مهاجران، بیشتر از کانادایی ها شغل ایجاد میکنند

فهرست مطالب

مهاجران بیشتر از کسانی که در کانادا متولد می شوند ، شغل ایجاد و به کارآفرینی کانادا کمک میکنند.

یک مطالعه جدید توسط بانک توسعه تجارت کانادا (BDC) نشان می دهد ، چشم انداز کارآفرینی در کانادا به لطف مهاجران به طور فزاینده ای در حال رشد است.براساس این مطالعه ، تازه واردان در کانادا احتمالاً شغلی را شروع می کنند که سریعتر رشد کند و مشاغل خالص بیشتری نسبت به جمعیت متولد کانادا ایجاد کند. BDC می گوید نرخ کارآفرینی در بین افراد تازه وارد بیش از دو برابر افراد متولد کانادا است ، به این معنی که مهاجران دو برابر بیشتر از اینها برای ایجاد شغل در کانادا گام بر می دارند تا بتوانند یک پروژه کارآفرینی را محقق کنند. این کسب وکار می تواند شروع یک تجارت یا کسب و کار یا تجهیزات باشد – و در کل هر چیزی که بتواند یک تجارت را شروع کرده وبه موفقیت برساند.
در سال 2018 تعداد کارآفرینان تازه وارد به 251.600 افزایش یافت که 22 درصد نسبت به سال 2006 افزایش یافته است. با توجه به این، انتظار می رود که مهاجران تا سال 2032 حداکثر 80 درصد از رشد جمعیت کانادا را تشکیل دهند و این روند را در دهه های آینده به کارآفرینی در کانادا ادامه می دهد. BDC می نویسد: “هرچه کانادا به طور فزاینده ای از تنوع بیشتری برخوردار می شود ، کلاس کارآفرینان آن نیز از این روند پیروی می کنند.”
در کنار مهاجران ، تعداد بیشتری از زنان و کانادایی های مسن نیز به دنبال کارآفرینی هستند.

 

 

کارآفرینی، استرس زا اما با ارزش!

BDC رضایت شغلی برای کارآفرینان را مورد بررسی قرار داد و دریافت که در حالی که اداره کردن یک تجارت بسیار پر استرس است ، کارآفرینان غالباً احساس رضایت حرفه ای می کنند. حدود 90 درصد کارآفرینان اظهار داشتند که از نظر حرفه ای رضایت دارند. به طور کلی ، آنها از مدیریت مشاغل خود لذت می برند ، آنها هر روز انگیزه کار دارند و از پیشرفت کار خود راضی هستند. کارآفرینان همچنین گزارش می دهند که انگیزه بیشتری برای پول ندارند. استقلال ، انعطاف پذیری و همچنین شور و شوق و تحقق خود ، انگیزه های برتر برای پیشبرد کارآفرینی بودند. با این حال ، راه برای داشتن یک تجارت موفق آسان نیست. سه چهارم از کارآفرینان مورد بررسی گفتند که در مقایسه با مشاغل شاغل در یک شرکت ، باید با ناامنی مالی ، استرس بیش از حد و فقدان مزایا مقابله کنند. تقریباً یک سوم مشاغل جدید طی پنج سال مشغول به کار هستند و کمتر از نیمی از آنها هنوز هم بعد از ده سال باز هستند.
با این حال ، مهارت های قابل قبولی خاصی وجود دارد که به موفقیت و رضایت کارآفرینی کمک می کند.

 

مهارت های مدیریتی ، مهارت های فنی و ریزه کاری

افراد قدرتمند که در مواجهه با شکست و رفع مشکلات مقاومت می کنند ، و در مواجهه با سختی دلسرد نشوند ، بیشتر به عنوان کارآفرین موفق می شوند. BDC دریافت که بین سطح رضایت یک کارآفرین و سطح مهارتهای مدیریتی و فنی آنها ارتباط جدی وجود دارد.

مهارتهای فنی ارزیابی شده BDC شامل موارد زیر است:

  • مدیریت مالی
  • فروش و بازاریابی
  • مدیریت منابع انسانی
  • مدیریت عملیات
  • برنامه ریزی استراتژیک

آنها 11 مهارت مدیریتی مورد مطالعه را در چهار گروه زیر قرار دادند:

  • مدیریت سازمانی
  • مدیریت رهبری و مردم
  • نوآوری
  • شبکه سازی

 

گروه مهاجرتی پیرسوک آماده ی ارائه ی تخصصی ترین خدمات مهاجرت در کشور کانادا می باشد. برای ارتباط با ما

فرم های ارزیابی ما را تکمیل نمایید.

 

بیشتر بخوانید :

برنامه استارت آپ کانادا

معرفی کالج ها و دانشگاه های کانادا

آفرهای ویژه تحصیلی پیرسوک (تحصیل ارزان در کانادا)

error: Content is protected !!