثبت کنید تا وضعیت شما بررسی و بهترین شرایط مهاجرت به کانادا در سال 2020 به شما پیشنهاد شود.

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

بیشتر بخوانید :

معرفی کالج ها و دانشگاه های کانادا

پادکست ویزای ویزیتوری کانادا

برنامه استارت آپ کانادا

 

error: Content is protected !!