مارکو مندچینو به عنوان وزیر مهاجرت کانادا منصوب شد

فهرست مطالب

نخست وزیر کانادا، جاستین ترودو، ماركو مندیچینو را به عنوان وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی كانادا معرفی كرد.

این فرد 46 ساله که از سابقه وکالت گسترده ای در قانون کانادا برخوردار است، نزدیک به 10 سال به عنوان دادستان فدرال فعالیت کرده است.  در این مدت، وی به دستگیری و انتقال اعضای گروه تروریستی “تورنتو 18” به پشت میله های زندان کمک شایانی کرد.

اکنون Mendicino مسئولیت پرونده های مهاجرت وعده داده شده توسط حزب لیبرال به رهبری ترودو در انتخابات اخیر فدرال را بر عهده خواهد داشت.

لیبرال ها دولت اقلیت را به دست آوردند، به این معنی که برای اجرای تعهدات خود برای افزایش سطح مهاجرت، ایجاد برنامه مهاجرتی Municipal Nominee اقدام کرده و همچنین از دریافت هزینه زیاد برای شهروندی خودداری کنند و برنامه Atlantic Immigration Pilot را به یک برنامه دائمی تبدیل کنند.

 

 350000 مهاجر تا سال 2021

در طول چهار سال حضور در دولت اکثریت، لیبرال ها سطح مهاجرت را از حدود 260000 سالانه به 330000  در سال 2019 افزایش دادند. این اهداف قرار است در سال 2021 با افزایش 20،000 نفری به 350،000 نفرافزایش یابد. همه این ها در کنار هم می تواند در سه سال آینده به معنای بیش از یک میلیون تازه وارد باشد.

لیبرال ها همچنین در آخرین دوره خود بر پناهندگان تأکید بیشتری کردند. آنها میزان دریافت پناهندگان را اندکی افزایش دادند و درصد برنامه های اقتصادی،  اندکی کاهش یافتند.  سطح برنامه های مهاجرتی خانوادگی نیزدست نخورده باقی مانده است.

لیبرال ها قول داده اند که در سالهای آینده به میزان منطقی و مسئولیت پذیرانه ای، در تعداد مهاجران افزایش ایجاد کنند.

منبع : CICNews.com

 

گروه مهاجرتی پیرسوک آماده ی ارائه ی تخصصی ترین خدمات مهاجرت در کشور کانادا می باشد. برای ارتباط با ما

فرم های ارزیابی ما را تکمیل نمایید.

 

بیشتر بخوانید :

برنامه استارت آپ کانادا

معرفی کالج ها و دانشگاه های کانادا

تحصیل در مدارس کانادا

error: Content is protected !!